[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:28

Veulen eruit en dan mag ze weer aan de bak :P

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:38

Evony schreef:
ik mis hier de laatste tijd trouwens wat mensen!
Zoals hilde, jetske en bianca!

Missen jullie mij ook nog? Ik heb volgens mij al maaaaaanden niet meer meegekletst :o Denk dat er inmiddels zoveel nieuwe mensen zijn die me niet kennen, haha. Maar ik lees nog wel regelmatig mee hoor!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:40

Stiekem toch bijgelezen, dus ga ik er ook iets over zeggen :)
Lielle vervelend van je rug! Heb je daar veel last van?
MM haar beeb is helemaal in orde! Fijn hoor! Lijkt mij doodeng al die onderzoeken steeds... ze zouden maar iets vinden.. Brrrrr... Gelukkig is alles helemaal goed. Hoever ben je nu eigenlijk?
Joki heeft een paard met een geheel eigen willetje
Snoek haar kopers zien toch af van de koop (wat is eigenlijk de bemerking precies? Mag ook via pm. Vriendin van mij zoekt nog een leuk paardje om recreatief mee te rijden, maar mag geen droogkloot zijn, misschien vindt zij jouw paard wel interessant)
Ik las over de implanon, nuvaring en spiraaltje. Ik vind het allemaal maar eng :') Implanon schijnt nu wel veilig te zijn Mo. Mijn zus heeft hem ook gehad (en andere heeft implanon nu geloof ik) het vervangen was bij zus1 wel pijnlijk zonder verdoving. Als ik jou was zou ik dan dus toch om een verdoving vragen. Nuvaring plaats je zelf toch? Ik heb gehoord dat je daar veel afscheiding van kunt krijgen, net als het spiraaltje, omdat het iets 'vreemds' is dat je in je lichaam stopt. Het blijft allemaal maar lastig vind ik. Ik gebruik de pil, maar ben daar eigenlijk ook niet heel erg happy mee.

Ohja, ik ga er vanuit dat Vies er nog het hele SGW-seizoen uit ligt (en ik ga er vanuit dat hij niet meer mag crossen) Maar vind iemand het misschien handig of leuk als ik een keertje bij een cross kom helpen/groomen/filmen/foto's maken/aanmoedigen? :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:45

@ Rosalie, ik klets toch al wel een poosje mee hier maar heb jou ook nog niet vaak langs zien komen :D
@ Annetje ik ben ook wel iets gespannen met alle onderzoeken. Wil het zo graag goed doen allemaal en natuurlijk een gezond kindje. Gelukkig hebben we tot nu toe alles perfect doorstaan, uitslagen van bloed, en combitesten zijn zo mooi dat ik eigenlijk moet gaan genieten maar ik geloof dat ik daar te veel een control-freak voor ben en pas kan genieten als het gezond en wel in mijn armen ligt :)
Ben nu overigens (bijna) 14 weken. De ene echoscopist zegt al 14 de andere woensdag 14..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:45

Waarom komt Vies niet weer terug in het crossen??? Wel onwijs balen zeg.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:46

Rosalie, hoe gaat het met Voodoo? Wil het springen alweer wat?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:52

Ik heb even gauw teruggezocht, het is zeker al meer dan een jaar geleden dat ik nog actief was in het HK topic van de SGW'ers...
Mirthe, het springen gaat wel weer goed! Tenminste op springles dan. Wil a.s. woensdag even oefenspringen. Heb het ook wel een tijdje heel rustig aan gedaan, dan schiet het natuurlijk ook niet op met de vooruitgang. Nog een kleine 2 weken stage, daarna zal het vast makkelijker worden om de draad weer helemaal op te pakken!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:03

Ik lees wel braaf mee hoor! :D
Zit de laatste tijd amper achter de computer en lees altijd bij op de iPad en heb het best druk gehad. Ben sinds deze week weer thuis aan het werk ipv bij de gemeente.

Catweazle ging heel fijn vanmorgen en Cinderella was heel lief ondanks dat ik daar al een dikke week niet had opgezeten. :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:13

Gaaf Hilde! Ga je met Catweazle ook crossen?
@ rosalie ik ken ook vast niet iedereen die hier mee post, of heeft gepost maar jou naam had ik ook nog nooit voorbij zien komen :) Kom je vanaf nu weer gezellig mee kletsen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:16

:wave: Roos
:wave: Anne
Nuvaring lijkt mij ook niets en lijkt me al helemaal niet fijn als je *hoe zeg je het netjes* bezig bent :D
Dat spotting lijkt mij ook niets! Ik slik al 13 jaar de pil en heb nog nooit een doorbraak gehad.
Vief, Volgens mij is het omdat het allemaal weker is tijdens je periode en daarom dat enge anker er makkelijker in gaat!
Hilde, Leuk dat beide jonkies zo goed gingen! Hoe gaat het met de interesse voor Ukkie?
Lau, je verwent je vriendje maar.... Wat heb je gekookt? Veel plezier met knuffeltijd :D
Marijke, spruiten lekker :+ Hoe maak je (of Geert) het klaar? Bij mijn moeder ging ik al over mijn nek van de geur!
Anne, Vorstin is zeker geen droogkloot :))
Snoek, helemaal vergeten te reageren :o Wat balen dat mensen toch afhaken!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:19

@ Mootje niet heel bijzonder. Ik kook ze normaal, doe er wat nootmuskaat over en daarna plakjes kaas. Effe met deksel laten staan dat het gaat smelten en dan vind ik ze heerlijk :)
Geert lust ze van zijn moeder ook niet maar vind deze eigenlijk stiekum best lekker ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:25

Gruwelt bij het lezen van nootmuskaat :') Mijn moeder gooide dat over zo ongeveer alles... En dan meestal nog zo'n bloempapje :r

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:27

hahahaha maar goed dat jij vandaag niet bij ons at... dan had je en spruiten en nootmuskaat gehad! ;)
Bloempapje... ik heb alleen een tuin kruiden papje bij de bloemkool meer niet :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:29

Ik maak eigenlijk nooit sausjes of papjes, behalve bij asperges :9
Ik kook sowieso heel anders dan mijn ouders! Die vinden sommige dingen die ik eet maar raar!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:31

wij eten ook heel anders als vroeger thuis. Eten nu eerder ''vreemde'' gerechten zoals Enchiladas, kip madras enz.. vroeger was het bijna altijd gekookte aardappels en verse groente... (is ook wel te zien aan mijn figuur van toen en nu ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:32

Fijn dat het springen weer goed gaat Rosalie! Wanneer ga je het weer een keer op concours proberen?
Mooi dat de C'tjes het goed doen Hilde! Heb je Ukkie nog?
Gruwelt bij het lezen van spruitjes, bloemkool en asperges _O- doe mij maar een pot appelmoes :o

Ik heb vanmiddag wat concoursen opgegeven samen met mam, en we hebben in overleg een vriendin ook meteen opgegeven. Weet je hoe makkelijk je mensen zomaar ergens voor op kunt geven zo met dit formulier! Enige wat je echt nodig hebt is combinatienummer, de rest is allemaal zo op te zoeken...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:44

Merk je niks van Mootje :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:01

Meen je dat nou?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:11

Ik hou het maar gewoon bij de pil na al die verhalen :Y) Niet ongesteld, geen spotting en je kan ermee stoppen wanneer je wilt zonder hulp van derden.

Mootje: stampot rauwe andijvie. En ik moet wel een beetje goed voor hem zorgen, zelf heeft hij het gewoon te druk. Hij zat net nog te werken naast me op de bank. En gelukkig Ben ik redelijk verzorgend ingesteld. :)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:13

@ Marijke, ik vind het wel gezellig om af en toe weer mee te kletsen, als ik nog welkom ben.. ;) ik ben toendertijd 'gestopt' met posten omdat ik het te druk had om op iedereen te reageren... en ik vind het aso om alleen maar ego-posten neer te zetten (en niet de moeite te nemen om op anderen te reageren).

Hilde, leuk om te zien dat je nu met twee nieuwe paarden begonnen bent! Jij hebt het nu ook wel druk zeker, nu je je studie afgerond hebt en aan het werk bent.
Mirthe, ik wil eerst een paar keer oefenspringen en in maart hopelijk weer op concours. Vind het nog wel lastig te combineren met dressuur, want dat gaat ook lekker. Ik ben al lang blij dat ik het een beetje bij kon houden, maar echte progressie zit er dan niet in. Heb eigenlijk nog geen één indoorwedstrijd gereden dit seizoen...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:16

:wave:

Ik ben ook weer druk met stage na mijn weekje vrij :).
Zit alweer op de helft van mijn stage, gaat echt snel! De tijd vliegt voorbij, zeker nu ik het wat drukker krijg met mijn scriptie.

Rosalie: Ook lekker druk met stage dus ;).
Hilde: Fijn dat de paardjes zo braaf waren.
Laura: Jij bent lief voor je vriendje ;).

Zal zo even verder bijlezen :).

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 22:32

lielle balen van je rug zeg
vief mooi dat je eigenwijs bent gebleven. Maar dat meoten ze bij de ha toch ook weten welke periode
danielle mooi zadel :D
sarah inderdaad een hoop mensen die minder tot niet hier zijn geweest, maar en komen zich er al weer een paar melden
lau is aan het knuffelen ;)
evelien balen dat je moet betalen
annetje heeft ook al balen aan de pil maar vind het lastig voor iets anders (ik ook eerlijk gezegt)
marijke heeft spruiten gegeten. Hier eten we dat nooit.

zo het was me toch goed druk op het werk. Men zo'n druk spreekuur heb ik nog nooit gehad
nu even tv kyken en optijd naar bed. Ben zo giga moe laatste tijd weet niet waar het vandaan komt.

morgen alle 3 de paardjes maar eens rijden.
heb zoeff en bay net nog bijgeschreven voor BB springen zaterdagavond

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:38

Rosalie welkom terug :D
Hilde ook ;) Fijn dat Catweazle en Cinderella zo goed gaan. Ga je met beide crossen eigenlijk?
Evelien dat is mooi zuur, ik had dat vorig jaar met Toc zeiden ze ook dat ik niet had afgemeld en kon ik ook mooi betalen.
Annetje jammer van vies maar het gaat verder wel goed?
Spruitjes, brrr, het lievelingseten van mijn broer maar ik sla over haha!

Net dressuurles gehad met Ruby, 2 weken niet gereden en amper buiten geweest. Ze liep nog best fijn :D
We hebben een nieuwe dressuur instructrice op de club, eentje die 22 paarden naar het Z of hoger heeft gereden en prix st georg is gestart, voldoende ervaring leek me zo haha.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:05

Saar, wie is dat? Laura?
Zolang het maar niet minder wordt is het niet erg Rosalie!
Wat een enge verhalen over anticonceptie... ik gebruik dat geen van de dingen die hier besproken zijn :Y)

Ik ben naar bed gestuurd door mam omdat ik de hele dag al hoofdpijn heb en misselijk en duizelig word zodra ik echt ergens over na moet denken, op school ging het zo slecht dat ik op een gegeven moment oordopjes in heb gedaan en uitzending gemist ben gaan kijken (in overleg met de docent hoor). Begon alleen een beetje te dromen en ging steeds bozer naar de docent kijken wat ik eerst helemaal niet door had :o docent lag dubbel.
Heb de keuzelessen overgeslagen en ben toen lekker op buitenrit geweest :)

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:10

Oeh, die Nuvaring kan ik dan ook nog over meepraten. Das net ringsteken soms.... Na jarenlang de pil zou ik ook graag 'binnenvering' (spiraaltje) willen, maar de huisartse hier is zo'n b*tch.... :Y)

Aan de nieuwelingen welkom, al is dat misschien niet helemaal aan mij om te zeggen. Ik ben absoluut één van de meest fanatieke meelezers, maar heb meestal weinig (on)zinnigs te melden. Desondanks vind ik het wel heel gezellig hier!

Annetje: Mocht je aanbod ook voor mij gelden dan ben je van harte welkom! Zoals sommigen hier al ernstig goed weten ben ik vaak in mijn eentje op stap. En dan komend jaar ook nog eens met twee paarden... Groomen in ruil voor goede catering? O:)

edit: Mistid, doe nou eens rustig potdikke! Niet van bed af komen voordat je je weer fit voelt.