Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Implanon schijnt nu wel veilig te zijn Mo. Mijn zus heeft hem ook gehad (en andere heeft implanon nu geloof ik) het vervangen was bij zus1 wel pijnlijk zonder verdoving. Als ik jou was zou ik dan dus toch om een verdoving vragen. Nuvaring plaats je zelf toch? Ik heb gehoord dat je daar veel afscheiding van kunt krijgen, net als het spiraaltje, omdat het iets 'vreemds' is dat je in je lichaam stopt. Het blijft allemaal maar lastig vind ik. Ik gebruik de pil, maar ben daar eigenlijk ook niet heel erg happy mee.

Kom je vanaf nu weer gezellig mee kletsen?
Roos
Anne

Hoe maak je (of Geert) het klaar? Bij mijn moeder ging ik al over mijn nek van de geur!
Wat balen dat mensen toch afhaken! 
Mijn moeder gooide dat over zo ongeveer alles... En dan meestal nog zo'n bloempapje

doe mij maar een pot appelmoes

Niet ongesteld, geen spotting en je kan ermee stoppen wanneer je wilt zonder hulp van derden.
ik ben toendertijd 'gestopt' met posten omdat ik het te druk had om op iedereen te reageren... en ik vind het aso om alleen maar ego-posten neer te zetten (en niet de moeite te nemen om op anderen te reageren). 
.
.
.
. 

Fijn dat Catweazle en Cinderella zo goed gaan. Ga je met beide crossen eigenlijk?
docent lag dubbel.