Evie: Komend crossseizoen gaat Bam du helemaal knallen met ook nog een top dressuurproef erbij! Misschien toch weer een keer starten!
Sim succes morgenochtend vroeg. Heb medelijden met je dat het zo vroeg gaat zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik werd op iets aangesprokken (vorige pagina) en kreeg een tip
En verder nog heeeuel wat gepraat dussseh succes met bijlezen
is veel makkelijker !
Ga gewoon proberen lekker te rijden, niet druk maken om de proeven en de punten. Dit is trouwens mijn eerste poging sinds de cursus mentale training. Ga mijn map nog maar ff doorlezen 
)
, Bam is 100% dresuurgefokt en daar hebben we hem oorspronkelijk ook voor gekocht, maar dat is toch allemaal wat anders gelopen
.
(je krijgt nog pb trouwens) 
Maar als je crosst ,moet je dan tussen de sprongen door ook wat dresuurmatig doen? Iig toch niet rond rijden? ze mogen toch gewoon zegmaar naar de voglende hindernis kijken? of zit ik verkeerd? Sorry ik probeer me echt in te lezen ,maar zit nog met wat vragen! 
Ben er nog nooit geweest, maar schijnt wel fijn starten te zijn. Alleen parkeren is heel krap.
Thx! 

(zadel duurt 4 tot 5 weken)
Ik heb een htc internettelefoon besteld. Oude telefoon had mijn verjaarsduik toch niet zonder 'kleerscheuren' overleefd!

Nu nog een paar weken wachten!

) en dan komt om half 10 Anne mij lesgeven! Ik ben benieuwd! Straks nog even wat balken en staanders neergooien als ik op stal ben en dan kunnen we aan de slag. 

Gaat langzaamaan beter, ook een kwestie van veel doen (voor mij dan). Hopelijk gaat je cursus vruchten afwerpen! Leuke foto van de Silent Disco! 

Vanavond lekker rijden.
Vanochtend wordt zijn nieuwe huis opgeleverd. Ik ga vanmiddag even kijken!