Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was wel leuk
lag er 2 dagen... 

Dat gaat nog wel en paar dagen duren voordat hij weer kan lachen
Mijn jurkje heeft dus duidelijk geen geluk gebracht
Verder gelukkig wel een hle gezellige middag/avond gehad!!
Hopelijk knap je snel weer wat op! En had je geen telefoon bij je tijdens het rijden dat je helemaal naar huis bent gelopen?? Ik ga echt niet meer zonder telefoon op het paard zitten. Ik ben bijna altijd alleen thuis en dan is het toch wel prettig dat je kan bellen als lopen niet meer lukt

billy1 schreef:Jeetje Rowo wat een valHopelijk knap je snel weer wat op! En had je geen telefoon bij je tijdens het rijden dat je helemaal naar huis bent gelopen?? Ik ga echt niet meer zonder telefoon op het paard zitten. Ik ben bijna altijd alleen thuis en dan is het toch wel prettig dat je kan bellen als lopen niet meer lukt
Maar omdat het om 7 uur s ochtends gebeurde zat pa op de wc (
) en ma lag nog in bed. Ik ben dus gevallen, Avi kwam bij me, liep weer weg, ik er achteraan, gepakt en toen naar het slaapkamer raam gelopen. Tussen de bak en het huis zit denk kleine 15m. In mijn profiel zie je wel een foto van hoe dicht het bij mekaar ligt.
Dat is wel even flink schrikken geweest zeg!!! En ook erg pijnlijk!!!! Ribben kun je heel erg lang nog last van hebben...
Wel balen van je andere proef, maar ja, dressuur snap ik ook wel vaker niet
Hopelijk is hij de nederlaag snel weer te boven!
Ik heb met rijden wel altijd een telefoon bij me, ben er ooit eens in het weiland afgevallen achterin en kon niet meer lopen, geen telefoon bij me en heel hard roepen was ook niet echt een optie gezien de afstand
Gelukkig kwam er iemand met zijn hondje langs het water lopen waar onze wei aan grenst en die is het even thuis gaan zeggen, toen kwamen ze me halen
Sindsdien eigenlijk altijd een telefoon bij me. rowo schreef:Ik rijd met dit weer helemaal niet met beschermers(naja op dit moment rijd ik helemaal niet maar goed, haha). Het is al zo warm en met beschermers wordt het zo warm onder die dingen, das echt niet goed. Alleen met longeren krijgen ze vierkant wat om en met springen....
.. Heeft hier in de tussen tijd ook geonweert en geregend, maar niet heel heftig geloof ik.. Echt bij flitsensde onweer gaan mijn paarden direct naar binnen. Als het wat rommelt blijven ze gewoon buiten...