[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TheHorseInn

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:11

Cha-Cha had Gentle geschopt,en Nu heeft ie een hele dikke bil:(

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:12

Ik heb een vraagje:

Hoe krijg je die letters heel erg groot??

kan er niet meer op komen_0-

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:14

@ Corrienn: Ik moet ook rond 10 uur, moet daarvoor nog cross lopen en we moeten 2 uur rijden om er te komen :') 8)7

@ viefdepief :
Wat een superstoer beest dan dat ik zo rustig blijft staan , die heeft wel een flinke :+: verdiend

Doet me trouwens denken aan een blonde actie van mij:
Ik was op een groot buitenconcours en stond aan de andere kant van de manege geparkeerd, vervolgens te paard naar het wedstrijdterein (weiland) gegaan terwijl mijn moeder me ging aanmelden, ik zag alleen een heel klein bruggetje en kon de wedstrijdringen niet zo goed zien door de bomen, dus ik zat te zoeken naar die ringen terwijl ik over het bruggetje ging.
Ineens hoor ik alleemaal lawaai en blijkt dat het bruggetje ook bedekt was met van die platen en mijn paard banjerde er (met stiften :x ) overheen, paard bleef superstoer doorstappen ondanks het lawaai, en inmiddels stonden we midden op de brug, en ik moest toch het terrein op zien te komen, dus ik vervolgens geprobeert heel langzaam verder te stappen, paard snapte er niks van want hij moest van mij stapje voor stapje lopen omdat ik als de dood was dat hij uit zou glijden over die platen met die stiften in :oo.
Kom ik uiteindelijk het terrein op zie ik helemaal aan de andere kan een bruggetje met een speciaal zandpad voor de paarden....... :+ |o
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 23-10-09 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:15

Zo bedoel je?

Dan moet je [size= 'en dan een getal (rond de 20 is al een stuk groter, hoe groter het getal, hoe groter de letter'] HIER DE TEKST [/size]

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:40

Bedankt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:49

even weer bijgelezen en het filmpje bekeken
Wat een apart geval, dacht eerst dat het een dressuurruiter was die voor het eerst ging springen. Maar hij had blijbaar geen gevoel in de benen, maar op meer plaatsen volgens mij niet...
Maar wat een paard, ik wil hem direct wel komen halen! Wat een toppertje en ook nog zo mooi :~

Morgen gaan Wiso en ik ons sgw seizoen afsluiten :D
Ik heb er erg veel zin in en heb er ook super veel vertrouwen in dat we morgen rond gaan komen!
Ze liep vandaag na een kleine aarzeling het water in en ze vond het zo leuk dat ze heel diep ging (tot aan het dekje...) en ze ging ook steeds met haar neus onder water!
Moet goed komen dus morgen, maar dat lezen jullie nog wel

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:02

rowo schreef:
@ vief: Woll leert het dus wel? Super man :D Maar je kunt wel echt mega mooi buiten rijden daar, jammer dat het voor mij te ver is.
En jullie koken altijd met het hele huis?

Ja het begint erop te lijken :D Nu maar hopen dat ze na al deze enge dingen morgen nog net zo dapper is. Op de manege heeft ze trouwens al behoorlijk wat fans gemaakt. Ze staat ook echt als een dotje op stal en in de wei is ze (ze staat met een groepje rustige paarden) ook erg rustig dus iedereen wil haar uit de wei halen :+ Komt vast ook voor een groot deel doordat ze maar weinig brok krijgt. Misschien niet zo veel sensatie voor Woll, maar ik vind het wel erg fijn. Ook goed voor haar pootje natuurlijk :)

Het buitenrijden is inderdaad prachtig! Heb nog wel wat leuke foto's op mijn telefoon.. Vandaag weer een nieuwe route gedaan. Ben nog niet uitgereden geloof ik :Y)

We eten hier inderdaad bijna altijd samen :) Soms een keer niet in het weekend. Vind het ideaal. Al is het nu wel jammer dat ik zo lang moet wachten, maar dat is gelukkig maar zelden :+ Grootste voordeel is dat je voor een bijna altijd fatsoenlijk maal + een vlaatje (nog lastig kiezen want er staan altijd 5 verschillende pakken op tafel :+) nooit meer dan 3 euro kwijt bent. Scheelt echt veel geld! Net trouwens even gespiekt en voor de keren dat ik gekookt heb is er gemiddeld met 13 personen gegeten. Gemiddeld zijn de kosten voor het eten euro 2,60 p.p. :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:05

Das wel ideaal van dat eten zeg en nog goedkoop ook. Zijn de studenten er ook altijd het hele weekend dan? Niemand gaat naar huis?

En je bent nog niet zo snel uitgereden daar. Ik ging er eerder nogal vaak heen, maar ben er al jaren niet meer gweest.
Maar je nieuwe stal bevalt dus wel super goed zo te lezen? K heb haar nog niet gespot in de wei ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:12

Het is in het weekend wel een stuk rustiger. Eerder ging ik vrijdag ook altijd braaf naar huis voor Woll ;) En sommige hebben thuis nog werk/sport/etc waarvoor ze het weekend naar huis gaan. Heb het nog nooit meegemaakt dat er hier niemand anders thuis was (wonen met 20, dus dat helpt natuurlijk ook wel ;))

Stal bevalt erg goed. Blijf het jammer vinden dat ze per dag maar 2-3 uur buiten staat en dat er maar weinig gras is in de wei, maar wat dat betreft waren we ook wel heel erg verwend.. :o Zeker voor deze tijd van het jaar vind ik het heel erg fijn. Was op de vorige stal toch wel lastig zonder echt mooie buitenrij-mogelijkheden en een bak die heel erg nat kon zijn. Hier is het echt heerlijk buiten rijden en zijn de paden zelfs na veel regen nog super :) straks als ik het rijden weer wat meer ga oppakken zal de binnenbak ook wel heel fijn zijn :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:15

Ja die binnenbak is dan wel super jah. Van de weide is idd wel erg zonde. Zoveel hebben ze er ook niet of wel?
Maar ja, als je alles wilt ben j in E'de echt veel geld kwijt. Ach als woll zich op der gemak voelt is het goed toch?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:20

Waar heb je het paard nou staan dan Vief? Ben wel benieuwd..

Bathmengangers erg veel succes morgen en overmorgen :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 22:06

Mandy: Ja, klopt :) En denk dat het zeker zo voor de winter een ideale stalling voor ons is.

Marloes: Manege het Rutbeek :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 23:17

Lekker hoor Vief, dat het zo goed gaat!! Wat een kanjer is Wolles :D . Wolin heeft dat ook met honden op de route, ze hoeven nog geen eens te blaffen, als ze er 'plotseling' staan is dat al raar en ook met schapen :oo ... Bij Kaptein op de route staat er een ram alleen.. en die kan blaten als een ouwe vent, Wolin is zich daar een keer echt helemaal lam van geschrokken := , ik ook wel eerlijk gezegd :o . Wist niet dat ze zoveel herrie konden maken :)) . Echt super dat je zoveel uitrijmogelijkheden hebt, dat zou ik toch ook wel heel erg graag willen :) , dat mis ik heel erg hier in deze buurt.

Vandaag ging het al wel weer beter met Wootje op de nieuwe stal. Ze stond lekker hooi te soppen op het land met de Tinker. Die keek af en toe nog wel heel boos, maar dat gaat wel steeds beter :) . Morgenochtend ga ik rijden, was vandaag helaas niet gelukt. Heb ook al wel weer een nieuwe les gepland voor volgende week.. Doe 's gek :) .

Heerlijk gegeten vanavond bij Dok 2. We waren wel 'boos' dat de Hertenbiefstuk van de kaart was :o .. Van de eigenaar mogen we een belletje geven als we de volgende dag willen komen eten, dan haalt hij het voor ons in huis :)) !!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 09:29

Goeiemorgen :)
Ik ga zo naar Walibi :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:30

Goeiemorgen :wave:

Heel veel plezier Shanouk :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:42

Morgen :wave:

Veel plezier!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:52

Mogge,

Bathmengangers succes... Mooi weer erbij. Hopelijk hebben we dat volgende week ook in Barchem.
Moet wel mega vroeg in Barchem maar ja...

Ga nu even mijn paarden rijden. De ruin heeft strafkamp dressuur. Gisteren mega vervelend. Rodeo, tong eruit, giraf na doen. Zo vervelend. Hij staat nu weer lekker thuis dus hopelijk zit hij weer lekker in zijn vel.
Springles met de merrie ging lekker maar jeetje wat kan die zich sterk maken met dressuur. trainer is er ook op geweest. Ja op de grond ziet het er goed uit maar als je erop zit... spierballen kweken. Ik heb nog geen oplossing gevonden voor haar getrek. Ze blijft steeds terugtrekken, mond open, kaken scheef opelkaar zetten. Ga van de week maar eens een afspraak maken voor de tandarts. Laat die na Barchem maar eens komen. Is in april geweest maar even een check up.

Shanouk veel plezier.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 10:02

:wave:

Iedereen die meedoet in Bathmen veel succes!

Ik ben blij met mijn tijden voor Barchem. :j Echt een luxe seizoen gehad qua tijden.

Veel plezier Shanouk! Zou echt niets voor mij zijn. :=
Wat een topper zeg Vief. 8-)

Ga zo lekker het bos in met Uk. Ga eerst op selektvracht wachten want vandaag komen mijn Dubarry's binnen! :D *\o/* :):)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 10:05

Hilde_ schreef:
Ga eerst op selektvracht wachten want vandaag komen mijn Dubarry's binnen! :D *\o/* :):)

JALOERS :oo !!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 10:08

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 10:31

Shanouk, veel plezier :D , maak je weer veel foto's!? :P
Hilde, := ik ben ook jaloers!!

Ik ga rijden met Wo :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 10:58

Ik ga ook rijden. Had alleen iets te lang onder de douche gestaan, dus moet nu nog even een halfuurtje wachten op de bus :+

Hilde: Leuke foto' van de cross zeg :)!
En wat leuk dat je Dubarry's vandaag komen. Komen ze uit het buitenland dat je op Selektvracht moet wachten :)?
Duim voor je dat ze gaan passen :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:26

Nee gewoon via de paardendrogist. :j
Ennnn ze passen. 8-)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:31

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:38

Ja, de donkerbruine. :j
Mijn moeder heeft die met zwart al, dus dat is niet zo handig. :D
En die lichte vind ik ook gaaf :j Maar die zie je al veel vaker.