Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verdiend
) overheen, paard bleef superstoer doorstappen ondanks het lawaai, en inmiddels stonden we midden op de brug, en ik moest toch het terrein op zien te komen, dus ik vervolgens geprobeert heel langzaam verder te stappen, paard snapte er niks van want hij moest van mij stapje voor stapje lopen omdat ik als de dood was dat hij uit zou glijden over die platen met die stiften in
.

rowo schreef:@ vief: Woll leert het dus wel? Super manMaar je kunt wel echt mega mooi buiten rijden daar, jammer dat het voor mij te ver is.
En jullie koken altijd met het hele huis?
Nu maar hopen dat ze na al deze enge dingen morgen nog net zo dapper is. Op de manege heeft ze trouwens al behoorlijk wat fans gemaakt. Ze staat ook echt als een dotje op stal en in de wei is ze (ze staat met een groepje rustige paarden) ook erg rustig dus iedereen wil haar uit de wei halen
Komt vast ook voor een groot deel doordat ze maar weinig brok krijgt. Misschien niet zo veel sensatie voor Woll, maar ik vind het wel erg fijn. Ook goed voor haar pootje natuurlijk 

Soms een keer niet in het weekend. Vind het ideaal. Al is het nu wel jammer dat ik zo lang moet wachten, maar dat is gelukkig maar zelden
Grootste voordeel is dat je voor een bijna altijd fatsoenlijk maal + een vlaatje (nog lastig kiezen want er staan altijd 5 verschillende pakken op tafel
) nooit meer dan 3 euro kwijt bent. Scheelt echt veel geld! Net trouwens even gespiekt en voor de keren dat ik gekookt heb is er gemiddeld met 13 personen gegeten. Gemiddeld zijn de kosten voor het eten euro 2,60 p.p.

En sommige hebben thuis nog werk/sport/etc waarvoor ze het weekend naar huis gaan. Heb het nog nooit meegemaakt dat er hier niemand anders thuis was (wonen met 20, dus dat helpt natuurlijk ook wel
)
Zeker voor deze tijd van het jaar vind ik het heel erg fijn. Was op de vorige stal toch wel lastig zonder echt mooie buitenrij-mogelijkheden en een bak die heel erg nat kon zijn. Hier is het echt heerlijk buiten rijden en zijn de paden zelfs na veel regen nog super
straks als ik het rijden weer wat meer ga oppakken zal de binnenbak ook wel heel fijn zijn

En denk dat het zeker zo voor de winter een ideale stalling voor ons is.
. Wolin heeft dat ook met honden op de route, ze hoeven nog geen eens te blaffen, als ze er 'plotseling' staan is dat al raar en ook met schapen
... Bij Kaptein op de route staat er een ram alleen.. en die kan blaten als een ouwe vent, Wolin is zich daar een keer echt helemaal lam van geschrokken
, ik ook wel eerlijk gezegd
. Wist niet dat ze zoveel herrie konden maken
. Echt super dat je zoveel uitrijmogelijkheden hebt, dat zou ik toch ook wel heel erg graag willen
, dat mis ik heel erg hier in deze buurt.
. Morgenochtend ga ik rijden, was vandaag helaas niet gelukt. Heb ook al wel weer een nieuwe les gepland voor volgende week.. Doe 's gek
.
.. Van de eigenaar mogen we een belletje geven als we de volgende dag willen komen eten, dan haalt hij het voor ons in huis
!! 

Echt een luxe seizoen gehad qua tijden.

[SGW-ITP] Ukkie @ SGW Nijeberkoop -> Fries Kampioen! 

Die met Zwart zijn ook top!

Maar die zie je al veel vaker.