Ging mijn gehoest net weer een beetje beter, besluit ik met m'n domme kop wel naar de springles te gaan met Loempia.. en nu is het weer heelmaal mis . Alles doet me zeer door het hoesten de hele tijd.. word er gek van
Ik heb een grijs jasje van Pikeur met zilveren bies Corien. Wel een mooi jasje, maar wil eigenlijk een andere kleur. Dus denk dat ik die van mij te koop ga aanbieden.
Ik weet trwouens weer waarom ik een ongeloofelijke poedersuiker hekel heb aan fietsen. MOest voor college naar de Uithof en normaal gesproken is dat een 15 min fietsen vanuit het museumkwartier. Heb er dus gewoon 35 min over gedaan, plus dat het volledige fietspad voorzien was van een laagje ijs. Ben nog gigantisch onderuit gegaan ook.
Vief: Wol ziet er ind erg wollig uit. Die van mij beginnen ook teddyberen oortjes te krijgen. Zat van de week te denken om ze uit te scheren, maar mn moeder vroeg of ik idioot was en ze wou uitscheren voor de vogeltjes
En pikeurjasjes zijn idd ook mooi. Heb er zelf ook 1. Een geruite
Mandy: Ze is inderdaad al geschoren geweest. Zie je alleen niks meer van. Wilde haar eigenlijk nog een keer scheren. Maar ben achteraf blij dat ik het niet gedaan heb. Was nu wel heel koud geweest aangezien we zo weinig hebben kunnen doen.
Marieke: Slaap lekker alvast Kan me voorstellen dat het erg gezellig was bij de halte
Kim: Wat balen zeg Doe maar een beetje rustig aan.. Haha dacht zal haar bovendek er even afhalen. Die was echt heel smerig. En mooi oranje is niet lelijk
PB: Aaahw balen zeg Haha leuke reactie van je mams. Bij Woll kan ik ze soms uitknippen. Moet ze maar net in een goede bui voor zijn Maar uitscheren lukt niet.
Ik ga eens een wrap-up rapportje schrijven.. Vanochtend al begonnen, maar kwam niet verder dan een inhoudsopgave, voorkantje en voorwoord Wilde eigenlijk nog naar Enschede, maar bedacht me dat mijn fiets niet op het station maar in ons fietsenschuurtje staat en met deze kou en in het donker heb ik eigenlijk niet zo'n zin om zo'n eind te gaan lopen.. Morgenochtend dan maar
Ik ga morgen beide paarden ff bij de manege rijden. Hopelijk woensdga ook nog ff, de rest van de week wordt het denk niet wat. En zondag is de kring dressuur
Bij Hetje ligt het ook een betje aan zn bui. Ene moment kan je zn oren zo doen en volgende moment beweegt hij net zo dat je net niet de laatste plukken eruit krijgt. Maar zn neus vind hij echt heerlijk als ik dat doe. Trakkie geeft eigenlijk nooit problemen. Scheelt ok wel dat ik om de 3/4 weken de oren uitscheer.
Ik scheer de oren niet altijd mega ver uit. Ze staan toch veel buiten en met de wind, regen, stof etc is het wel fijn dat het iig niet in de oren gaat.
Ik ga ff bankhangen. Vannacht was het weer half 4 voor ik erin lag en kw voor 7 ging de wekker alweer.
Ik heb sinds kort een Pikeur-dressuurjasje. Ik kreeg gelijk een 8 voor houding en zit, heb ik in de Z2 nog niet eerder gehad
Ik ben afgelopen zomer naar de SGW week van de KNHS geweest. Ik vond het erg leuk. Ik heb veel geleerd voor het crossen, maar dat was ook nog nieuw voor me. Als ik eerlijk ben heb ik aan de dressuur en springlessen niets gehad, wil niet lu**ig doen, maar dat was een beetje onder mijn niveau Ik twijfel of ik dit jaar zal gaan. Ik heb weinig aan de dressuur- en springlessen, maar met het crossen heb ik nu ook meer ervaring gekregen, ik weet niet hoeveel ik daarin nog zal leren daar. Het was wel gezellig vorig jaar.
Ik wil het liefst en bruin jasj, dan heb ik bruin zadel hoofdstel beschermers. en wil graag bruine laarzen mag je daar mee starten? (springen uiteraard)
brrr was echt koud net op stal had lekker me skie broek aan Vief woll is zo leuk eigen wijs koppie
Maar jullie zijn ook allemaal al best ver in de cross. Ik heb nog maar een les of 5 gehad (2 in april en 3 in augustus), en 1x cross gereden en 1x die derby.
Maar goed, tegen dat ik ooit lid zou zijn gemaakt en alles, zijn de inschrijvingen toch al volzet...
Zo ver ben ik nou ook weer niet in de cross hoor Maar ik hoef ook niet meer zo nodig op instructiekamp van de KNHS. Toen ik nog op mijn pony reed had ik me opgegeven en was ik ingeschreven, maar toen werd mijn pony kreupel en kon ik niet meerijden.
Het is idd lekker koud, heb net ook alweer even geschaatst. Vind het echt leuk dat de ijsbanen open zijn, ik mag graag een paar rondjes doen.
Ja nieuwe dressuur singel.. en me nieuwe springzadel gaat waarschijnlijk niet passen dus ben even in overleg met oude eigenaren, mis kan ik het zelfde model kopen waar ik toen bij hem op gereden had.
Idd limburg plaatselijk -20!! dit is geen nederland meer hahah..
Ik ga lekker op bed.. Morgen even langs de ruitershop
Eindelijk weer winter , broeikaseffect van mij hoeft niet meer.. echte zomers en echte winters liever .
@Vief: Woll..... Wat een poepie, met dat koppie zo!!
Nou het viel gelukkig allemaal mee met mijn moeders gebroken teen !! Ze hoeft niet onder het mes, daar zag ze enorm tegen op ("Weet je dan hoe lang ik uit de running ben!!?" ..."ja, mam.. stel je voor dat je het rustig aan moet doen" ) Dus dat scheelt weer voor mijn mams .
Ik heb een zwart jasje met een gouden bies op mijn kraag van Harry's Horse voor de wedstrijden, vind hem prima, hij is nog gloednieuw.. Ben nog niet zo ver met Wo, dat ik een chique jasje waardig ben .
Ik neem liever in de zoveel tijd crossles met her en der wat andere leuke dingen tussendoor, dan dat ik een week instructie neem, heb ik besloten . Ik besteed mijn vakantietijd dan liever in de bossen van Duitsland, crossend en picknickend ..
Ik heb net een supervette foto van mij en Wolin gekregen!! Ik had een enorme grote bril opgezet en bij Wolin ook, ik kijk scheel en Wolin kijkt ook heel grappig .. Koppies tegen elkaar aan, hij is echt supervet!! Inlijsten maar!! Jammer dat de scanner het niet doet .