[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:50

Ging mijn gehoest net weer een beetje beter, besluit ik met m'n domme kop wel naar de springles te gaan met Loempia.. en nu is het weer heelmaal mis Nagelbijten / Gniffelen. Alles doet me zeer door het hoesten de hele tijd.. word er gek van Verward

Vief: leuk kleurtje dek heeft Woll Haha!.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:53

Das wel erg balen Kim !! Het is ook echt steenkoud!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:54

Ik heb een grijs jasje van Pikeur met zilveren bies Corien. Wel een mooi jasje, maar wil eigenlijk een andere kleur. Dus denk dat ik die van mij te koop ga aanbieden.

Ik weet trwouens weer waarom ik een ongeloofelijke poedersuiker hekel heb aan fietsen. MOest voor college naar de Uithof en normaal gesproken is dat een 15 min fietsen vanuit het museumkwartier. Heb er dus gewoon 35 min over gedaan, plus dat het volledige fietspad voorzien was van een laagje ijs. Ben nog gigantisch onderuit gegaan ook.

Vief: Wol ziet er ind erg wollig uit.
Die van mij beginnen ook teddyberen oortjes te krijgen. Zat van de week te denken om ze uit te scheren, maar mn moeder vroeg of ik idioot was en ze wou uitscheren voor de vogeltjes Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:56

Ja dat ijs op de weg Lips are sealed Echt verschrikkelijk... onze straat is echt 1 grote ijsbaan. Een wonder dat ik niet op mijn bek ben gegaan.

Ik heb een bruin gestreept jasje van Pikeur voor het springen. Ben er nog steeds mega blij mee Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:57

Thanks! Woll is meestal ook wel heel lief Haha!

En pikeurjasjes zijn idd ook mooi. Heb er zelf ook 1. Een geruite Ja

Mandy: Ze is inderdaad al geschoren geweest. Zie je alleen niks meer van. Wilde haar eigenlijk nog een keer scheren. Maar ben achteraf blij dat ik het niet gedaan heb. Was nu wel heel koud geweest aangezien we zo weinig hebben kunnen doen.

Marieke: Slaap lekker alvast Haha!
Kan me voorstellen dat het erg gezellig was bij de halte *LOL*

Kim: Wat balen zeg Ach gut Doe maar een beetje rustig aan..
Haha dacht zal haar bovendek er even afhalen. Die was echt heel smerig. En mooi oranje is niet lelijk Schijnheilig Knipoog

PB: Aaahw balen zeg Ach gut Haha leuke reactie van je mams. Bij Woll kan ik ze soms uitknippen. Moet ze maar net in een goede bui voor zijn Clown Maar uitscheren lukt niet.

Ik ga eens een wrap-up rapportje schrijven..
Vanochtend al begonnen, maar kwam niet verder dan een inhoudsopgave, voorkantje en voorwoord Huilen van het lachen
Wilde eigenlijk nog naar Enschede, maar bedacht me dat mijn fiets niet op het station maar in ons fietsenschuurtje staat en met deze kou en in het donker heb ik eigenlijk niet zo'n zin om zo'n eind te gaan lopen.. Morgenochtend dan maar Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:00

Indd Vief, mooi oranje is niet lelijk.

Hier hebben de paarden in de bak gelopen, al vonden ze het niet zo leuk want ze konden niet spelen en auwehoeren Knipoog.

Ik heb trouwens een mooi donkerblauw jasje van pikeur geloof ik.
Ga nu eerst even heel wat koppen thee drinken geloof ik Nagelbijten / Gniffelen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:02

Ik ga morgen beide paarden ff bij de manege rijden. Hopelijk woensdga ook nog ff, de rest van de week wordt het denk niet wat. En zondag is de kring dressuur Nagelbijten / Gniffelen

@ kim: thee drink ze Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:02

Bij Hetje ligt het ook een betje aan zn bui. Ene moment kan je zn oren zo doen en volgende moment beweegt hij net zo dat je net niet de laatste plukken eruit krijgt. Maar zn neus vind hij echt heerlijk als ik dat doe.
Trakkie geeft eigenlijk nooit problemen.
Scheelt ok wel dat ik om de 3/4 weken de oren uitscheer.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:04

ze is idd lekker wollig al weer vief Haha! Ik wou krimh deze week scheren maar wacht denk ik nog maar een week... anders zit het er zo weer aan..

ik heb een licht grijs gestreept jasje van riding pro voor het springen en een zwarte voor dressuur van pikeur

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:06

Ik scheer de oren niet altijd mega ver uit. Ze staan toch veel buiten en met de wind, regen, stof etc is het wel fijn dat het iig niet in de oren gaat.

Ik ga ff bankhangen. Vannacht was het weer half 4 voor ik erin lag en kw voor 7 ging de wekker alweer.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:25

Leuk paard Corien! Veel plezier met hem!

Leuke foto's Vief, lekker koppie heeft ie!

Ik heb sinds kort een Pikeur-dressuurjasje. Ik kreeg gelijk een 8 voor houding en zit, heb ik in de Z2 nog niet eerder gehad Clown

Ik ben afgelopen zomer naar de SGW week van de KNHS geweest. Ik vond het erg leuk. Ik heb veel geleerd voor het crossen, maar dat was ook nog nieuw voor me. Als ik eerlijk ben heb ik aan de dressuur en springlessen niets gehad, wil niet lu**ig doen, maar dat was een beetje onder mijn niveau Bloos
Ik twijfel of ik dit jaar zal gaan. Ik heb weinig aan de dressuur- en springlessen, maar met het crossen heb ik nu ook meer ervaring gekregen, ik weet niet hoeveel ik daarin nog zal leren daar.
Het was wel gezellig vorig jaar.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:31

daar sluit ik me volkomen bij aan Heleen. Ik heb idd hogere eisen aan instructie dan wat ik daar kreeg. Crosswerk was wel leuk en goed.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:32

Leuke foto's Vief Haha!
Oeh PB, ik wil tegen die tijd ook wel een foto van je jasje zien Bloos

Ik zit me nu te vermaken met jasjes kijken Haha! Het jasje wat ik nu heb is te kort bij mijn mouwen, en ik wil nu echt een mooie.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:39

Ik wil het liefst en bruin jasj, dan heb ik bruin zadel hoofdstel beschermers. en wil graag bruine laarzen mag je daar mee starten? (springen uiteraard)

brrr was echt koud net op stal had lekker me skie broek aan Haha!
Vief woll is zo leuk Haha! eigen wijs koppie Tong uitsteken

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:54

Snoekiej: Beetje suffe foto maar hier zie je het jasje wel het duidelijkst.

Afbeelding

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:04

Chique jasje Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:14

Idd erg mooi jasje Ja

Zat op de kingsland site te kijken maar kan de jasjes niet meer vinden Boos!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:16

Maar jullie zijn ook allemaal al best ver in de cross.
Ik heb nog maar een les of 5 gehad (2 in april en 3 in augustus), en 1x cross gereden en 1x die derby.

Maar goed, tegen dat ik ooit lid zou zijn gemaakt en alles, zijn de inschrijvingen toch al volzet...

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:23

Zo ver ben ik nou ook weer niet in de cross hoor Clown Maar ik hoef ook niet meer zo nodig op instructiekamp van de KNHS. Toen ik nog op mijn pony reed had ik me opgegeven en was ik ingeschreven, maar toen werd mijn pony kreupel en kon ik niet meerijden.

Het is idd lekker koud, heb net ook alweer even geschaatst. Vind het echt leuk dat de ijsbanen open zijn, ik mag graag een paar rondjes doen.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:25

Hier mag je nog niet schaatsen. Ijs zou nog niet dik genoeg zijn.

Ik hoop stiekem dat we dit jaar opnieuw crosstrainingen hebben van de LRV. Lachen

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:30

Morgen zullen sowieso alle ijsbanen wel open zijn denk ik Lachen Het wordt vannacht errug koud, vooral in twente heb ik gezien. -17!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:39

Idd limburg plaatselijk -20!! dit is geen nederland meer hahah..

Ik ga lekker op bed.. Morgen even langs de ruitershop Haha!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:45

brrr zo koud!
Van mij mag het al terug zomer worden Bloos

Corien; nog wat nieuwe spullen nodig voor je nieuwe aanwinst? Lachen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:47

Ja nieuwe dressuur singel.. en me nieuwe springzadel gaat waarschijnlijk niet passen dus ben even in overleg met oude eigenaren, mis kan ik het zelfde model kopen waar ik toen bij hem op gereden had.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:57

CoriienRN schreef:
Idd limburg plaatselijk -20!! dit is geen nederland meer hahah..

Ik ga lekker op bed.. Morgen even langs de ruitershop Haha!

Eindelijk weer winter Knipoog , broeikaseffect van mij hoeft niet meer.. echte zomers en echte winters liever Ja .

@Vief: Woll..... Lovers Wat een poepie, met dat koppie zo!!

Nou het viel gelukkig allemaal mee met mijn moeders gebroken teen Haha! !! Ze hoeft niet onder het mes, daar zag ze enorm tegen op ("Weet je dan hoe lang ik uit de running ben!!?" ..."ja, mam.. stel je voor dat je het rustig aan moet doen" Gestoord ) Dus dat scheelt weer voor mijn mams Knipoog .

Ik heb een zwart jasje met een gouden bies op mijn kraag van Harry's Horse voor de wedstrijden, vind hem prima, hij is nog gloednieuw.. Ben nog niet zo ver met Wo, dat ik een chique jasje waardig ben Knipoog .

Ik neem liever in de zoveel tijd crossles met her en der wat andere leuke dingen tussendoor, dan dat ik een week instructie neem, heb ik besloten Lachen . Ik besteed mijn vakantietijd dan liever in de bossen van Duitsland, crossend en picknickend Bloos ..

Ik heb net een supervette foto van mij en Wolin gekregen!! Ik had een enorme grote bril Nerd opgezet en bij Wolin ook, ik kijk scheel en Wolin kijkt ook heel grappig ROFL .. Koppies tegen elkaar aan, hij is echt supervet!! Haha! Inlijsten maar!! Jammer dat de scanner het niet doet Scheve mond .

Maar dan anders.... Knipoog
Afbeelding