. Alles doet me zeer door het hoesten de hele tijd.. word er gek van 
Vief: leuk kleurtje dek heeft Woll
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Alles doet me zeer door het hoesten de hele tijd.. word er gek van 
. 

Echt verschrikkelijk... onze straat is echt 1 grote ijsbaan. Een wonder dat ik niet op mijn bek ben gegaan.

Doe maar een beetje rustig aan..

Haha leuke reactie van je mams. Bij Woll kan ik ze soms uitknippen. Moet ze maar net in een goede bui voor zijn
Maar uitscheren lukt niet. 
.
. 

Ik wou krimh deze week scheren maar wacht denk ik nog maar een week... anders zit het er zo weer aan..

Het jasje wat ik nu heb is te kort bij mijn mouwen, en ik wil nu echt een mooie. 
eigen wijs koppie

Maar ik hoef ook niet meer zo nodig op instructiekamp van de KNHS. Toen ik nog op mijn pony reed had ik me opgegeven en was ik ingeschreven, maar toen werd mijn pony kreupel en kon ik niet meerijden.
Het wordt vannacht errug koud, vooral in twente heb ik gezien. -17!
CoriienRN schreef:Idd limburg plaatselijk -20!! dit is geen nederland meer hahah..
Ik ga lekker op bed.. Morgen even langs de ruitershop
, broeikaseffect van mij hoeft niet meer.. echte zomers en echte winters liever
.
Wat een poepie, met dat koppie zo!!
!! Ze hoeft niet onder het mes, daar zag ze enorm tegen op ("Weet je dan hoe lang ik uit de running ben!!?" ..."ja, mam.. stel je voor dat je het rustig aan moet doen"
) Dus dat scheelt weer voor mijn mams
.
.
. Ik besteed mijn vakantietijd dan liever in de bossen van Duitsland, crossend en picknickend
..
opgezet en bij Wolin ook, ik kijk scheel en Wolin kijkt ook heel grappig
.. Koppies tegen elkaar aan, hij is echt supervet!!
Inlijsten maar!! Jammer dat de scanner het niet doet
.