Zo alles weer braaf bijgelezen 
Fijn dat iedereen lekker gereden heeft en een leuk weekend gehad heeft
en natuurlijk heerlijk van het mooie weer aan het genieten is. Gelukkig dat het goed gaat met Madine der beentje
En zag nog leuke foto's van Corien en Anthea! Staat je goed zo'n stoere pony Corien 
Ik ben maar even naar binnen gevlucht. Brand echt weg buiten.
Gisteren ook naar concours Diepenveen geweest.
Toch maar met de trailer voor de routine ondanks dat het echt maar 5 minuten stappen was.
Ze was super relaxt met opzadelen maar met losrijden had ik mijn handen echt vol aan der en kon der eigenlijk wel achter het behang plakken
Ze was echt heel vervelend
Het was ook een beetje te druk om haar echt aan het werk te zetten want gingen er vaak genoeg vlak langs en als ze zich zo opfokt zwaait ze nogal uit. Dus dan moet je wel een beetje de ruimte hebben. Proef ging beter dan het losrijden maar ze hield zich nog te veel vast waardoor ze uitzwaaide en gewoon niet recht liep. Dat was dan ook wat de jury als commentaar meegaf -> 170 punten.
Tweede proef ging alweer een stuk relaxter. Alleen het aangalopperen ging niet echt zoals het hoorde rolde er echt na een paar meter pas in ofzo. Maar verder erg tevreden! Jury ook en met 192 punten mocht ik een 5e prijs ophalen
Verder nog even mijn 3 (
) zadels laten nakijken. Mijn passier (drs) lag super gelukkig en springzadel was met bontje ook prima alleen mijn kieffer vzh zadel moet nog een keer nagekeken worden die is gewoon helemaal verkloot met opvullen, behoorlijk scheef. Ding is al 2x opgevuld, word er een beetje moe van
Woll vond het wel gezellig stond super braaf stil, zadeltje erop-eraf, Vief erop-eraf, boekje erbij ze gedroeg zich als een waar zadelpasmodel 
Jasje reed trouwens fijn en heb der niks over gehoord!!

Flapoor
Ik heb ze zelf niet op bokt gezet dus heb ze niet groter. Trouwens expres zonder neusriem want ze heeft een wond op de plek van het sperriempje. Halster heeft er in de wei gemeen in gesneden. Denk dat ze iets te lomp zijn geweest want ze zitten altijd aan elkaars halsters te trekken. Gelukkig is het nu wel weer dicht.
Vanochtend kwam mijn tante nog met de kleine neefjes (3,5,7 jaar) en die wilden natuurlijk ook graag het nieuwe paard zien. Samen met de oudste Wol uit de wei gehaald geborsteld en opgezadeld. Maar even de korste beugelriemen eraan en toen de grote kleine neef er maar gelijk opgezet. Wol was heel braaf en we hebben zijn naam in de bak geschreven enzo. Echt heel lief om te zien. Tante kwam met het idee dat het wel leuk was om een rondje te draaien in het zadel. Ook geen probleem voor Wol
Zelf nog even erop gekropen en toen moest ik natuurlijk nog even laten zien hoe hard het paardje kon
en moest er nog een door mijn neefje zelfgemaakte hindernis worden gesprongen. Echt leuk dat ze zich zo lief gedraagt met die kleintjes erbij.