[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:23

Emiel is ook verkocht. Natuurlijk is zoiets nooit leuk. Maar hij loopt nu wel weer lekker in de sport en het gaat goed. Dus daar ben ik wel blij om. En het lukte mij gewoon niet meer om 3 te rijden en ook school nog.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:24

minnie_muis schreef:
Mijn pony moest verkocht worden van mijn pa. En ach hij was toen 11 en ZZ startgerechtigd dus ik vond dat hij nog wel meer kon. En hij is ook verkocht naar een meisje wat op dat moment met een 31jarige pony L springen. Met Admiraal is ze toen nog een paar keer fries kampioen geweest en ZZ springen. toen hebben ze hem verkocht naar Italie. Wel jammer dat ik nu niet weet wat hij doet maar jaik was wel blij dat hij een plekje kreeg waar hij weer de sport in ging. Recreatiepony zou niks voor hem zijn geweest.

Het blijft wel moeilijk. Maar weet je niemand in je omgeving die een pony zoekt? Zo kun je hem wel blijven zien en heb je meer budget om een paard te kopen!

nee, ik zou op dit moment niemand weten.. Maar er is altijd wel iemand denk ik zo Cool
Maar ik zou hem laatst al te koop zetten, alleen toen moest ik echt al heel erg huilen Verdrietig Blijft echt moeilijk... Bloos Bloos!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:26

Het is ook niet dat ik hem nu gelijk te koop wil zetten hoor.. (want ik ga eerst nog even een jaar starten)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:26

Ik heb mijn pony ook gehouden. Hij is na zijn peesblessure niet meer geschikt om te springen. Ik heb er nu 2 meiden op rijden en zelf rijd ik hem ook nog 3 keer per week.
Als de laatste scan positief uitpakt ga ik kijken of ie nog wel dressuur mag starten, hij is afgekeurd voor springpaard.
Zal wel een hoop gedoe geven met de verzekering.

Ik had al flink gespaard voor een paard en die heb ik dan ook kunnen kopen. Had wel een max bedrag in mijn hoofd en ben ook niet naar duurder wezen kijken. Volgens een hoop mensen ben ik erg lang bezig geweest om een ander paard te kopen, ik heb het eind april tegen mijn instructeur gezegd en begin juli had ik een paard.

Ik ben nog steeds blij met mijn paard en pony en heb er ook geen spijt van dat ik hem gehouden heb.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:28

GvdT schreef:
Ik heb mijn pony ook gehouden. Hij is na zijn peesblessure niet meer geschikt om te springen. Ik heb er nu 2 meiden op rijden en zelf rijd ik hem ook nog 3 keer per week.
Als de laatste scan positief uitpakt ga ik kijken of ie nog wel dressuur mag starten, hij is afgekeurd voor springpaard.
Zal wel een hoop gedoe geven met de verzekering.

Ik had al flink gespaard voor een paard en die heb ik dan ook kunnen kopen. Had wel een max bedrag in mijn hoofd en ben ook niet naar duurder wezen kijken. Volgens een hoop mensen ben ik erg lang bezig geweest om een ander paard te kopen, ik heb het eind april tegen mijn instructeur gezegd en begin juli had ik een paard.

Ik ben nog steeds blij met mijn paard en pony en heb er ook geen spijt van dat ik hem gehouden heb.

Lachen Ik heb natuurlijk al een bijrijdertje.. maar ik zou dan wel andere stalling moeten zoeken.. Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:36

Quis staat ook te koop.
Natuurlijk is het moeilijk. Maar 2 vind ik gewoon te veel.
Ben al zo moe de laatste tijd, en dan heb ik gewoon niet genoeg energie en zin om ze allebei goed te rijden.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:39

Hilde_ schreef:
Quis staat ook te koop.
Natuurlijk is het moeilijk. Maar 2 vind ik gewoon te veel.
Ben al zo moe de laatste tijd, en dan heb ik gewoon niet genoeg energie en zin om ze allebei goed te rijden.

ja kan ik me idd voorstellen Lachen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:39

En ik ben er gewoon te groot voor.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:47

Ik snap dat het lastig is Biem. Maar Biem kan een andere ruiter nog heel veel plezier geven. En jij kunt met een paard ook weer heel veel plezier beleven Knipoog

Ik heb mijn pony wel gehouden. Er heeft nog een paar jaar een meisje wedstrijden mee gereden en toen is hij met pensioen gegaan. Het kostte ons geen extra stalgeld omdat hij bij mijn ouders in de wei liep.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:53

Mijn andere pony's heb ik ook verkocht. En Sam zou anders volgend jaar ook verkocht worden.
Ook gewoon financieel gezien en ook door studie. Verder vind ik dat als je pony nog gewoon lekker kan lopen dat hij dan net zo goed een andere amazone/ruiter blij kan maken! Ook ten opzichte van de pony's vind ik dit eerlijker.

Ik ga even afwassen enzo Doei!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 21:07

Wat leuk Vief, hoop dat het klikt met dat paardje!

Ik wil Sien eigenlijk niet meer kwijt, nu start ik dr ook gewoon tussen de paarden en zie daar geen nadelen in. Qua karakter zou ik wel nooit weer zo'n paard kopen, maak het mezelf te moeilijk. Maar heb mn idealen opzij gezet, dat komt wel weer bij een ander toekomstig paard.

Pff..vandaag vet druk op het werk. Door kerstdagen moeten we alles tm woensdag klaar hebben..stressboel. Bulten papieren, half overspannen koks enzo Tong uitsteken. Maandag wel werken, dinsdag gelukkig kunnen ruilen. Zopas nog ff 2 uurtjes schoongemaakt bij een bedrijf, lekker weekend nu.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 22:01

Ik ga zo naar bed Lachen Ben ik tenminste fit voor de les, en gaan we ff knallen Tong uitsteken Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 22:06

Ik ga geen paard aanhouden om er een ander op te laten rijden. Ik verkoop dus als ik zelf iets anders wil of toen met overgang van pony naar paard.

Verzorgster doet het toch nooit zo als je het zelf doet en dan blijft het geld kosten. En dan heb ik het nog niet over de tijd en zorgen die er bij komen kijken...

Verkopen is wat mij betreft echt de beste optie, meestal ook voor het paard trouwens. En als ik heel eerlijk ben ook liever ver weg dan om de hoek...zie en hoor je ook niet alles als het eens niet lekker loopt Bloos

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 22:12

Dat heb ik ook wel Gomir!
Mijn vorige pony bleef op de club. En dat was dus echt 3x niks.
Het rijden ging steeds verder bergafwaarts en dat is dus echt niet leuk om aan te zien

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 22:42

Dat lijkt mij ook niks. Heb mn vorige pony naar 5 km verderop verkocht en hoor af en toe nog wat. Meiske is gestopt met les en maakt megabuitenritten met m..ideaal. Pony had hekel aan dressuur en was buiten super. Springt leuk..dus die is wel op zn plek.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 01:04

Wij verkopen ook als het ngo een goed sportpaard is, maar Schimmel hebben we gehouden en die doen we ook nooit meer weg Lachen

Heb vandaag Piet op concours gezien, was echt leuk Haha! Hij moest zijn tweede Z-parcours lopen met die jongen. Hij reed goed, maar had helaas 1 balk in de driesprong. Echt gaaf om hem zo weer zien rond te springen. Ik zie nu pas hoe weinig moeite het Piet kost om zo'n Z rondje te lopen!
Met Sunny had ik in de M echt een banketstaaf balkje. Voor de rest sprong ze super Haha! Stond een hoog en technisch parcours, dus was eigenlijk erg tevreden. Ze is nu helemaal weer springpaard ipv crosspaard. Tong uitsteken Ik ga nu gewoon verder trainen met haar en aan het eind van het buitenseizoen hoop ik Z te gaan starten. Is wel lastig met de crossen te combineren, maar we zien wel hoe het loopt.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:30

Eerst!
Goeiemorgen iedereen, heb straks een gastspringles van de vereniging Lachen

Renske: mooi dat ze lekker rond liep, en leuk dat je Pietje hebt zien springen!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:54

Tweedst!

Renske: Leuk zeg dat je Piet hebt zien springen! Jammer van het balkje in je parcours.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:56

Renske, netjes hoor! Hadden ze het parcour voor het M nog veranderd?

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:57

3st!!!
Ik ben niet helemaal lekker en moet vandaag echt boodschappen doen Scheve mond

Renske: Leuk dat Piet het zo fijn heeft!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:05

Vijfst!

JJ: jij bent 4e Haha!

Renske: fijn dat je lekker hebt gesprongen, en ook leuk dat Piet het met zn nieuwe baasje weer goed doet Pling

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:07

Goed zeg renske!
Ik ben zo duf als een konijn Dromen
Spring maar eens onder de douche!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:45

Bedankt voor alle complimenten Lachen Ik had gister ook tegen Jeroen Dubbeldam gesprongen Cool
Chantal: Het parcours was hetzelfde als voor het Z en ZZ.

JJ: Dat boodschappen doen lijkt me verschrikkelijk als je niet lekker bent. Vooral met de kerstdrukte. Ik ben 1 keer voor kerst met mijn vader meegeweest. ik werd helemaal naar in de AH. Allemaal gestresste mensen, die met hun karretjes rondrennen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:00

Ik heb lekker alle boodschappen al in huis en ga nu met Ot naar springles Tong uitsteken Haha!

Tot vanmiddag en veel plezier met de kerstinkopen Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:03

Wat leuk om te zien dat het goed gaat met Piet Renske. Knap dat hij er al zo snel mee in het Z springt.