Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minnie_muis schreef:Mijn pony moest verkocht worden van mijn pa. En ach hij was toen 11 en ZZ startgerechtigd dus ik vond dat hij nog wel meer kon. En hij is ook verkocht naar een meisje wat op dat moment met een 31jarige pony L springen. Met Admiraal is ze toen nog een paar keer fries kampioen geweest en ZZ springen. toen hebben ze hem verkocht naar Italie. Wel jammer dat ik nu niet weet wat hij doet maar jaik was wel blij dat hij een plekje kreeg waar hij weer de sport in ging. Recreatiepony zou niks voor hem zijn geweest.
Het blijft wel moeilijk. Maar weet je niemand in je omgeving die een pony zoekt? Zo kun je hem wel blijven zien en heb je meer budget om een paard te kopen!
GvdT schreef:Ik heb mijn pony ook gehouden. Hij is na zijn peesblessure niet meer geschikt om te springen. Ik heb er nu 2 meiden op rijden en zelf rijd ik hem ook nog 3 keer per week.
Als de laatste scan positief uitpakt ga ik kijken of ie nog wel dressuur mag starten, hij is afgekeurd voor springpaard.
Zal wel een hoop gedoe geven met de verzekering.
Ik had al flink gespaard voor een paard en die heb ik dan ook kunnen kopen. Had wel een max bedrag in mijn hoofd en ben ook niet naar duurder wezen kijken. Volgens een hoop mensen ben ik erg lang bezig geweest om een ander paard te kopen, ik heb het eind april tegen mijn instructeur gezegd en begin juli had ik een paard.
Ik ben nog steeds blij met mijn paard en pony en heb er ook geen spijt van dat ik hem gehouden heb.
Hilde_ schreef:Quis staat ook te koop.
Natuurlijk is het moeilijk. Maar 2 vind ik gewoon te veel.
Ben al zo moe de laatste tijd, en dan heb ik gewoon niet genoeg energie en zin om ze allebei goed te rijden.