[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:03

He Anja is back Cool

Doei!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:11

vief je ondertitel klopt niet, je hebt staan: Nog volgende x L. ik geloof dat je bedoeld volgende x L Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:12

Zal het even veranderen Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:13

Goedzo Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:23

wat ben je oplettend vandaag kim Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:58

alloa allemaal. Ben vanaf 3 uur vanmiddag opgeslokt in het boek "komt een vrouw bij de dokter"(zit nu ook met boek voor me te bokken Tong uitsteken ) Apart maar wel mooi boek Lachen

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:59

heb er al veel over gehoord. maar heb het tot nu toe nog niet gelezen..
Heb net de endstra-tapes gekocht, ook appart Rolleyes

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:15

Hey mensen!
Jullie gaan weer hard, ik ben er even niet en kan het vervolgens weer helemaal niet bijbenen,... Tong uitsteken
Ik zal zo even gaan bijlezen! Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:52

Onide schreef:
heb er al veel over gehoord. maar heb het tot nu toe nog niet gelezen..
Heb net de endstra-tapes gekocht, ook appart Rolleyes

Ik ben halverwege. De inleiding leest lekker maar de tapes zelf gaan wat moeizamer....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:52

Sjaan schreef:
Hey mensen!
Jullie gaan weer hard, ik ben er even niet en kan het vervolgens weer helemaal niet bijbenen,... Tong uitsteken
Ik zal zo even gaan bijlezen! Haha!

Beter je best doen Sjaan Whoosh!
Dan rij je maar wat minder paard of ga je een avond niet naar je vriend Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:08

floor01 schreef:
Ik was nog even vergeten te vertellen dat we ook rectaal mochten opvoelen bij de stieren!!! Dat was echt gaaaf! Haha!
Dat kon ik julli toch niet onthouden...
Dat gaan wij ook doen binnenkort Bloos

GvdT: Dat is minder Ach gut Hopelijk kunnen ze je in Utrecht verder helpen Ja

BT: Super nieuws zeg!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:11

floor01 schreef:
Onide: ik heb vorig jaar al een richting moeten kiezen en ik heb voor gezelschapsdieren gekozen. Landbouwhuisdieren is teveel management en te weinig 'echte' diergeneeskunde nog. In de sector paard is te weinig werk te vinden en moet je stevig in je schoenen willen staan. Dat was voor mij ook de zwaarste keuze... en nu we lekker met die beesten bezig zijn op de faculteit had ik heeel graag ook paard en rund bv gedaan. Helaas zal ik die later dus weinig zien... Maar gezelschapsdieren heeft ook zijn voordelen! Veel variatie in diersoort als uit te voeren onderzoek. En vaak eigenaren die nog heel blij met je zijn Haha!

Ik sta nog steeds weleens in dubio of ik niet de verkeerde keus gemaakt heb. Zou graag paardenarts geworden zijn. Maar dan hoor ik die werkloosheidsproblemen weer en alles wat je er privé voor moet gaan laten en dan weet ik ineens weer waarom ik voor de humane geneeskunde gekozen heb Clown
(koeien ed is mijn ding niet zo en ik was jaren terug als de dood voor honden dus die kant werd het ook niet voor me Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:19

Ik heb mijn hart al een poos geleden verloren aan de fokkerij. Heb nu niet echt een bar interessante merrie, maar als ik nog een keer zo'n veulen fok als de eerste ben ik al heel tevreden Knipoog
De serieuse plannen werk ik later wel uit Clown

MJ: Losse wand of verbeend hoefkraakbeen zijn idd wel even punten om na te gaan als ik het verhaal zo hoor.
Maar het kan ook best een gevoelige zool of een zoolkneuzing zijn.

Ik moet nodig aan mijn huiswerk Bloos Is echt weer even wennen, alle dagen uiterlijk kwart voor zeven weg en op zijn vroegst kwart voor zes thuis. Meestal ben ik later thuis en vaak ook nog eerder weg. Dan in de avonden nog wat werken, de paarden en huiswerk maken. Moet echt weer wat efficienter worden Bloos
Vooral de hoeveelheid huiswerk valt enorm tegen Nagelbijten / Gniffelen

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:27

Jij hebt een druk leven! Ik verveel me hier al zo dat ik compleet aan het verven ben geslagen. Morgen weer en dan is dit project ook af..dus wie schilderwerk heeft bel mij! Haha!.

Heb al veel verhalen gehoord over dat boek "komt een vrouw bij de dokter", schijnt een erg ontroerend boek te zijn

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:27

gomir schreef:
floor01 schreef:
Onide: ik heb vorig jaar al een richting moeten kiezen en ik heb voor gezelschapsdieren gekozen. Landbouwhuisdieren is teveel management en te weinig 'echte' diergeneeskunde nog. In de sector paard is te weinig werk te vinden en moet je stevig in je schoenen willen staan. Dat was voor mij ook de zwaarste keuze... en nu we lekker met die beesten bezig zijn op de faculteit had ik heeel graag ook paard en rund bv gedaan. Helaas zal ik die later dus weinig zien... Maar gezelschapsdieren heeft ook zijn voordelen! Veel variatie in diersoort als uit te voeren onderzoek. En vaak eigenaren die nog heel blij met je zijn Haha!

Ik sta nog steeds weleens in dubio of ik niet de verkeerde keus gemaakt heb. Zou graag paardenarts geworden zijn. Maar dan hoor ik die werkloosheidsproblemen weer en alles wat je er privé voor moet gaan laten en dan weet ik ineens weer waarom ik voor de humane geneeskunde gekozen heb Clown
(koeien ed is mijn ding niet zo en ik was jaren terug als de dood voor honden dus die kant werd het ook niet voor me Clown

Ik moet na dit jaar ook gaan kiezen welke richting..
Weet het absoluut nog niet niet..zit erg te twijfelen met welke dieren ik het liefste werk..Maar ga eerst dit jaar uberhaupt maar eens met ze aan het werk Bloos

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:28

viefdepief schreef:
He Anja is back Cool

Doei!

haaay!! Haha!

Ik vroeg me al af waar jij was..een hele pagina zonder vief wask niet gewend Bloos Tong uitsteken

Gefeliciteerd met je kampioenschap nog!!Je houdt de eer voor ons 'Overijsselaars' netjes hoog Knipoog Clown

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:39

Had ik al verteld dat mijn vriend zo ongeveer een huis gekocht heeft? Was al tijdje op zoek en ik zocht natuurlijk mee. Dit huisje hebben we tijdje geleden bekeken en moest ontzettend veel aan gebeuren. Was veel te duur, dus vanaf gezien. Inmiddels is de prijs al leuk gezakt. Is leuk huisje, moet alleen zo ontzettend veel gebeuren..maar wel wat leuks van te maken. Ik vertrouw het alleen niet zo he..ken de mensen die er uit komen en dat zijn echt een stel aso's..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:41

Pinacolada schreef:
Had ik al verteld dat mijn vriend zo ongeveer een huis gekocht heeft? Was al tijdje op zoek en ik zocht natuurlijk mee. Dit huisje hebben we tijdje geleden bekeken en moest ontzettend veel aan gebeuren. Was veel te duur, dus vanaf gezien. Inmiddels is de prijs al leuk gezakt. Is leuk huisje, moet alleen zo ontzettend veel gebeuren..maar wel wat leuks van te maken. Ik vertrouw het alleen niet zo he..ken de mensen die er uit komen en dat zijn echt een stel aso's..

Zei je nou net niet dat je op zoek was naar een nieuw verfproject... Clown
Maarre, wel leuk als je vriend straks een eigen huis heeft! En als je veel moet doen kan je het zo mooi maken als je zelf wil!
Je moet er alleen wel zin in hebben....

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:42

PC: leuk zeg! Gaan jullie al samenwonen of is het nog niet lang genoeg aan de gang? :p

welkom terug Anja!! Ik denk ook dat je gewoon voor een shetje moet gaan hoor, hartstikke leuk toch?! Pling

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:45

ja anja en dan willen wij natuurlijk wel allemaal een keer meerijden!
Kom op onze sgw maar met een klein karretje, kan je hindernislijsten ophalen!
Of gewoon meedoen aan de marathon, nog leuker!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:46

Ja maar dat project komt dan pas over 2 maanden Vork..en dan hoop ik wel uitverveeld te zijn.

Zla er wel veel zijn denk ik, maar echt samenwonen nog niet. Tis nu 10 maanden aan, maar woon nu mooi op boerderij enzo..wil ik niet weg nog. Ook gaan mijn ouders verhuizen als ik uit huis ga, naar iets waar geen paardenstalling bij zal zitten. Een pensionstal kan ik niet zelf betalen, dus dan zit ik met de gebakken peren Vork

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:47

Ik heb net even het verband van m'n hand gehaald, ziet er niet zo fijn uit... Het is erg blauw, dik en stijf Verdrietig

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:47

Das niet zo fijn!
Zonet Quis gereden, ging wel fijn, Kim heeft m nog ff gereden Tong uitsteken

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:51

Ik heb het boek ook gelezen CD, en de opvolger "De Weduwnaar" ook. Ik ben benieuwd of je het droog houdt, ik absoluut niet!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:59

Over boeken gesproken, ik ben heel stoer in m'n Engelse Literatuur aan het lezen. Lees het boek A dry white season van André Brink.
Opzich best wel goed te doen Ja

Net Sam zijn deken toch maar even op gedaan. Z'n vachtje begon toch wel echt een stuk dikker te worden namelijk!!