Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Onide schreef:heb er al veel over gehoord. maar heb het tot nu toe nog niet gelezen..
Heb net de endstra-tapes gekocht, ook appart
Sjaan schreef:Hey mensen!
Jullie gaan weer hard, ik ben er even niet en kan het vervolgens weer helemaal niet bijbenen,...
Ik zal zo even gaan bijlezen!
floor01 schreef:Dat gaan wij ook doen binnenkortIk was nog even vergeten te vertellen dat we ook rectaal mochten opvoelen bij de stieren!!! Dat was echt gaaaf!![]()
Dat kon ik julli toch niet onthouden...
floor01 schreef:Onide: ik heb vorig jaar al een richting moeten kiezen en ik heb voor gezelschapsdieren gekozen. Landbouwhuisdieren is teveel management en te weinig 'echte' diergeneeskunde nog. In de sector paard is te weinig werk te vinden en moet je stevig in je schoenen willen staan. Dat was voor mij ook de zwaarste keuze... en nu we lekker met die beesten bezig zijn op de faculteit had ik heeel graag ook paard en rund bv gedaan. Helaas zal ik die later dus weinig zien... Maar gezelschapsdieren heeft ook zijn voordelen! Veel variatie in diersoort als uit te voeren onderzoek. En vaak eigenaren die nog heel blij met je zijn
gomir schreef:floor01 schreef:Onide: ik heb vorig jaar al een richting moeten kiezen en ik heb voor gezelschapsdieren gekozen. Landbouwhuisdieren is teveel management en te weinig 'echte' diergeneeskunde nog. In de sector paard is te weinig werk te vinden en moet je stevig in je schoenen willen staan. Dat was voor mij ook de zwaarste keuze... en nu we lekker met die beesten bezig zijn op de faculteit had ik heeel graag ook paard en rund bv gedaan. Helaas zal ik die later dus weinig zien... Maar gezelschapsdieren heeft ook zijn voordelen! Veel variatie in diersoort als uit te voeren onderzoek. En vaak eigenaren die nog heel blij met je zijn
Ik sta nog steeds weleens in dubio of ik niet de verkeerde keus gemaakt heb. Zou graag paardenarts geworden zijn. Maar dan hoor ik die werkloosheidsproblemen weer en alles wat je er privé voor moet gaan laten en dan weet ik ineens weer waarom ik voor de humane geneeskunde gekozen heb
(koeien ed is mijn ding niet zo en ik was jaren terug als de dood voor honden dus die kant werd het ook niet voor me
viefdepief schreef:He Anja is back
Pinacolada schreef:Had ik al verteld dat mijn vriend zo ongeveer een huis gekocht heeft? Was al tijdje op zoek en ik zocht natuurlijk mee. Dit huisje hebben we tijdje geleden bekeken en moest ontzettend veel aan gebeuren. Was veel te duur, dus vanaf gezien. Inmiddels is de prijs al leuk gezakt. Is leuk huisje, moet alleen zo ontzettend veel gebeuren..maar wel wat leuks van te maken. Ik vertrouw het alleen niet zo he..ken de mensen die er uit komen en dat zijn echt een stel aso's..