ben ik blij met mijn bonte, die blijft in de zomer raar maar waar zowat spierwit. In de winter is ie strontbruin met pisgeel.@Hanne: klaar voor morgen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

'k Heb gisteren gereden en erna heeft iemand anders ook met hem gereden. Vandaag irritant bij het dotten en erna was hij een ontploft bommetje in de weide.
Dat het morgen meer mag meevallen haha.
Nuja sowieso goeie oefening, we gaan ervoor om de eigen procenten te verbeteren. Zeker bij die ene jury.
paardjes jammer genoeg enkel nog maar van ver gezien. Mijn vorige huisbaas had wel een hond en daar ga ik volgende week nog eens gaan doggysitten
voor de rest was het weer fantastisch tot vorige week. Nu al een hele week strontregen. Mijn vriend is ondertussen al twee weken terug thuis en (dit kan ik jullie niet onthouden).
rondje 60 rondhobbelen, dat moet wel lukken gok ik zo. Wil graag nog naar Waregem en Merksplas in oktober maar daarvoor zal ik de conditie van ponybeest wat moeten afwachten...
Luxor bij aankomst een stresskonijn, inrijden was niet zo heel fijn in kleine inrijpistes. 1e proef was in de buitenpiste en het ging veel beter dan verwacht!
Ruimte en niet te veel paarden rondom is gewoon veel aangenamer voor hem. Hele fijne score van 66,40% met zeker nog veel ruimte voor verbetering!
Een doel wordt 60% halen bij hem haha!
Nu, 't was zeker gene vette proef in vergelijking met de eerste. Filmpje van eerste staat op fb.
Hij heeft zijn tijd beetje nodig om op zijn gemak te komen haha.
Sowieso wel mega goede ervaring voor Luxor!
Ik heb nadien die ommegang nog meegereden, super fijne wandelpaden ontdekt! En gelukkig maar, mijn buren hebben in hun tuin pal aan het keukenraam een springkasteel gezet voor het verjaardagsfeestje van hun zoontje. Is dat gekrijs en gejengel me ook bespaard gebleven.
wanneer ben je terug, begin sept pas?
maar ah ze doen het niet slecht samen. En ik ben al heel blij dat hij dat wil doen en dat hij dus toch wat beweging heeft
. En hij is vermagert ipv verdikt (wrs ook wel wat spieren maar hey) dus mijn grootste schrik is in elk geval geen werkelijkheid geworden: een propje met een keiharde manenkam en ditto pasjes. 27 augustus ben ik terug dus twee weken voor Deurle. Is eigenlijk te kort om echt terug "op te bouwen" maar een rondje 60 als training moet wel lukken. En dan derna beetje meer terug in het werk en dan zien we wel. Had supergraag terug Ciney gereden maar die komt gewoon echt te vroeg...
De filmpjes met Bjorn zagen er altijd heel simpel en ontspannen dus dat was zeker een goede leerschool 
haha

Een stuk gegroeid en wat breder geworden. 'k Ben ook al tevreden hoe hij loopt in de stap en draf. Galop is het nog een slappe vod, maar dat wist ik al. We werken erop in de lessen en de trainingen.
Hij vindt t echt nog lastig. Zeker in die krappe inrijpistes trok het op niet veel. Nuja beetje bij beetje sterker worden.
?
.
.