En dat is maar goed ook in deze wereld!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Er zijn wel meer redenen om een oefencross te rijden.. wat denk je van mensen die geen wedstrijden willen rijden maar wel een rondje willen rijden? Dus geen ervaring hebben. Naast hopelijk wat crosslessen
Dat mensen geen cross van te voren verkennen is gewoon dom. En heeft ook niks te maken van wat ik, en meerderen, aan kaarten.
Er is een groot verschil in aanbod. Vergelijk het met de oefencross in Gelselaar. Wereld van verschil en dat mag ook gewoon genoemd worden en het verschil mag er ook wezen! Met een kleine pony, een jong kind dst wil proeven aan eventjng kun je beter naar een gelselaar gaan dan naar ronostrand. Dan zou ik de stap renswoude zetten en dan pas ronostrand. Met een jong paard dat meer richting de B moet zou ik zeker Ronostrand bijvoorbeeld aanraden, Renswoude ook. Gelselaar vind ik niet zo zeer een fijne opstap, wel leuk om een rondje te hobbelen.
Om even een paar voorbeelden te noemen en mn punt toe te lichten want volgens mij snappen veel m niet![]()
Het ontbrak aan gewoon nog een categorie en misschien zelfs een waarschuwing voor de echte kleintjes. Dat is het enige. Keuze van een organisatie en zeker niet fout. Maar mensen die erop zoeken etc komen het op deze manier wel te weten, maakt het wat makkelijker
Cioccolato schreef:Er zijn wel meer redenen om een oefencross te rijden.. wat denk je van mensen die geen wedstrijden willen rijden maar wel een rondje willen rijden? Dus geen ervaring hebben. Naast hopelijk wat crosslessen
Dat mensen geen cross van te voren verkennen is gewoon dom. En heeft ook niks te maken van wat ik, en meerderen, aan kaarten.
Cioccolato schreef:Nou ik geef het op hoor, als begrijpend lezen lastig is![]()
![]()
Mensen die de info handig vinden en willen gebruiken, kunnen het vinden. En daar ging het mij om