[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:19

kris laat een nieuwe tatoo zetten (zou ik nooit durven :P of een heel kleintje met een betekenis ;) )
Noor heeft fijne les gehad, en gaaf filmpje! jer doet het gemakkelijk (zo ziet het eruit :D) de m1* gaat helemaal goed komen! :j
teken GATVER... en rotziekte de ziekte van lyme... broertje heeft het paar jaar geleden ook gehad en gelukkig niets aan over gehouden.
Sann: succes met voorbereiden van je proef van vrijdag! :Y)
zag idd ook op horses.nl dat stuk over Rath apart stuk dat ze gewoon bij hem thuis gaan kijken of hij "goed genoeg is" <<)

ik zal straks even naar divoza even mijn rijbroek ophalen die gemaakt is, en mijn chaps omruilen voor nieuwe want deze zijn alweer kapot :P
zaterdag weer eens op springwedstrijd, gister les gehad en hij deed wel fijn zn best dus ben benieuwd;)

Annetje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:23

Ohja, voor degenen die toen zo meegedacht hebben over mijn tien jarige rijbroek :D Het was inderdaad een eurostar Klara! Mijn nieuwe zit nog niet zo lekker als de oude, maar ik heb er nu twee tweedehands bijgekocht en die zijn al wat vaker gewassen en zitten precies zo fijn als mijn tien jaar oud modelletje! Heb er nu nog twee 'besteld' via marktplaats in dezelfde maat en dan gaan al mijn andere rijbroeken er mooi uit! Tot nu toe met dit model nog geen kapotte billen gehad *\o/*

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:41

moguh!!

@ kris: toemaar, dat klinkt als een boel tattoo...
@ noor: bijna 1* ster dus ;)
@ teken: klinkt allemaal eng, maar gelukkig nog geen ervaring mee..
@ hooikoorts: enige in huis die er geen last van heeft....
@ annetje: een goede/fijne rijbroek vinden valt niet altijd mee (zeker niet voor een man...)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:03

@ Jeroen, Geert wil alleen maar Kingsland rijbroeken of Iris Bayer, misschien wat om te proberen de volgende keer?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:06

Anne wat fijn dat je je broek hebt gevonden! Grappig ook dat je de oudere gewassen exemplaren fijner vind

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:08

bvw schreef:
Anne wat fijn dat je je broek hebt gevonden! Grappig ook dat je de oudere gewassen exemplaren fijner vind

hahaha dat vind ik met alle oudere broeken :+ hou ouder, hoe lekkerder hij zit :D Heb jij dat niet? Vooral met spijkerbroeken vind ik dat }:0

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:12

ik merk weinig verschil, ik koop een broek ook al niet als hij ook maar een klein beetje niet lekker zit.
Rijbroeken vind ik nieuwe wel fijner, maar dat komt omdat het zitvlak dan nog niet is versleten ;)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:12

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:14

Haha leuk Kris. :)

Oude schoenen en rijlaarzen zitten ook altijd veel fijner. :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:16

bvw schreef:
ik merk weinig verschil, ik koop een broek ook al niet als hij ook maar een klein beetje niet lekker zit.
Rijbroeken vind ik nieuwe wel fijner, maar dat komt omdat het zitvlak dan nog niet is versleten ;)

Ik heb altijd g-star of replay spijkerbroeken en als ik die een keer of 5 heb gewassen zitten ze nog lekkerder dan in de winkel <3
Rijbroeken vind ik juist fijn als ze een beetje gaan lubberen omdat je ze al een paar uur aan hebt :o

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:18

Oude spijkerbroeken zitten idd het aller lekerst! Een rijbroek moet wel strak zitten vind ik!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:19

lubberende rijbroeken vind ik verschrikkelijk! Ik ben meer van strak, strakker, strakst :+

Kris wat leuk! Ben wel heel benieuwd wat voor leuke prijs je nu hebt gewonnen :o

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:28

@ marijke: zal het eens in de gaten houden de volgende keer, wie weet...
@ kris: zo win je nog eens wat ;)

rijbroek moet niet te los en niet te strak zitten :P dus eigenlijk precies goed.

Ik heb de laatste maanden echt 3/4 fijne spijkerbroeken moeten vernietigen, gingen kapot, maar die had ik dan eerst 2/3 jaar als goed aan en dan nog 2/3 jaar als werkbroek. Helaaswel echt boel gelijk kapot...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:30

Fokker overlegt nu met zijn vrouw over de prijs van het veulen dat ik liet zien.... Spannend.... :):)
Al heb ik het idee dat het niks wordt.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:37

Spannend Danielle!
Bianca, een zadeldek in een zelf uit te kiezen kleur met zijn naam erop geborduurd.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:04

Als nieuweling ga ik niet teveel in op het gedoe met SM, maar ben het eens met wat Sim zei en ik heb me hier nooit on-welkom oid gevoeld.
Mootje: Heeft nieuwe schoenen en is een duizendmoot haha.
MM: Kip Madras is HEEERLIJK!! En nog een beetje na sterkte voor de begrafenis, klinkt heel erg indrukwekkend en emotioneel.
Snoekiej: Fijn dat het gelukt is om in overleg je paard meer eten te geven. Nu hopen dat het helpt!
Texelse: Wat een bijleesactie! Mooie ava :)
Sann: Toch een dikke wp, netjes hoor.
Sarah: Sterkte. Klinkt als een rotsituatie. Is het voor jou niet te combineren om op kamers te gaan maar paarden thuis te houden en te reizen voor het trainen 5x in de week? Ik vind het echt ideaal (en oke, wel tijdrovend, maar je moet er wat voor over hebben als je het beide wilt).
Henny: Geweldig dat filmpje van Max, wat een plezier heeft dat paard erin.
Mirthe: Groningen is leuk om te stappen ja! Toen ik net op kamers woonde ging ik wel 4 of 5 keer in de week :') Die wilde haren ben ik nu wat verloren, beperkt me nu meestal tot 2 keer haha.
Watapatja: Gefeliciteerd!
Noor: Jammer van de zwarte. Mooi dat het gesprek goed ging.
Beli: Jammer dat het niet klikte met de mensen en je paard. Mooie ava ook.
Lautje: Super gereden en gefeliciteerd met de prijs!
Eef: Ook super gereden!! Echt heel knap.
Noachanel: Ik heb je eerste keer wat gemist omdat ik er toen zelf ook nog niet was, maar welkom :)
Danielle: Ik vind het een erg mooi veulen! Spannend wat de fokker gaat zeggen. Hoe zijn ze benen nou precies afgetekend? Hebben ze allen wat wit of is een voorbeen nou volledig bruin? In dat laatste geval kan het nog wel eens onregelmatig gaan lijken later, terwijl dat niet zo is, puur door het kleurverschil.
Texelse: OOH, arme oma! Achteraf wel grappig haha.
Sussie: Fijn dat je opknapt.
MM: Jawel babyspam, is juist leuk!!
Beli: Wat een super baas!
Noor: Fijn dat Lelystad goed ging.
Kris: Ben benieuwd naar je tattoo! En wat leuk van Da Vinci.

Milaan was héérlijk. Super mooi weer en lekker genoten (en veel te veel geld uitgegeven := ). Papa had Winch zondag gelongeerd dus kon er zo weer opstappen maandag. Ze liep super fijn. We hebben een nieuwe 20 x 60 m bak op stal :D Alleen staat de omheining er nog niet omheen, alleen de slootjes waar de drainage op uitkomt. Ik had een lekker stuk middengalop op de lange zijde en ineens ging Winch haar koppie omhoog, oortjes naar voren en ik dacht nog huh wat ziet ze nou? Jahoor, zo over de sloot heen. Had niks meer te vertellen _O-

Ik ga nu even richting de mediamarkt voor een hoesje voor mijn telefoon. Heb nu al 3 keer gedroomd dat mijn scherm stuk was en dan word ik helemaal in paniek wakker haha. :+

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:12

Morgen!!

Vroeg wakker na mn nacht maar slaap vanaaf nog wel ff!

@ FE goed van Joey zeg!!!
@ Noor zo super stoer 1* vond filmpje er echt zo goed uitzien!!
@ Kris gave foto's hoor!
@ Eef knapperd Hocus!
@ Danielle spannend!!!!!

Oh ik heb echt weer een actie vanacht! Hele tijd in een soort van kuil aan de waterkant gelegen! Werd het lichter dus ben in de auto gaan liggen! Voordat ik instapte zag ik dat ik helemaal onder gemaaid gras zat! Klop ik me r**t af voel ik iets nats plakkerigs...... Ik dacht neee heh str0nd! Ik naar mn vingers kijken zag niks, toch maar ruiken dan rook niks! Haal ik het eraf heb ik de hele tijd op een grote naaktslak gelegen! Uiterraard nu een natte platte schijf _O-

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:14

Super dat je vakantie zo lekker was! Miste je al! (eerlijk gezegd vergeten dat je op vakantie was)Zoooo das pas een crosspaard! Jammer dat nou niet net toevallig iemand stond te filmen.....

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:16

noor super joh dat je naar de * toe werkt.
Ik zou ook graag een M cross willen rijden maarja weet niet of dat gaat lukken.
margreet bleh een teek. ik zou knettergek worden. heb wel een nieuw middel voor de honden en dat werkt echt perfect (teken komen er gewoon niet meer op)
en de hooikoorts ik wordt er knettergek van. heb medicijnen maar het lijkt dit jaar echt tig keer erger te zijn. Misschien ook maar een keer een extra pilletje
een spuit heb ik nog nooit gehoord. als ik bij de ha kom maar eens over hebben
kris ben benieuwd na je tattoo
noa leuk fototopic. en succes in renwoude.
Ik wil ook naar renswoude. maar me ouders zijn vrijdag/zaterdag een nachtje + die dagen weg via vakantieveilingen. Balen was mooie oefening geweest voor bay
annetje mooi dat je een paar rijbroeken hebt gevonden
marijke ik heb dat wel. zodra de broeken bijna kapot zijn zitten ze het fijnst
kris leuk dat je gewonnen hebt.
danielle spannend
rosa is weer terug uit milaan. paard had geen zin in dressuur maar dacht ik ga slootje springen
henny bleh een naaktslak, vind dat zulke rare dieren

zo nu even pauze. en straks weer richting werk.. het gaat nog goed zolang je maar bezig blijft.
maar gister de paarden erna gedaan en het is zo 10u voordat je weer binnen bent.
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 04-07-12 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:17

Haha, papa en de staleigenaar zagen het wel. Staleigenaar nog heel droog: Roos, als we een bak met Z afmetingen bouwen dan is het de bedoeling dat je gaat trainen voor het Z, niet voor de cross. _O-
Ieuw, die naaktslak, jakkes. Ik ben een keer met blote voeten op een gaan staan, de rillingen lopen me nog over de rug als ik eraan denk.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:26

Mooie verhalen Rosa en HH :D .
Werkze Itsme!!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:31

Ik heb nog een vraagje voor de fanatieke sporters onder ons. Ik merk dat mijn eigen conditie in de cross nog wat te wensen overlaat, dus wil graag wat gaan joggen. Ben giater begonnen met een 3,5 kilometer waar ik 25 minten over gedaan heb met tussendoor wandelen. Nu heb ik wel wat spierpijn. Kan ik dan vandaag beter niet gaan of wel?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:43

rosa goed bezig.
zelf zou ik niet gaan joggen maar gewoon wandelen. je spieren moeten ook weer herstellen.
maar bewegen is wel goed voor je spierpijn.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:02

Henny, moest je wachthouden? :D
Rosa, lekker genoten dus in Milaan en Winch had er zin in. Ik zou een dagje rust pakken wat betreft sporten :)
Sim, het is niet een nieuwe manier van rijden hoor. Moet Jer nu zelf meer gaan vertrouwen en dus minder gaan regelen, maar ruimte geven van voor etc. Dan kan hij zijn sprong ook veel beter afmaken natuurlijk. In het begin had hij nog wel eens de neiging om op het laatste moment om te draaien oid, dus ik ben gewend 'vast te houden' tot de afzet, dat moet anders!

Gesprek ging goed, maar gaat hem niet worden gelet op salaris ;)
Hoop dat ik volgende week goed nieuws krijg over gesprek van maandag en anders weer rustig verder kijken :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:06

noor dat vast houden heb ik bij oliver ook heel erg maar bij bay juist weer niet. Maar waarom ik ol dan niet "los" durf te laten snap ik weer niet.