Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Al moet ik wel zeggen dat hij veel mooier begint te galopperen tijdens trainingen, ben zooo benieuwd hoe hij het vrijdag doet! 

Freggle_Edge schreef:Suikermeisje, ik moet om 12.12 uur crossen. Ik zit op een kastanje bruin paard die in de cross een soort race-eend is. We rijden met blauw oornetje, sjabrak en capcover en witte rijbroek met startnummer 37.
2 weken geleden mocht ze naar springles op de vereniging maar ik kon niet mee, nou, toen was ze weer het ouderwetse heksje als weleer tegen haar vader. Pa reageerd vrij mild, maar ik heb haar nog wel een veeg uit de pan gegeven. Als ik niet mee ben raakt ze in d estress en is bang dat er wat mis gaat. Maar ja, ik kan ook niet altijd alles maar regelen. Dat snapt ze nu wel en ze zou het heksje de volgende keer weer thuis laten.
Ik zou ook echt niet willen groomen voor iemand die loopt te chagerijnen.

.
) en tegenwoordig chaggerijnen we samen als het niet lukt
.
.
.
.
maar zeg niet zoveel. Ik kan heel goed weer lekker kletsen na een slecht gereden springparcours of dressuur proef
no problem
voor Caro. Wat een ontzettende kl*te week heb jij zeg. Sterkte met je vader, hoop dat hij er snel weer boven op komt.
Ben bij mijn oude stage even ochtend ingesprongen, was er 1 ziek. Nu net terug van Rob.. Zoooo gaaf getraind! Rob zei we doen rustig aan, even puur controle en luisteren. Was ik het mee eens, dus dacht gaan we simpel lage boompjes etc. springen. Nou, dat was het dus niet. Juist allemaal tricky dingen, heel veel nieuwe dingen (lijntjes) voor mij. Ging zo gaaf! Ook voor het eerst de dikke punt gesprongen. Kreeg gelijk een 'mep' toen ik vroeg die grote daar? Volgende keer dus denken maar niet zeggen.
Zei vorig jaar nog tegen mijn ouders toen ik daar voor het eerst kwam. Als ik daar ooit over heen spring...
Helemaal zeiknat geregend, maar dat was het me dubbel en dwars waard! Wel jammer dat het daardoor niet gefilmd kon worden. Ga mezelf nu 10 schoppen onder me hol geven en met het mes tussen me tanden rijden in MB. Flikt het me niet nog eens.
Althans, zo las ik het niet! 
)
) ik heb niet zo'n exemplaar.
hij heeft helemaal niets met paarden. Ik evalueer alleen mijn rit op de terugweg zo tot in de puntjes dat het irritant wordt. Kan 2 uur onafgebroken over mijn cross die dan 4 minuten ofzo heeft geduurd praten.