[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:14

dat werd hier bij de 1e x de kop ingedrukt en komt ook niet meer voor :o

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:24

Margreet, ik heb het niet opgemerkt. Mijn vriendje is gewoon Mark, maar niemand snapt wie dat is als ik dat steeds type hier. Daarom wordt het steeds vriendje.
Henny spannend!!
Noor dat is goed nieuws. Fijn om te horen
TG heeft de clown uitgehangen en genoten vanacht
Moo is hindernissen mevrouw? Waar?

Viesje is weer geënt en de DA was gelukkig lief voor mij en lief voor Vies. Vies gaf geen kick, dus dat is mooi. De vorige keer was ik er niet bij en toen schijnt hij moeilijk te hebben gedaan. Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
Viesje ervoor aan de lange lijnen gehad en lekker veel ingebogen. Daarna met mijn juf samen rondje buiten uitgestapt. Dan valt ineens op hoe moeilijk het sturen is als je erachter staat inplaats van ernaast, of erop. Ik liet Vies steeds bijna tegen de paaltjes aanlopen! :o

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:44

Heel veel sterkte Caro...een ongeluk komt nooit alleen, dat blijkt maar weer. Hopelijk gaat snel de zon weer schijnen.

Ik heb het ook wel eens over mijn vent. We zijn niet getrouwd maar na 20 jaar klinkt vriendje ook zo knullig. Vent vind ik ook niet negatief, maar snap wel wat je bedoeld.

Mootje, Edge is dol op water en loopt een cross zelfs met een staking van 45 seconde tussendoor nog binnen de tijd. Best wel race eend dan toch? :Y) Al moet ik wel zeggen dat hij veel mooier begint te galopperen tijdens trainingen, ben zooo benieuwd hoe hij het vrijdag doet!

muts_marijke

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:45

Fijn Annetje dat het geregeld is! :)
@ Margreet ik zeg volgens mij ook nooit ''vent'' heb het meestal over vriendje, geert of apekop :+
@ Noor de grauwen en snauwen vangen Geert en ik bij elkaar op... al heeft Geert er meer te verduren als ik.... alhoewel ik heb al 1.5 jr geen cross meer gestart dus ik denk dat we nu quite staan!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:48

Freggle_Edge schreef:
Suikermeisje, ik moet om 12.12 uur crossen. Ik zit op een kastanje bruin paard die in de cross een soort race-eend is. We rijden met blauw oornetje, sjabrak en capcover en witte rijbroek met startnummer 37.

BTW, ik ga mijn best doen maar ben dan net 4 minuten klaar in de dressuur dus gaat niet lukken denk ik :o

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:49

Hihi, dat gaat dan idd niet passen suikermeisje. Misschien treffen we elkaar nog wel op het terrein ergens, zou leuk zijn.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:51

ik grauw en snauw niet zo snel. Maar toen ik laatst met wiso in het parcours maar één hindernis heb kunnen springen omdat ze overal spoken zag heb ik de grooms wel flink de schuld gegeven. }>

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 19:56

Karen TG heeft wat rond gespookt vannacht. wel grappig maar we hebben het liever niet.
caro wat een narigheid daar. sterkte met de hele fam + diertjes
joki gewoon even uitproberen
henny heeft max los laten springen
margreet en noor mooi dat het al beter gaat

morgen weer op bay eens kijken hoe hij is.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:57

Jemig, wat een kattenkoppen hier tijdens wedstrijd. :o
Mijn nichtje had daar eerst ook een handje van maar dat heb ik er snel uitgekregen. Of je gaat met paard op stap en maakt lol of ik neem je niet meer mee, ze is nu een zonnetje als we op pad gaan. :D 2 weken geleden mocht ze naar springles op de vereniging maar ik kon niet mee, nou, toen was ze weer het ouderwetse heksje als weleer tegen haar vader. Pa reageerd vrij mild, maar ik heb haar nog wel een veeg uit de pan gegeven. Als ik niet mee ben raakt ze in d estress en is bang dat er wat mis gaat. Maar ja, ik kan ook niet altijd alles maar regelen. Dat snapt ze nu wel en ze zou het heksje de volgende keer weer thuis laten. ;) Ik zou ook echt niet willen groomen voor iemand die loopt te chagerijnen. :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:58

Ik heb liever helemaal geen groom bij me :o

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:59

haha ik mag het ook niet hoor FE
En zou wel leuk zijn :)
Breng je je paard thuis als je naar huis gaat of blijf je? Dan kun je mij wel zien rijden (14:18/14:38) Niet dat je dat wilt :')
Ben zo bang dat ik ga falen! Terwijl ponybeest het makkelijk kan :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:05

Ik ben wel altijd heel vrolijk hoor op wedstrijd en maak eigenlijk alleen maar lol, maar het was ook echt de schuld van de grooms dat wiso spoken zag. Dus dat heb ik ze ook even verteld. Ze waren wel onder de indruk van mij....
Maar ik kan ook niet lang boos zijn, ook al neem ik mezelf voor om ze heel lang te negeren. Half uur later klets ik ze weer vrolijk de oren van de kop.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:17

Boos ben ik ook zeker niet op concours. Vind ik helemaal niet leuk. Maar als ik nerveus ben wordt ik stil... heel stil :) en dan moet je geen 100 x dingen vragen en 100x antwoord verwachten O:)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:18

Ik woon te ver weg om ff op en neer te rijden, dus ik denk dat ik na het rijden naar huis ga en Beli vraag mijn protecol mee te nemen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:26

Ik ben wel af en toe kortaf :o

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:33

Ik was wel altijd heel kortaf als ik zelf moest rijden of mennen. 1 bonk zenuwen, maar dat verbaast jullie vast niet := .
En met Laurie ging het altijd okay: scheelt natuurlijk enorm als je niet de moeder van de amazone bent (werd wel vaak gedacht, maar dan zei ik altijd dat ik de moeder van de pony was :P ) en tegenwoordig chaggerijnen we samen als het niet lukt :Y) .

Caro, sterkte :(:) :(:) .
Noor/Margreet: fijn dat schoonzus/dochter op knapt. Ook een dikke :(:) :(:) .
Hilde gefeliciteerd met het veulen!

Rest ben ik weer beetje vergeten.
Oh ja: Mootje :wave: .
Die taak van Texelse en Margreet herken ik ook wel trouwens...........

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:42

Ik doe gewoon gezellig op wedstrijd. Had ik vroeger ook niet mee aan moeten komen bij mijn ouders :)
Vind er zelf ook echt niks aan als ik met iemand mee ga en de sfeer dan helemaal afhankelijk is van hoe er gereden is. Jammer als het niet goed gaat, mag je ook wel even van balen, maar om er je hele dag door te laten verpesten...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:07

ho Vief jij begrijpt mij denk ik verkeerd. Ik ben alleen stil voor een wedstrijd. Met dressuur en springen niet maar net voor de cross. Ik bek niemand af want dan moet ik de volgende keer alleen op wedstrijd :+ maar zeg niet zoveel. Ik kan heel goed weer lekker kletsen na een slecht gereden springparcours of dressuur proef :) no problem

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:09

:wave:

Heb het zo druk deze week dat ik wel bijlees maar niet aan reageren toe kom.

MAar een :(:) voor Caro. Wat een ontzettende kl*te week heb jij zeg. Sterkte met je vader, hoop dat hij er snel weer boven op komt.
Fijn Noor en Margreet dat het beter gaat.

Hier vanochtend mijn 1e verdiende ochtend als fysiotherapeut gedraaid. :D Ben bij mijn oude stage even ochtend ingesprongen, was er 1 ziek. Nu net terug van Rob.. Zoooo gaaf getraind! Rob zei we doen rustig aan, even puur controle en luisteren. Was ik het mee eens, dus dacht gaan we simpel lage boompjes etc. springen. Nou, dat was het dus niet. Juist allemaal tricky dingen, heel veel nieuwe dingen (lijntjes) voor mij. Ging zo gaaf! Ook voor het eerst de dikke punt gesprongen. Kreeg gelijk een 'mep' toen ik vroeg die grote daar? Volgende keer dus denken maar niet zeggen. :x Zei vorig jaar nog tegen mijn ouders toen ik daar voor het eerst kwam. Als ik daar ooit over heen spring...
Maar ging echt super, What was nu echt van mij de hele training. :D Helemaal zeiknat geregend, maar dat was het me dubbel en dwars waard! Wel jammer dat het daardoor niet gefilmd kon worden. Ga mezelf nu 10 schoppen onder me hol geven en met het mes tussen me tanden rijden in MB. Flikt het me niet nog eens. ;) ~~}>

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:10

Marijk, Vief haar post ging toch niet over jou :o? Althans, zo las ik het niet!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:17

Ik kom ook weer even zwaaien!!! Ik lees heel trouw alles mee, maar heb niet altijd de behoefte om zelf te posten. Dat betekent natuurlijk niet dat ik met veel mensen meeleef :)

Ik heb een beetje een rottijd met vriendje dat niet meer mijn vriendje is. Gelukkig gaan de paarden goed! Met Sunny ga ik over twee weken naar Radolfzell en daar heb ik suuuuper veel zin in :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:20

Was absoluut geen reactie op jouw berichtje hoor Marijke! Hoop dat de rest het ook zo heeft gelezen als Mootje (gezellig dat je er weer bent :D )

Sannn: Wat super zeg!! Wat moet jij een topdag hebben!!!
Renske: Jeetje zeg.... Dikke knuffel voor jou :(:)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 11-04-12 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:20

Caro, jeetje het gaat wel echt k*t bij jullie! Big hug! :(:)

Karen, mooie stunt van T.
Margreet, ik vind vent ook geen lekker bekkend woord. Ach, vriend, vent, kerel, partner ( :') ) ik heb niet zo'n exemplaar.
Hee Mo :wave:
Gaaf Sann!
Renske :(:)

Ik kan behoorlijk tegen mam bitchen. En tegen zusje. Met andere mensen ben ik altijd heel lief. Mijn vader die snapt er niet zoveel van, dus die geef ik gewoon de teugels in handen en ga ergens anders over kletsen, maar pap leert het al helemaal. Hij ziet nu zelfs wat er verkeerd gaat in het parcours, en laatst sloeg ik helemaal steil achterover, want hij begon te vertellen waar ik ritme miste, iets meer been bij had mogen geven en waar ik een galopssprong teveel maakte _O- hij heeft helemaal niets met paarden. Ik evalueer alleen mijn rit op de terugweg zo tot in de puntjes dat het irritant wordt. Kan 2 uur onafgebroken over mijn cross die dan 4 minuten ofzo heeft geduurd praten.
Laatst bijgewerkt door mistid op 11-04-12 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:22

Hè bah Renskek, dat is ook een :(:) . Maar dan wel: heel veel plezier met Sunny. Ik val zeker een beetje door de mand als ik niet weet wat/wie Radolfzell is :o? .
Sannn: wat heerlijk dat je zo lekker getraind hebt!!!! Op naar MB, met of zonder mes :Y) .

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:22

San dat klinkt als een supertraining

Ik heb net gezien dat ik zaterdag op wedstrijd alles kan uitproberen wat ik wil. Ik zit in een groep met paarden waarbij ik niks in te brokkelen heb en bij een jury waarbij ik op een heel goede dag 175 punten rijd dus het maakt toch allemaal niet uit. Gelukkig zondag een fijnere jury