Lau: dat is wel heel paars haha! Die blauw met roze is echt mooi! Past helemaal bij je set. Ik ga zo eens op die site kijken. Annetje: fijn dat je lekker heb gesprongen. Margriet: fijn dat W nu wel wakker was. Snoek: heel veel sterkte! Ik duim voor je! BVW: leuke foto's Vief: wow! prachtige foto's van die kleine. Lau: af en toe wordt je gestoord van de KNHS, draaien ze het nog wel terug? Benthe: Jitske: goed nieuws! Fijn als je weer aan de gang kan.
Net les gehad en het ging wel aardig, hij was alleen weer wat los in de aanleuning maar wel beter in zijn lijf. Het wisselt een beetje op het moment. Hopelijk is hij vanavond een beetje rustig. Moet eigenlijk schoonmaken maar heb zo geen zin haha!
Ik heb mijn vlechten van zondag nog zitten, ziet er niet meer uit. Heb alleen gaan zin om opnieuw te vlechten, zien ze toch niet. Helemaal als het vanavond regent.
Wat een boel gekletst nog weer gister avond en vanmorgen al Ik ga zo douchen en vanmiddag werken van 15.00 tot 18.00. Wil eigenlijk daarna nog even op het concours van de vereniging kijken. Maar dat ligt er aan hoe ik me voel. Voel me tot nu toe goed.
@ Jitske leuk en gefeliciteerd een paard erbij! @ Lautje gave jasjes weer!! Veel plezier bij Jan. @ Annetje wie een fijne spring les heeft gehad! Je enthausiasme spat van je berichtje @ Margriet gefeliciteerd met je 2 1e prijzen.
mistid
Geplaatst: 31-05-11 12:38
Hallo
Niet meer op tijd maar alsnog goed bedoeld: Shanouk, succes vandaag, hier draaien de duimen! Gefeliciteerd met je prijzen Margriet! Bianca & Vief mooie foto's Auw Benthe Las het gister al op fb Jitske, echt super!
KNHS wordt ik af en toe ook niet goed van. Mijn standen zijn al vanaf april niet meer bijgewerkt. Ik weet nieteens hoeveel winst ik met Ul heb, ik denk nu 1, 2 of 3.
Vanochtend al naar de Makro geweest, heb 2 nieuwe bikini's, een short en 18 pakjes kauwgum gehaald. Straks op concours met de Vos, hoop dat ie lief wil luisteren.
Ik wil naar CH Schier niet om te rijden maar om te feesten. Ben dan ook jarig. Mam al omgepraat, pap weet nog van niets. Plan is om een huisje te huren en daar met een aantal heen te gaan.
Dat is vaak leuk Mirthe Mirthe: Heeft even lekker geld uitgegeven. Vief: Super lieve foto's! BVW: Ook al leuke foto's. Margriet: Gefeliciteerd met je prijzen.
Mijn tentamen gister ging niet helemaal zoals ik gehoopt had helaas. We zullen het zien. Vandaag een dagje thuis druk met het project bezig . Genoeg te doen dus.
Sussie85
Geplaatst: 31-05-11 14:16
Lau: mooie jasjes! Wat een vervelende kopers weer. Balen dat dat steeds erger lijkt te worden. De knhs hangt geloof ik ook van fouten aan elkaar. Bij de sgw en het springen raken ze nogal eens het spoor bijster met de winstpuntenregeling. Annetje: fijn dat je lekker heb gesprongen. De lessen beginnen zijn vruchten af te werpen. Margriet: fijn dat W nu wel wakker was. Snoek: heel veel sterkte! Wat er ook uitgekomen is. We horen het wel wanneer je er klaar voor bent. BVW: leuke foto's van allebei je paarden. Vief: Sjoerd heeft weer prachtige foto's van die kleine gemaakt. Benthe: Sterkte met je hand! Jitske: leek dat het paard van je zus goedgekeurd is! Kunnen jullie lekker samen aan de gang. Kim: balen van je tentamen!
Vanochtend Weltsieger gereden terwijl het net niet droog was. En wat heeft hij een hekel aan regen. Chagerijnig paard wat er geen zin in had was het gevolg. Helaas voor hem trek ik me er niets van aan en moet hij toch aan de bak. Heb het zweepje erbij gepakt en toen kon hij plotseling wel zijn best doen. Vanavond Vivre rijden als het weer een beetje meezit. Nu komt het weer met bakken uit de hemel vallen.
Goedemiddag. Bvw: hopelijk snappen ze je mailtje in Ierland. Snoekiej: heel veel sterke, de duimen draaien nog. Lau: Fijn dat de knhs alles heeft opgelost. Evelien: Nog vlechten van zondag, is dat niet slecht voor de manen? Lau en Eef: Succes met dressuurprikken! Mm: Werk-ze, hopelijk voel je je vanavond goed genoeg om bij het concours te kijken. Mistid: Succes op concours! Kim: Balen van je tentamen. Sussie: Lastig dat Weltsieger zo vervelend was, maar fijn dat hij uiteindelijk goed aan het lopen ging.
Het leven is wel saai zo zonder paard even, iemand nog tips om in beweging te blijven? (muv hardlopen, daar kan mijn rug slecht tegen) Uit vervelingga ik maar een DigiD aan gaan vragen en al die ander dingen die ik elke keer vergeet .
Nee hoor, duurt alleen wat langer voordat de manen weer uit de krul zijn. Twee keer vlechten zo kort achter elkaar vind ik een beetje nutteloos, vlecht altijd met touw dus het blijft wel aardig zitten.
Spinning is leuk en goed voor je conditie!
Het wordt hier ook weer donker, hoop dat het vanavond een beetje droog blijft.
even tussendoor: de voorlopige route en de indeling van het terrein van de sgw texel staan op de site www.sgwtexel.nl Meerdere updates en/of aanvullingen zullen vandaag nog wel volgen.
Eef_Bam
Geplaatst: 31-05-11 14:57
Leuk om de route alvast te zien, er zit dus geen bos in de cross?
Evelien: Ik vlecht zelf altijd met elastiek, dat kan je er minder lang in laten zitten omdat dat toch wel knelt (denk ik, heb het nog niet uitgeprobeerd), met draad kan het wel langer blijven zitten denk ik.
Nee wij hebben geen bos, als een groom een beetje handig is, dan is er 75% van de cross te volgen, inclusief de waterbak. Alles is lekker dicht bij elkaar. De fietsen kunnen thuis blijven.
Eef_Bam
Geplaatst: 31-05-11 15:05
Dat er zoveel te zien is zal mijn moeder wel leuk vinden, die baalt altijd als ze maar ene klein stukje kan zien! Wel jammer dat er geen bos is, maar je kan helaas niet alles hebben
texelse
Geplaatst: 31-05-11 15:06
We hebben geen bos, maar wel het oude texelse land, dus met kolken, tuunwallen, boetjes, schapen en koeien. Ik denk dat het de deelnemers zal verrassen.
waarschijnlijk ben ik wel te begrijpen maar kloppen de zinnen van geen kant
EvelienH
Geplaatst: 31-05-11 15:19
Volgens mij wordt het een mooie cross! Jammer dat het voor mij zo ver is.
Ik ga me maar eens in mijn apenpakkie hijsen en richting stal. Mijn blauwe CO is net binnengekomen dus ik kan hem straks mooi op, een stuk mooier dan die stomme GPA.
Tja, we zitten in een uithoek, maar wel een hele mooie uithoek, waar het ook leuk is om een weekendje van te maken. En er zijn heel wat deelnemers die dat doen, maar ik kan me voorstellen dat mensen het te ver weg vinden. Wij haken zelf ook af voor bijv. IJsselstein. Barchem, Chaam, Etten Leur, daar tuffen we nog wel heen, maar ook "verplicht" met een overnachting. Vrouwenpolder is vanaf hier ook eigenlijk niet te doen.