Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
muts_marijke schreef:En Sim, vergeten ze jou ook??? Kan toch niet
Citaat:Hoorde net van me mams dat iemand hier in de buurt zelfmoord heeft gepleegt. Ken hem wel en had het echt niet verwacht! Maar ja das meestal zo. Wel heel sneu.
Elin_ schreef:hahaha tsja fouten maken is menselijk ,maar voor ons crossers (naja ik ben nog beginneling-''crosser-die-nog-geen-crosser-is-maar-wel-wilt-gaan-crossen-gevalletje) zijn fouten niet mogelijk![]()
grapje
Snoekiej schreef:Elin_ schreef:hahaha tsja fouten maken is menselijk ,maar voor ons crossers (naja ik ben nog beginneling-''crosser-die-nog-geen-crosser-is-maar-wel-wilt-gaan-crossen-gevalletje) zijn fouten niet mogelijk![]()
grapje
Je hoeft hier niet op iedereen te reageren die voor je wat geplaatst heeft. Ik heb gewoon gereageerd op alles wat ik onthouden heb, dus schijnbaar plaats je niet echt dingen die blijven hangen.
En het is dus wel de bedoeling dat je hier niet alleen maar je eigen verhaaltjes komt vertellen, maar ook gewoon reageert op wat anderen hebben meegemaakt. Ik zie dat je dat namelijk niet doet, en dat is niet echt sociaal.
Elin_ schreef:Snoekiej schreef:Je hoeft hier niet op iedereen te reageren die voor je wat geplaatst heeft. Ik heb gewoon gereageerd op alles wat ik onthouden heb, dus schijnbaar plaats je niet echt dingen die blijven hangen.
En het is dus wel de bedoeling dat je hier niet alleen maar je eigen verhaaltjes komt vertellen, maar ook gewoon reageert op wat anderen hebben meegemaakt. Ik zie dat je dat namelijk niet doet, en dat is niet echt sociaal.
O sorry? Mijn post hierboven was ook helemaal niet gemeen bedoelt?het was als grapje bedoelt
Elin_ schreef:O okeja maar ook die is echt niet serieus bedoelt (anders zet ik er geen Hahah en zo'n huiltekentje achter
die nogal overdreven gepixelt is
)