[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:53

Het ijzelt hier. :(

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:55

Zijn vanavond niet naar les geweest. Vind het toch wel eng om met de trailer de weg op te gaan als ze sneeuw voorspellen. En zo'n les vind ik dan niet belangrijk genoeg om een risico te lopen.
Net mijn jeepje weggebracht naar de garage. Die wordt morgen gekeurd en ik hoop dat hij nog een jaartje of 2 mee kan. Zonder mega kosten.
Elin ik ben je niet vergeten heb je even een pb gestuurd!
En Sim, vergeten ze jou ook??? Kan toch niet :D

Hoorde net van me mams dat iemand hier in de buurt zelfmoord heeft gepleegt. Ken hem wel en had het echt niet verwacht! Maar ja das meestal zo. Wel heel sneu.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:57

muts_marijke schreef:
En Sim, vergeten ze jou ook??? Kan toch niet :D

:P Ja "schandalig" he?!

Citaat:
Hoorde net van me mams dat iemand hier in de buurt zelfmoord heeft gepleegt. Ken hem wel en had het echt niet verwacht! Maar ja das meestal zo. Wel heel sneu.

He gatsie. Nare dingen altijd, dan is het wel heel erg dichtbij....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:57

_Sim_ schreef:
Elin_ schreef:
@Snoekiej

Je vergeet mij |(

Hhahah

En mij. :+ }:0 :roll:

:=

Caro, ook in dezelfde kleur? Ik ga dit of anders volgend weekend even heen. Ga toch maar 'live' nieuwe laarzen passen met die rare maten van mij.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:00

Heel goed idee noor! Elk merk en zelfs elk type valt anders uit. (zal me er verder niet mee bemoeien hoor :D )

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:01

Mag hoor, MM ;) Ik zit vlakbij Ooteman dus kan er net zo goed even naartoe rijden!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:06

Wij hebben geregeld mensen in de winkel die met een briefje met maten aankomen. Dát willen we! Wij zoeken en wij vinden het niet de geschikte maat. Prima maar dan zetten wij dat op de klanten kaart dat wij hebben geadviseerd een andere maat te nemen. Kunnen ze niet na 2 maand terug komen dat hun laarzen te laag zijn geworden of te wijd zijn geworden en daardoor harder of verkeerd slijten.

Heb hem even veranderd... waarom? kan ik uitleggen via PB --- niet van belang voor jullie maar wel voor mij.
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 23-02-11 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 23:19

Sorry jongens :=
Ik schaam me diep :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:23

hahaha tsja fouten maken is menselijk ,maar voor ons crossers (naja ik ben nog beginneling-''crosser-die-nog-geen-crosser-is-maar-wel-wilt-gaan-crossen-gevalletje) zijn fouten niet mogelijk }>
grapje :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 23:27

Elin_ schreef:
hahaha tsja fouten maken is menselijk ,maar voor ons crossers (naja ik ben nog beginneling-''crosser-die-nog-geen-crosser-is-maar-wel-wilt-gaan-crossen-gevalletje) zijn fouten niet mogelijk }>

Je hoeft hier niet op iedereen te reageren die voor je wat geplaatst heeft. Ik heb gewoon gereageerd op alles wat ik onthouden heb, dus schijnbaar plaats je niet echt dingen die blijven hangen.
En het is dus wel de bedoeling dat je hier niet alleen maar je eigen verhaaltjes komt vertellen, maar ook gewoon reageert op wat anderen hebben meegemaakt. Ik zie dat je dat namelijk niet doet, en dat is niet echt sociaal.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:29

Ik ben het wel met Snoekiej eens Elin. Misschien dat je daar even aan kunt denken af en toe.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:30

Amen! hahahahaha

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:32

Snoekiej schreef:
Elin_ schreef:

Je hoeft hier niet op iedereen te reageren die voor je wat geplaatst heeft. Ik heb gewoon gereageerd op alles wat ik onthouden heb, dus schijnbaar plaats je niet echt dingen die blijven hangen.
En het is dus wel de bedoeling dat je hier niet alleen maar je eigen verhaaltjes komt vertellen, maar ook gewoon reageert op wat anderen hebben meegemaakt. Ik zie dat je dat namelijk niet doet, en dat is niet echt sociaal.

O sorry? Mijn post hierboven was ook helemaal niet gemeen bedoelt?het was als grapje bedoelt :oo

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 23:38

Elin_ schreef:
Snoekiej schreef:

O sorry? Mijn post hierboven was ook helemaal niet gemeen bedoelt?het was als grapje bedoelt :oo

Dit gaat niet per se om de post hierboven, maar meer om jouw posts in het algemeen. Ik had je alleen gequote om aan te geven dat ik het tegen jou had.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:41

goedenavond dames (en heer al is die niet aanwezig?)

Corien: gefeliciteerd met je nieuwe zadel :D
Mirthe: wahaha vos houdt overduidelijk niet van roze, wel toffe zonnenbril trouwens!
Marijke: gadverderrie ook niet erg fijn nieuws!
Sann: ik ken niemand die wat te koop heeft in het kader wat je zoekt maar veel succes iig!
Noor: hoe is de cake :D? Ik ga morgen chocoship muffins bakken <3

Over de roze laklaarzen daar reed 3 jaar geleden ook iemand mee op outdoor gelderland bij de youngriders, vond het zooo lelijk :oo

en de rest ben ik even vergeten sorry :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:43

Elin_ schreef:

Geloof dat je het niet helemaal begrijpt Elin. Ging in eerste instantie om deze post van jou, die je plaatste na de bijleesactie van Snoekiej.

Elin_ schreef:
@Snoekiej

Je vergeet mij |(

Hhahah

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:45

O oke ;) ja maar ook die is echt niet serieus bedoelt (anders zet ik er geen Hahah en zo'n huiltekentje achter :') die nogal overdreven gepixelt is :P )

@Evony: Goedeavond! Die roze laarzen zijn idd meer iets voor de Olypsche Penny competities!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:48

Elin_ schreef:
O oke ;) ja maar ook die is echt niet serieus bedoelt (anders zet ik er geen Hahah en zo'n huiltekentje achter :') die nogal overdreven gepixelt is :P )

Dat kan dat je het niet zo bedoeld hebt, maar je was steeds al aan het "bedelen" om reacties op jouw foto's dat ik het niet echt als grapje zag.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 23:55

@ Elin, begrijp je wel het punt dat ik wil maken?
Dat jij over het algemeen nooit op anderen reageert, alleen je eigen verhaaltje plaatst, en bedelt om reacties. En dat dat gewoon niet sociaal is, niet de manier waarop je in dit topic met elkaar omgaat. Je lokt op deze manier ook uit dat mensen niet op je reageren, omdat jij ook nooit op anderen reageert.
Het gaat hier dus niet over wel/geen grapje, wel/geen smileys, maar over je posts en houding in het algemeen.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:58

O oké,, dan zal ik erop letten ,meestal reageer ik op 2 erboven omdat ik slecht ben in onthouden (sorry ,maar dat kan ik gewoon niet) en dat bedelen as helemaal neit de bedoeling :o
Sorrry..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:03

Tis al goed Elin. Let er gewoon een beetje op. Enne, met 2 schermen werken is DE truc om een goede bijleesactie te kunnen doen. Hoeft niet altijd, maar soms is het wel sociaal om ook op meer dan 2 personen te reageren.

En nu ga ik :z . Morgen vroege dienst!

:evaw:

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:07

Goedenavond.
Corien: Fijn dat je een zadel hebt gevonden voor Danny!
Noor: lastig als je geen laarzen in de confectiemaat kan vinden, ik heb hetzelfde probleem maar dan omgekeerd (voet 39, kuit 33) en ben voor Lipica laarzen gegaan. Moeders heeft gisteren zelf ook een paar daar laten aanmeten, echt geweldige laarzen, precies zoals je ze hebben wilt en op maat voor een betaalbare prijs.
Lau: Arme Hetje, al dat roze :(:) .
Mirthe: Kan je geen zonnebril op sterkte nemen? Twee vliegen in een klap :Y) .
Sann: Gaaf dat je op zoek mag naar nog een paard, ik ken nog wel een leuk paard, stuur je nog wel een pb!
Snoekiej: Zo te lezen heb je je goed vermaakt in Cambridge, zo'n silent disco lijkt me wel heel bizar :+ .
MM: Hopelijk wordt je jeep zonder al te veel kosten goedgekeurd.
Elin: Mensen die dat soort reacties plaatsen als jij en niet reageren op anderen negeer ik ook juist bewust, wanneer mensen leuke en gemeende reacties van jou krijgen zullen ze dit ook eerder op jou reageren.
Sim: Trusten :z .

Ik zou vandaag springles hebben maar helaas was de springtuin te hard, dus maar dresuurles in de binnenbak, Bam ging erg fijn aan het lopen, leek net een echt dressuurpaard :+ .

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:12

@Sim thx voor de tip!
@eef geluk dat jullie springtuin en binnebak hebben :+ ik moet (oke eerlijkis eerlijk) 200 m lopen naar buitenbak (die helemaal niet goed gesleept is etc dus vele kuilen heeft) ,maaar ik zit dan wel weer in het bos dus buitenritten genoeg :P
En moet je als je cross rijd trouwens net als springen niet ook veel dresuur doen ? of heb ik dat mis?

sanurie

Goedenavond, wat gaan jullie weer snel.
Morgen grote bijleesactie houden want anders dan raak ik te ver achter.
Ik ga nu naar me bedje toe, goede avond nog allemaal, en iedereen goede nacht gewenst :)

muts_marijke

hahaha Eef_Bam vooral dat ''leek net een dressuur paard'' Super dat je hem zo fijn aan het lopen had!

En Sim weltrusten.

Elin ik werk ook vaak met 2 schermen. Kan ik lezen in de 1 en typ ik het in de 2e. Zo is het voor iedereen leuk en gezellig. En het is voor jezelf heel makkelijk! Ik kreeg ook die tip hier van Bianca.