Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peanutbutter schreef:Hij zal wellast hebben van spasmen, maar dan nog hij kan wel been geven. Dus totaal geen gevoel in zijn benen heeft hij neit.
Daarnaast zijn er ook manieren om de benen vast te zetten, en ik weet dat die worden gebruikt en zijn ook gewoon toegestaan in de gehandicapten sport.
caroline78 schreef:Ik hou er niet van als er wordt "vergeten" te voeren, op te strooien en los te gooien. 3 simpele afspraken en heb er thuis net zo veel werk aan. Paarden waren blij weer thuis te staan. Liepen rustig de wei in en staan nu van extra hooi te knabbelenFF ontstressen....
caroline78 schreef:Ik hou er niet van als er wordt "vergeten" te voeren, op te strooien en los te gooien. 3 simpele afspraken en heb er thuis net zo veel werk aan. Paarden waren blij weer thuis te staan. Liepen rustig de wei in en staan nu van extra hooi te knabbelenFF ontstressen....
viefdepief schreef:voor Shanouk!
Ik ben super trots op mijn WollesZe ging vandaag echt heel goed. Ze vindt het buiten nog behoorlijk spannend, maar vandaag 1,5 uur gereden zonder omdraaien en vervelend doen
Zelfs de enge hond achter de schutting die altijd heel stil naar de schutting rent om dan heel hard te gaan blaffen zorgde dit keer maar voor een mini hartaanval bij Woll. Nog wel 1x afgestapt, maar dat kwam omdat er een enorme blauwe Volvo truck op het zandpad stond. Deze had allemaal ijzeren rijplaten als lading die er door een grote vork-truck vanaf werden gehaald. Veel herrie en gesis. Ik was al afgestapt omdat die wagen zelf ook al op die ijzeren platen stond. Woll vindt dat een beetje spannend en het is met de modder ook erg glad en we hadden maar 2 meter tussen de bomen en de truck. Gingen die idioten gewoon door met die platen eraf halen
Woll stond echt met hele grote ogen te kijken, maar uiteindelijk durfde ze wel langs tussen de truck, over de rijplaten heen met aan de andere kant die heftruck die de platen 5 meter verder op de grond gooide
![]()
Daarna zat ik er net weer op en toen kwam er een tractor met borstels aan. Die de weg aan het schoonvegen was. Enorme wolk stof eromheen en het maakte ook best wat herrie. Konden niet echt een kant op. Dus Woll stond weer met zulkeoogjes te kijken. Maar bleef heel stoer in de berm staan. Mannetje die op de tractor zat knikte al bewonderenswaardig naar me. Ook hij vond Woll erg stoer
Nu is het wachten op het eten.. Best wel een goeie trek, maar lees net op eetlijst dat het eten pas om 20.00 uur klaar is..