Ik ben ook net weer terug van concours Diepenveen! Heb vief nog wel gezien! Dressuur ging niet goed, impuls was met dit weer niet geweldig! Springen daarintegen ging super. Eerst een foutloos rondje in de L met een balkje in de barrage. Toch nog een 4e prijs!
Super voor de eerste keer Anthea! Wanneer ga je voor het echie? @ Tientjeh ... Gefeli met je prijs! @ Ilse ... wanneer heb jij weer een Z proefje? Verder concoursgangers succes!
Ik had gister ook weer concours. Was een thuiswedstrijd dus zijn te paard heen en terug gegaan, waren ze ook gelijk mooi ingestapt Bandit had het er weer druk mee deze keer, in combinatie met de hitte en het uitlopen van het programma veroorzaakte dit een al vermoeide ruiter en paard ging na de 1e proef echt bijna van m'n stokje Proefjes gingen op zich wel redelijk, maar net dat mooie voorwaartse en flitsende was er niet. Punten kloppen overigens wel: 187 en 190 punten met een 6e prijs. Tevreden maar ook teleurgesteld dat ik hem nog steeds niet zo kan laten lopen als z'n indoorproefjes.
Net in de zon liggen bakken, moest heel wat bijwerken. Heb nl. nog geen tijd gehad om te zonnen en door de weeks constant op kantoor binnen ... voel de huid al aardig trekken
Ik start 19 juni weer moet dan gelijk 20 x 60, dus ga lekker trainen. Heb dinsdag mijn 1ste priveles, gelukkig hebben ze daar ook een 20 x 60 buitenbak .
WHoeheo vandaag met een fjordje gecrosst binnenvet wamr maar mocht de pret niet drukken
Eerste parcour uit gesloten haha beestje had nog nooit zo veel hindernisen gezien 2de parcour 2 weigeringen echt topie En me eigen knollie ging echt super
Jij stond toch ook ingeschreven voor de 4e week van de zomerinstructieweken in Ermelo? Ik kreeg deze week de lijst binnen, maar dacht jou er niet bij te zien?
Zo ook weer thuis, vandaag hockey toernooi. het was echt veels te warm om de hele dag op het hockeyveld te staan en intensief te sporten. Gelukkig vond iedereen dat dus we hebben meer in de schaduw gezeten. Daarna naar paardje, uit de wei gehaald. Liep die me weer te pesten hoor. Keihard wegrennen ging die. Nou het laatste wat ik doe is der achteraan gaan rennen dan blijft ie maar lekker in z'n eentje buiten staan vannacht. Is niet mijn probleem als ie zo doet Er stond nog een paar en de gene die het ene laatste paard binnen haalt moet de laatste ook meenemen. Dus ik had die andere gewoon gepakt en liep naar het hek van de wei. Nou dan komt ie opeens wel hoor, dan is er opeens niks meer aan de hand Puber
JA het tema was feest dus er was ook carnaval, of bruidspaar, enzo.
Was er iemand boven die hele tijd negatief praate, van jah een frjod hoort niet te springen en zo, ik wou bijna in me 2 de rondje zegen wat nou een fjord niet springen
Lekker dat ze weer wat geleerd heeft Anthea Netjes hoor Tientheh! Gefeliciteerd! Gefeliciteerd met je puntjes LL Fijn dat je binnenkort ff kan trainen in een 20x60 LZ. Wel knap dat je zonder priveles helemaal de Z bent gekomen! Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen!
Vandaag had ik een fotoshoot met Vorstin. Ze was helaas niet zo lief, voor de standfoto's wilde ze op het erf maar niet met dr oortjes naar voren (terwijl ze dat áltijd heeft), dus we moesten de polder in om haar wakker te krijgen. Daar wilde ze natuurlijk weer niet stil staan Het rijden ging in het begin ook niet lekker, maar aan het eind wel. Daarna moesten we nog losgooien (kon niet eerder) en toen was ze een beetje moe Ik ben wel heel erg benieuwd wat voor foto's er uit komen!
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 11-05-08 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt
jij bent vast ook een beetje moe, het is toch echt avond
Ik heb vandaag nog even bij de oefencross gekeken, wel een beetje zuur, maarja. Met Bambi's been gaat het al wat beter, het is al wat minder dik. Morgen avond nogmaals op het harde stappen en dan dinsdag kijken of we naar de les kunnen.
Ik ben inderdaad moe, en ook al de hele dag in de war Jammer dat je niet mee kon rijden vandaag, maar fijn dat Bambi's been al wat minder dik is.
Ik heb al een selectie van de foto's binnen ! Ik ben er echt heel erg blij mee, en ga de cd zeker bestellen! Weet niet of ik de link hier mag zetten, dus doe het lekker niet (hooguit via pb)
Snoekiej: stoute Vorstin Tientjeh: netjes van je foutloze parcours. Jammer dat de dressuur niet zo goed ging LL: gefeliciteerd met je wp-en en prijs. Ik heb vorige week een startkaart aangevraagd en ik wil begin juni voor het eerst met haar op concours. Dan hebben we nog bijna een maand dus dan kan ze nog veel bijleren.
Netjes hoor idd Antea Ga je haar eigenlijk B of L1 starten?
@ Corien ... Mooi voor de 1e keer toch? Heb je nog verdere plannen met het Fjordje? @ Snoekiej .. ben benieuwd naar de foto's @ Ilse .. oeh, spannend hoor. Ik ben blij dat ik nog geen Z ben, al die extra letters
Heb vandaag in de zon gelegen, is iets te gek gegaan. M'n billen zijn echt onwijs verbrand ... niet leuk meer. Wordt er dan wat ziekjes van, met wat after-sun en paracetamol kunnen we er weer iets tegenaan. Maar prettig is anders, maja .. m'n eigen schuld Ik krijg het alleen zo ontzettend koud met m'n verbrandje velletje
Ik ga haar gewoon B starten. Ze is op dit moment nog niet zo heel goed aan de hulpen dus denk dat het hem dan nog niet wordt om in juni al L1 te starten. En als ik haar vanaf dan meeneem kan ze iig vast ervaring op doen. Ik heb wel zin om weer op cc te gaan