Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lappie_Lap schreef:Is dat niet bij jullie in de buurt Jenga?
Hier in Friesland is er dan wel bijna nooit de mogelijkheid om 2 dressuurproeven te rijden, maar wel altijd 2 springparcoursen.
@ Anthea ... Jammer dat Kameel niet bij de les was! Was dit de eerste keer L *ziet onderschrift* ?
@ Rowo ... Balen dat Calyp hem een beetje kneep!Het lag hem vandaag dus niet aan de hoogte, als ik uit het begin van je verhaal zo mag begrijpen?
@ Snoekiej .. oeh, stoute VorstinKan ze d'r mss met haar hoofd bij?
@ Kim ... Fijn dat Loempia zich goed liet rijden
Verder zelf weinig gedaan vanmiddag, beetje ziekelijk en hongerig (klopt ook niet, maargoed) binnen zitten. Straks de Band z'n manen maar ff fatsoeneren
jenga_8 schreef:jeetje, das niet fijn rowo!
Misschien weer is een L HC? Hij is misschien het vertrouwen kwijt?
Ik zie hier dat jullie allemaal concoursen rijden waar je 2 parcoursen kan starten?? Waar kan dat?
Lappie_Lap schreef:Ik weet niet, ze staat 's nachts op stal neem ik aan ... dan is er niet zoveel te doen ... en als Vorstin nou toevallig ook zo'n paard is die lekker wil prutsen, waarom niet?
Of schuurt ze mss wat langs de boxwand zodat het wat lossig raakt enz.?
@ Kim .. geen dressuur binnen, omdat Loempia dan zo heerlijk rustig is?
Ik heb het met Lady al lang geleden opgegeven om binnen een proefje te rijden ... als er dan bij ons op de club wel eens een wedstrijd is dan kan ik het niet laten, maar draait eigenlijk voor 100% zekerheid uit op een drama. Maf beest, wil liever op een groot open veld haar proefje lopen. Als ik dan binnen met haar ga parcoursje springen kijkt ze helemaal niet naar haar omgeving, lekker hoor