[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:46

heyhey ben ik ook weer eens even. net al jullie stukjes van castenraij gelezen. erg leuk allemaal!
ik ben gisternacht terug gekomen uit Radolfzell in Duitsland. Daar heb ik een CCI* gereden. was erg gaaf daar! De cross was vrij pittig maar ben er foutloos doorheen gekomen! We waren daar met een heel groepje nederlanders. Er was daar een observatiewedstrijd voor de Pony EK en er waren nog een paar paardencombinaties. Erg gezellig ook dus!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:48

Leuk Jiska! Was dat je eerste CC!* wedstrijd?? Wel netjes dat je hem hebt uitgereden

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 23:42

Zo ben ik weer even, Ik lees heel braaf mee maar heb weinig te melden.
Helaas wil het met Spirit allemaal niet zo gaan als gewenst. Ze krijgen de pijnstillers/ontstekingsremmers niet afgebouwd. Ze kan dus nog niet naar huis
Ze gaan deze week de ijzers aanpassen en dan opnieuw proberen af te bouwen.
Wij gaan vrijdag op vakantie maar gelukkig kan Alice haar ophalen als ze naar huis mag.

Verder gaat het hier zijn gangetje, Uniek is weer fit en Laros is TE fit
Ik kijk wel uit naar mijn vakantie, hoewel het me nu al zwaar valt 12 dagen mijn paardjes achterlaten

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 23:48

ja miss_jumpy! Ooh KNHS is verschrikkelijk! Ik ben ook sinds een jaartje secretaris en ze kunnen maar niet onthouden wie ik ben,, ik krijg post van anderen en anderen van mij..

Het is zooo irritant! Boos worden heeft ook nog eens geen zin want dat weten ze de volgende dag ook niet meer..

Ze zijn zo oerstom daar af en toe!

Canter

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 00:09

Goed gedaan Jiska!

Balen van Sprits JJ, waar ga je naar toe op vakantie? (Ik wil ook! )

MissJumpy, you go girl!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 07:07

Onide schreef:
ja miss_jumpy! Ooh KNHS is verschrikkelijk! Ik ben ook sinds een jaartje secretaris en ze kunnen maar niet onthouden wie ik ben,, ik krijg post van anderen en anderen van mij..

Het is zooo irritant! Boos worden heeft ook nog eens geen zin want dat weten ze de volgende dag ook niet meer..

Ze zijn zo oerstom daar af en toe!

Pff, sommige mensen daar kunnen ook nog steeds niet tot 10 tellen Ben keer heel boos geworden, was 1 winstpunt kwijt en ik was al L1 gestart en had er volgens hun 9. En dan krijg je nog meer gezeik. Pff! Altijd wat Maja, toen een mailtje gestuurd dat ze kinderen lopen aan te moedigen hun best te doen op school, en dan vervolgens iemand mét een diploma nog niet tot 10 kan tellen...

Jollyjoker: Sterkte! En veel plezier op vakantie!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 07:23

oh oh, ik ben duidelijk niet de enige met KNHS frustraties
Ik zal wel laten weten of het telefoontje gelukt is

@ JISKA: ik ben echt onder de indruk, maakte je nou vorig jaar pas je overstap naar de M??? En nu rij je al een sterrenwedstrijd foutloos rond??? SUPER!! Als je foto's hebt plaats je ze wel he?!!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 07:25

JJ, balen van sprits!! Maar ga toch maar proberen van je vakantie te genieten, want misschien is het juist wel even lekker om niet (teveel) over de paardenproblemen na te denken. Gelukkig weet je wel dat anderen mensen je paarden goed opvangen als je weg bent. Waar ga je naar toe??

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 07:36

jeetje JJ...wat ontzettend balen... stond ze nou in Emmeloord?
nou wel even lekker genieten van je vakantie...
maar het is nooit leuk om zo weg te moeten gaan, hopelijk knapte ie snel op!!

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 08:13

Wij hebben op de club ook wel eens van die frustraties. Onze secretaresse was er mee opgehouden omdat ze kanker had en niet meer lang zou leven. En zelfs een jaar nadat ze was overleden belde ze nog naar hun op voor zaken en ontvingen die mensen post. En dan belden joh, mijn moeder doet het secretariaat niet meer, en iedere keer konden ze weer opnieuw uitleggen waarom.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 08:16

ja, in die situatie is dat helemaal vervelend!
Dan verwacht je toch dat de mensen van de KNHS wel schrikken van het verhaal en als de wiedeweerga alles netjes regelen dat ze dat gezin niet meer lastig hoeven te vallen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 08:48

Goeiemorgen.

Heel knap Jiska! Ik voel me nu erg blonT. Maar is een ster hetzelfde als een Z, of is het dan nog zwaarder? Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!

Zullen we het even niet meer over de KNHS hebben? (roept allerlei frustraties bij mij op)

JJ; balen van Sprits Maar misschien doet die vakantie je wel even goed.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 08:49

Goeiemorgen
Ook nog steeds van dat heerlijke weer bij jullie?

Netjes Jiska
Ik ga me maar eens aankleden en dan richting Sam en dan naar school..

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 09:16

Goeiemorgen allemaal!!

Het is hier ook heerlijk weer en ik hoorde vanochtend op het nieuws dat het de hele week ongeveer zo blijft.

Jiska, goed gedaan zeg!

JJ, balen van dat het toch nog niet echt snel op wil kanppen met Sprits. Maar gelukkig zijn je andere paardjes weer top! GHa iig eerst maar lekker vanje vakantie genieten.

MJ, dat heb je niet alleen bij de KNHS hoor, ook bij de NUon, Essent, UWV, Colland, belastingdienst en alle andere grote bedrijven .... Als je eens narekent hoeveel tijd je wekelijks kwijt bent met dit soort fouten recht te zetten...

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 10:10

Ik krijg juist wp kado van de knhs..ook heel apart. Voor BB springen krijg ik wp in de B..het is wat. Ze hebben ook al keer wedstrijden dubbel geteld...

Tis idd lekker weer, niet echt weer om op school te zitten...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 10:41

Oke, ik ben toch wel een watje. Net naar de knhs gebeld en aan mevrouw Z uitgelegd dat zij ons vraagprogramma niet wilde goedkeuren omdat we geen lid zijn van de vvco maar dat de vvco al in maart had gezegd dat zij (mevrouw Z) onze aanvraag zou afhandelen.

Toen het bleef even stil, volgde een excuus en de vraag om de aanvraag rechtstreeks naar haar te sturen. Nou ja, dan hou ik er ook maar over op, want misschien kan zij er inderdaad niks aan doen en zijn de spullen nooit naar haar doorgestuurd.

Ik zal in ieder geval nooit slagen in de zakenwereld, hahahaha

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:04

Super gedaan Jiska! Ik ben benieuwd naar foto's!!
Ik moet nog erg veel bijlezen, dus sorry dat ik op de rest niet reageer..

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:23

MJ: haha dat heb ik ook hoor, of ik word wat geirriteerd of ik houd me mond...
meestal het laatste...

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:33

Lielle : Wat jammer dat je niet mee kon doen! Hopelijk is het snel weer goed met hem en is de mok snel over!

RK: vette foto's Die van de laatste sprong vind ik mooi.

Vief: Lekker zo'n buitenritje... Sjuul zei al dat jullie dat een keer gingen doen

MJ: Kan me voorstellen dat je even zin had om flink pissig te worden!

Jiska : Zo super gereden, he! Echt knap!

Gisteren geen tijd gehad voor de paarden, want vriendin vierde haar verjaardag en dat werd nogal laat ..
Vandaag er dus maar weer even flink tegen aan!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:34

Renske, ik ben de tel een beetje kwijt, hoeveel paarden rij jij nu eigenlijk?

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:53

uh..
Violin, Piet en Sunny helemaal alleen en op concours. En Virma (dressuurpaard van mijn moeder) af en toe een sprongetje en af en toe beetje rijden, want die ga ik eerst een paar keer op concours rijden.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 12:43

*zit illegaal op school op bokt en moet nog heeeel veel bijlezen, laatste tijd niet zo heel veel hier gekeken *

moet nog een uitgebreider verslag over Castenray gaan maken, maar die volgt nog wel
was iig weer erg tevreden,
en Gorssel wordt mn M-debuut!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 13:00

Renske --> Ah oke nu begrijp ik het weer een beetje!
Ik heb er inmiddels ook 3 om te rijden (nou ja moet er nog 1 beleren dan... ) en ben benieuwd of ik dat allemaal voor elkaar krijg in de tijd die ik ervoor heb,... moet lukken dacht ik zo!

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 13:00

Oooh zat ik net even anderhalf uur flink in de stress..Kom ik uit bed zegt de vriend van mn zus..Anja, de school van krista(mn zus) belde net..Ze is niet op school gekomen en ik weet zeker dat ze vannochtend de deur uit is gegaan. Om 9 uur al maar ze is er dus neit..Wij de hele tijd bellen, smsen hij ging wel over maar ze nam maar niet op. Dus Ik begon m flink te knijpen. Dan denk je wel de hele tijd aaaaach ze heeft misschien haar mobiel wel verloren, verkeerde bus weet ik veel wat. Maar toch ga je je heeeeel ongerust maken.
Om half 1 had ze pauze dus ik weer bellen nam ze nog steeds niet op. Toen wou ik haar school bellen kon ik het nummer niet vinden heb ik mn vader maar gebeld. Kon t gewoon bijna niet zeggen(klinkt even heel dom) maar ik hoorde: hallo met henri en toen dacht ik..En nu moet ik dus gaan zeggen: papa krista is niet op school gekomen vannochtend..
Ik was dus ook even stil..Wat is er zei die? dus ik vertelde het..Heeft hij meteen de school opgebeld..
Pfff die 5 minuten heb ik met de tranen in de ogen naast de telefoon gezeten..
Toen ging de telefoon dus weer..Ze zat wel op school!!!!!! De hele klas had in het verkeerde lokaal gezeten en de school had hun dus als afwezig gezien en zijn gaan rondbellen en begonnen bij degene die het verste weg wonen..Dat was mijn zus dus..Ze boden hun excuus aan omdat ze wel hadden gebeld dat ze er niet was en later niet weer even hadden gebeld om te zeggen dat ze terecht was..Maar daarom was de les ook uitgelopen en had ze in haar normale pauze tijd geen pauze..

Pffff dan kom je er wel even achter dat je best wel gek op je grote zus bent..

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 13:25

MJ; ik zou de spullen aangetekend opsturen. Kunnen ze niet meer beweren dat ze ze niet hebben gekregen.
In gedachten trok je die mevrouw zeker door de hoorn heen???