[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

odD_Fotos

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:57

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 19:33

Super bedankt toch iemand die vroeg aanwezig was :-)

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 19:47

mila_furrie schreef:
Super bedankt toch iemand die vroeg aanwezig was :-)

:') iemand moet het doen... :')
Was wel èrg vroeg opstaan... :Z
Maar wel de moeite waard. Mooie wedstrijd!

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 07:37

hihi :) voor ons ook vroeg opstaan :p wij kwamen wel niet van ver :)
bedankt in elk geval :)
nokere is 1 van de mooiste wedstrijd van belgie

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 10:02

Voor wie het BK jonge paarden wil volgen kan via fb op equideo live kijken. Net antonius gezien jammer genoeg een balkje.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 10:30

kan je ergens uitslagen zien?

Jammer van de balk :(!

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 10:52

live weet ik het niet maar denk wel dat de resultaten snel op equibel zullen staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 19:38

Jammer van het balkje maar ze heeft er een ervaring voor in de plek die niemand nog kan afnemen.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 20:38

Vandaag foto's laten nemen van Jomo zijn been.

Op zijn elleboog zat het nog ver van het bot, maar was wel een heel diep gat.. gaat nog zeker een maand of 3durzn voordat het dicht is en dan moet die bult rustig krimpen maar ge gaat altijd zen bultje zien...

En zijn knie was wel dicht op het bot, maar er zat geen stukje los dus kon niet veel kwaad.. kon eventueel een verband rond maar omdat hem nog maar 2 is en niet dringend terug aan het werk moet, gewoon zo laten genezen. Wel zakje op de wondjes..

Ik heb weer geniale uren zondag,,. 8.45 dressuur, 15.55 springen en 20 min later cross... zo lang wachten :z

Anthonius: toch een mooie prestatie! Is er nog een troosting finale? Of andere manches?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:46

Da's ook weer zo pokkevroeg opstaan om uiteindelijk het grootste deel van uw dag te versch**ten met wachten. Gelukkig geven ze nog relatief goed weer hoorde ik op de radio.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 23:05

Even kort reageren want slechte ontvangst hier... Morgen rustdag, vrijdag nog 2e manche, daarna naar huis en maandag dan nog die fokkers prijs ophalen.

Toch goed nieuws daaphh voor jomo!

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 07:50

gelukkig daaph! Het zag er maar een vieze wonde uit!
wordt een lange dag op de cross.

veel succes antonius vrijdag :)

Ik ging normaal naar een keuring met flush maar de keuring is afgelast wegens te weinig inschrijvingen :( vindt ik wel jammer keer er wel naar uit.
Gisteren met flush alleen in de straat mee gaan stappen. Hij was een beetje aarzelend om van den hof te komen maar eens op straat stapte hij overal vlot door. Zo heeft hij al 2 voorbij rijden auto's tegen gekomen en een kar voor schapen te vervoeren maar het engste was toch de deksel in de weg. haha telkens met een boogje er rond we hebben hem dan laten snuffelen en plots ging hij er zelf op gaan staan! flinke man!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 07:58

Dat jonge grut is toch geweldig en ondernemend :D waarschijnlijk met een heel triomfantelijk koppie er op als overwinnaar van dat gevaarlijke deksel.

Fijn dat het nog meevalt Daaphh! 3 maanden is wel nog serieus lang qua genezingstijd, daar ben je nog wel een tijdje zoet mee. Zolang er echter geen schade blijft achteraf...

Geniet van het BK in zoverre dat gaat Antonius. Ny had er niet gestaan als ze geen talent en aanleg had gehad. Björn had ze niet gereden Als hij haar er niet geschikt voor had gevonden. Je mag er trots op zijn, waar ze ook eindigt na vrijdag. Björn zou dat ook zijn.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 08:10

er staat een filmpje en foto's op mijn facebook :) maar heb je wss niet staan varekaj?

zo denk ik er ook over zoals varekaj zegt over jou jonkie antonius :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 12:41

Eh, denk het niet, heb iig niks in die aard zien langskomen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 20:44

Ik ben aan het kijken om mezelf een schup onder mijn kont te verkopen en me in te schrijven voor de vrije cross van Deurle en de oefencross van Zwijnaarde. Beide vallen nog in september, wat het weer betreft zou dat nog moeten meevallen.

Moet juist wat rekening houden dat die van Deurle (zaterdag) de dag voor het provinciaal tornooi (zondag) is, dus waarschijnlijk zullen we de dag voordien (vrijdag) stevig oefenen voor de puntjes op de i voor ons viertal. Op zich verwacht ik geen problemen qua conditie, alleen dat meneer op zondag misschien de vibe nog te pakken heeft en wat ijverig zou kunnen zijn in galopwerk :))

Heb voor Zwijnaarde een mailtje gestuurd om te weten wat het verschil is tussen de initiatiereeks 50/60 en de 60-reeks. Ik vermoed vooral de afstand, ideale tijd en misschien een paar hindernissen... De hoogte zou in principe geen probleem mogen zijn.

Spannend :D

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:53

je gaat goed varekaj! gewoon doen wat je gevoel zegt, en lekker inschrijven!

Daaph, goed dat je het hebt laten nakijken!

ik hoop dat Antonius toch een fijn weekend heeft.

En voor diegene die dit weekend starten, veel succes.

Ik wilde me voor waregem inschrijven, maar ik zag dat de boxsen daar toch wel erg duur waren.
Is het €100.00 voor 1 nacht of 2 nachten? zelfs dan heb ik nog zoiets van...uuuhhh? en dan moet je ook nog voor jezelf en je groom slaapplek regelen.
En is waregem leuk om te doen? ik heb wat filmpjes bekeken op internet, maar het is helemaal open had ik het idee? in een stad lijkt het wel.
En is het een zware wedstrijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:58

Waregem is op de renbaan geloof ik, die ligt inderdaad vlakbij woningen. Wel hele leuke omgeving en makkelijk te bereiken.

Heb al mail van zwijnaarde gehad. De initiatie 50/60 is 1500m, minder hindernissen (15 dacht ik) en vriendelijker aan te rijden. De 60 is direct 2600m. Dat wordt dus de initiatie haha. Beter te gemakkelijk maar fijn gevoel dan op de 60 zitten sukkelen.

26/8 kan ik misschien gaan oefenen ter plekke, nog even agenda checken.

En als ik goed geteld heb, dan heb ik maar 2 puntjes meer nodig om over te mogen naar L1 :D

Nu afwachten hoe Antonius het doet en de rest alvast veel plezier dit weekend!

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 11:05

Voor wie wil volgen, ik moet rond 14u45 rijden, nr 113 live te volgen op equideo. Proberen ontspannen rond te rijden!

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:13

De cross is in anzegem en is super mooie cross. Dressuur en springen is op zaterdag in waregem aan de renbaan. Vroeger kon ik u een adres geven voor een stal in de buurt op 10 min rijden van waregem en 5 min van anzegem maar die zij er jammer genoeg mee gestopt of stoppen er binnen kort mee.
Ik wil wel vragen of ze een uitzondering willen maken.

Super antonius zal proberen te kijken.

Zeker doen varekaj!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:43

Oh super ik ga meevolgen dan van thuis uit!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:50

Ik zal kijken als ik kan Antonius! Genieten maar van je rondje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:46

ik zit klaar :) hoop dat ik niet te laat ben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 16:01

Mooi rondje van Antonius, helaas niet foutloos. Jammer dat het beeld niet echt scherp was.

En ik heb me zonet ingeschreven voor de vrije cross in Deurle en de oefencross in Zwijnaarde := Spannend! Nu even uitvogelen hoe ik de 26e kan gaan oefenen ginds. Voor de rest heb ik nog 2 crosslessen in Ternat op de agenda staan, allemaal dezelfde periode.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-17 19:24

Ik heb je rondje jammer genoeg gemist!

Mooie vooruitzichten Varekaj!

Ik heb blits gewassen voor morgen. Ik denk dat het nodig was.. :o :')

Afbeelding