[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:24

Goedemorgen dames, het 'lijkt' weer een mooie dag te worden.
Gisteravond op de stoel in slaap gevallen dus pas om half twee naar boven gestommeld. Werd ik vanmorgen wakker liep er op het andere kussen een piepklein teekje. Dus ik ben al geborsteld, gedouched en uitgebreid bekeken. Bah. Vast gisteravond opgelopen in het bos vlakbij het trainingterrein. Hondenmeisjes zijn zo te zien schoon.

Voor iedereen een plezierige dag of een knuffel.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:26

Noor, met deze nieuwe manier van rijden loopt Jer echt veel beter, nu nog durven in de wedstrijd. Zegt iemand van de zijkant.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:29

Goedemorgen!
Noor succes met je gesprek! Je filmpjes op fb zagen er goed uit!
Sannn :(:) Meelezers zijn echt zielig.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:30

Noor, Told you so :):)
Margreet, Iehl een teek! Fijn dat het alleen een teek op het kussen was :)

Zo, Ik heb me een partij slecht geslapen... Nu giga koppijn. Warm weer in NL is niet aan mij besteed!

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:35

Dat is altijd leuk om te horen Noor!! Kom je nog wel naar Renswoude of heb je je bedacht?

Margreet dat is echt niet lekker wakker worden! Idd goed checken dat nergens zijn vriendje zit.

Probeer een topic van de afgelopen training te maken maar mn pc doet niet helemaal zijn werk :n

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:37

Ik neem de afgelopen dagen een extra hooikoortspilletje en dat werkt (voor mij tenminste) goed. Schijnt extreem hooikoortsweer te zijn, zelfs voor mensen die geen hooikoorts hebben.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:46

:wave:

Je kan in Duitsland een spuit halen tegen hooikoorts. Werkt perfect :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:47

In NL ook hoor :) Collega krijgt elke 6 weken een spuit tegen oa hooikoorts en andere pollenallergieën.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:47

Ieuw Margreet
Noor gaaf dat degene dacht dat jullie het wel aankunnen
Noa succes met je pc

Ik ga even Ferrose rijden, hopelijk is het nog niet heel warm

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:49

Ieks! Een teek! Gelukkig zat ie nog niet aan je vast Margreet.
Een nieuwe manier van rijden Noor? Vertel? Ben wel benieuwd.

Ik heb geen burka (waarom schrijft iedereen het met een c??) voor Sim. 1 dag een gewone vliegendeken (net) met hals op gehad, want toen was de dazenaanval wel ernstig.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:49

Kijk uit hoor Margreet!!! Die rotteken hebben hier zoveel ellende gebracht, hoewel de steek van een daas hier de boel op gang gebracht heeft.. Gelukkig is het allemaal achter de rug, al heeft het een paar jaar geduurd, en heel veel geld gekost, maar ik ben wel hufterig geworden voor alles wat kan steken en bijten.
Leuk filmpje Noor, leek wel heeel snel te gaan, maar ik keek breed op de tel., dus de verhoudingen klopten ook niet helemaal.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:53

Gaaf Noor 1* volgend jaar! Gaat vast lukken. :)
Ik ben ook heel voorzichtig met teken... Rotbeesten.
What heeft hier ook burka op. Zonder is geen doen hier met al die rot beesten, daarnaast blijf hij dan constant zijn stal in rennen.

Hier weer wat afgekoeld al ga ik wel paar beslissingen maken. Zeg er alleen hier op het forum niets over omdat er dus iemand meeleest.
Nu eerst maar eens even de laatste voorbereidingen voor mijn arbeidsproef van a.s. vrijdag..

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:55

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:56

Het ging ook heel snel, je bedoeld toch die door het water met de haag erna? Was de bedoeling, en met het oefenen met de nieuwe manier van rijden heeft hij hem nu ook geveegd i.p.v. er mega overheen te gaan.
Ik zit nog aan de antibiotica vanwege de vliegenpik van vorige week, zal zo nog wel een keer de dames goed controleren.
Je kunt daar overigens wel heel mooi lopen, wandelen en paardrijden in het bos naast Rutger.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:01

Noor gaat 1* starten! *\o/* Want dat moet gewoon met de knappe Jer!
Hier hele nare ervaring met teken (of nou ja, het was er maar 1). Ziekte van lyme door gekregen en ik zou dus panisch wakker worden Margreet!
Mootje, wat laat je collega dan spuiten? Ik heb een paard met een pollenallergie gehad en die kreeg om de 6 weken een spuit langwerkende cortico's.
Succes met de beslissingen San!
Texelse, cool, je hebt een ava zie ik ineens!

Tis benauwd zich, helemaal hier op de zaak. Ga me zo naar de fitness verplaatsen waar de airco aan staat denk ik!
Om 12 uur de nieuwe tattoo laten zetten. Begin hem nu al wel een beetje te knijpen :o

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:04

Kris jij ook? Hier 3 stuks met lyme. 2 100% oke, maar 1 met blijvende schade |(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:14

Een tatoo doet geen pijn Kris. Alleen maar irriterend gevoel (althans, het zal wel aan de plek liggen waar je 'm laat zetten). Tis niet je eerste toch? Heb je een foto van het ontwerp dat je hebt gemaakt?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:15

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:17

Woooh! BVW at chocolade truffels! :oo Lekkuuhrr! Vooral die echt dure die je bij bakkers kunt halen zijn altijd lekker. Dat is ook eentje eten en al kotsmisselijk zijn.

F_E Vies heeft andere jaren ook met Burka gestaan. Als je een goede koopt kunnen ze die gewoon om houden in een stortbui. Die zijn zo weer droog. Ik heb vorig jaar een rambo sweet itch hoody gekregen van iemand, dat vind ik tot nu toe nog de fijnste, maar die is wel meteen weer een stuk warmer dan de andere burka's. Die van pagony vind ik trouwens waardeloos. Pasvorm is prut, hals is volgens mij bij elk paard te kort en de stof is zo glad dat de deken naar achter schuift (bij Vies) en daardoor strak trekt op de boeg/schouders. Achter wordt hij dan te lang en dan wordt het een heuze drollevanger

Ik lees veel over fijne crosstrainingen. Joki dat klinkt echt alsof ik wat gemist heb! Top dat het zo goed ging!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:22

Morgen!
lyme is echt vervelend, alles is altijd zo lekker vaag
Noor 1*! Stoer
Noa Amaroq heeft pezen door in zijn achterbenen

edit: Kris vergeten! Ben benieuwd naar je tattoo :j

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:24

Texelse, hier geen blijvende schade, wel mijn baan verloren (wat ik ook niet erg vond, want was hele nare werkgever) en een jaar aan het sukkelen geweest! 3 al bij jullie? Jeetje, dat is echt heel erg veel. Jullie trekken het landelijk gemiddelde goed omhoog dan ;) Erg naar dat er eentje bij gebleven is met blijvende schade!
San, ik las het al. Erg apart laten we maar zeggen....
Sim, tis niet de eerste. Ontwerp ligt al bij de shop. Ik zal vanmiddag een foto van het resultaat plaatsen. Tis een sierlijke tribal die van mijn schouder naar mijn sleutelbeen loopt en de aan de andere kant op mijn ribben uit komt. Ribben en sleutelbeen zijn de wat pijnlijkere plekjes heb ik me laten vertellen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:27

Dat wordt dan een flinke tatoo! Daar ben je wel even zoet mee denk ik? Benieuwd naar het resultaat.

Oh en slagroomtruffels ben ik ook dol op!!!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:45

:wave:
Bijgelezen, maar niet veel tijd.
Sannn :(:) , Jer/Noor +:)+ , Kris: ben niet zo van de tattoos. Sterkte, hopelijk valt het mee.
teken :( :(:) . Paul had een keer een vlek die op een schimmelinfectie leek, maar ging niet weg met smeren. Wakkere huisarts liet testen op lyme en dat was het inderdaad. Daardoor er vroeg bij en geen klachten verder gelukkig.
Texelse: sterkte met hoofd en rouwdienst.

Werkze/fijne dag allemaal!

Oh, slagroomtruffels wil ik ook wel, maar mag weer even niet. Afgelopen dagen te veel zitten schransen en nu is er weer een kilo bij. Moet dus op strafkamp -O- .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:15

Hoho, het is nog maar een toekomst droom hè.. ;-)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:15

Moggel

@ Texelse beterschap met je hoofd!
@ Noa dat hoor je van heel veel mensen, dat ze niet tevreden zijn over het cb. Ik ben benieuwd, heb me voorgenomen dat ik wil onthouden wat me aanstaat en de rest gaat er aan het ene oor in en het andere oor net zo hard weer uit. Vind het wel erg fijn dat Geert thuis is want ik ben de eerste tijd niet alleen en samen komen we er helemaal uit :D
@ Noor mooi compliment toch! Lekker genieten van je topknol!
@ Margreet iehl teken is zo vies! Ik ben er echt super alert op. Vieze dingen. Klopt idd van het hooikoortsweer, Zeus heeft op dit moment ook onwijs last van de pollen, dan is het voor hem iig wel fijn dat ik hem nu niet aan zn kop zeur tijdens het rijden. Arme beest gaat met zn lippen over de rand vd waterbak om dus zn neus te kriebelen, halster is ook elke keer helemaal nat want hij stopt zn neus dus helemaal onder water in de wei. En in de stal laat ie zn waterbak vol lopen zodat ie daar zn neus in kan drukken. Zo sneu!
@ Mootje ik ga helemaal met jou mee, stom warm weer! Balen van je koppijn.
@ Sannn wat is er allemaal aan de hand? :? Heb jij net zo'n zinloze fan als ik? <<)
@ Leli op strafkamp... en druk druk :D