[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:27

Ik overtref dat rose trouwens allemaal:
Afbeelding
teugels rijd ik niet meer mee, maar de rest heb ik nog steeds. Foto is van 2008 :D toen had ik Viesje nog maar net.
Later kocht ik daar ook rose peesbeschermers bij, maar die heb ik niet meer. Wel foto:
Afbeelding
Maar zoals ik al zei, ik vind het lichtere rose nu mooier. Dat felle vind ik toch echt te fel. Mijn mooie lichtrose dekje met bloemetjes blijft voorlopig favoriet

Sann dat is ook mooi! Maar inderdaad nét niet helemaal rose.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:29

Annetje schreef:
Haha Mistid :D

Ik zie de foto's van Elin ook niet.

Hier opnieuw :D
Foto's zijn ZOOO ontzettend verslechterd door uploaden en verkleinen ... |(

''verzorg'' veulen (naja staat bij ons op stal en ik zet haar altijd binnen en buiten en knuffel met haar in de wei :P )
Afbeelding
Mijn paardje <3 Jiska (fries)
Afbeelding

Enn.... Meranti niet te vergeten!
Afbeelding

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:32

Nou Elin! Zo mooi kan ik het niet! Hartstikke netjes toch!!

caro29

Ik zat net even op Ooteman te kijken of zij get roze dekje er nog op hebben staan die ik bij hun heb gekocht maar helaas...
Zie wel dat het BR oornetje wat uitverkocht zou zijn er nog gewoon opstaat als verkrijgbaar :( .
Het is dat ik er zo ver weg van woon anders was ik er toch even gaan kijken of hij niet toevallig in de winkel ligt. Ik had toen om half 7 besteld en mijn bestelling heeft gewoon een week in behandeling gestaan. Geloof hun niet meer zo erg :o

Sannnn

Hmm, oliebol. Zie net dat ik de verkeerde foto gespot heb. Ga even op zoek naar die echt roze.
Ik vind wel dat sommige paarden het echt kunnen hebben, maar sommige echt niet. Zag vorig jaar ook iemand op vos met roze laarzen. Heb toen toch even heel hard staan lachen, waren nog lak laarzen ook. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:33

Misschien ga ik vrijdag- of zaterdagochtend even naar Ooteman, Caro. Welke is het??
Sorry, maar ròze LAKlaarzen??? Dat vind ik echt te gek worden hoor?

Ik heb gewoon zwarte en wil graag nog eens een paar bruine, maar dan spring ik al aardig uit de band :+

Edit: cake staat in de oven, ga snel even douchen en weer op laarzenjacht.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:35

muts_marijke schreef:
Nou Elin! Zo mooi kan ik het niet! Hartstikke netjes toch!!

Dus gratis zo'n shoot zou je wel willen ??
Ik heb namelijk geen spiegelreflex en dan word je gauw ''buitengesloten'' en willen mensen het niet ... terwijl ik het gewoon gratis doe en gewoon voor de lol :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:37

Sannnn schreef:
. Zag vorig jaar ook iemand op vos met roze laarzen. Heb toen toch even heel hard staan lachen, waren nog lak laarzen ook. :D

:wow: :r
het was toch niet per ongeluk Billy1 he, die je zag?! :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:40

Kan iemand me trouwens uit de brand helpen, anders bel ik KNHS morgen op hoor. Maar zit even te zoeken in reglement voor het springen. Ik heb met 1 E- pony L gesprongen en met 1 E- pony M. Moet ik dan als ik bv. een paard koop die M of L gesprongen heeft in het L of M starten? Mag ik dan geen B meer starten?
Staat alleen L (2x) en paard B. Maar niet L (2x) en Paard L/ M. Of kijk ik nu scheel? Maar ik mag denk ik gewoon B toch? Want: Ruiter: M (2 x) Paard: -/B/L Klasse: B, L, M.
Die ruiter heeft hoger gestart en mag het dan ook. Zullen vast mensen hier wel ervaring mee hebben.

Zal even foto zoeken van diegene, was oranjeconcours dus daar zijn volgesn mij foto's gemaakt! Nee, was Billy niet! Was pony ruiter. :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:41

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:42

Afbeelding

Die laarzen bedoelde ik.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:43

Vind ik wel leuk :D Alleen dan weer niet met bruin tuig. En de elastiekjes in d'r haar hadden ook wel rose gemoeten uiteraard.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:44

De fotos staan er Annetje :o

Sorry ik ben gewoon benieuwd :o :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:47

Sannn omdat je met een E-pony M hebt gesprongen ben je 1,10m geklasseerd en zal je met een L springpaard B of L moeten starten. Mag sowieso niet. Het gaat niet om de klasse, maar om de hoogte.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:47

Ik vind de galopfoto mooi, maar de andere twee niet. Ze zijn mooi scherp (écht heel scherp) maar de portretfoto is wel heel erg krap in het kader gemaakt (teveel ingezoomd dus) en die van het veulen vind ik nét uit een gekke hoek en de horizon is daar scheef.
Ik zou vooral leuk door hobbien. Er zijn zoveel 'fotograven' als jij en ik die hun diensten aanbieden voor nop of voor de verzendkosten... Gewoon lekker thuis dooroefenen, op de paarden van je buurman enz...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:48

Laarzen passen niet eens bij dat meisje. Veel te korte schacht! Zelfs voor een springlaars zou ik het nog veel te kort vinden. Laarzen vind ik persoonlijk qua kleur verschrikkelijk!

Annetje, fotografen. ;) :D :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:53

Oh, zo zit het. Ik keek naar de klasse en niet naar de hoogte. Vandaar dat ik het niet snapte. Heb me er nooit mee bezig gehouden omdat ik bijna altijd groene dieren had. Maar mochten we nu wat kopen wat bv. al L gelopen heb wil ik wel iig in het B beginnen. Dank je Lau! :)

Denk dat het voor een kind ook heel lastig is leren laarzen, je groeit zo hard. Ik kocht mijn 1e leren laarzen zelf, toen ik Vero ging rijden. Daarvoor had ik nooit leren laarzen.

Net lekker Vero lopen borstelen, kwam me toch haar vanaf! Ze vond de aandacht wel lekker. Alleen hoorde ik ineens heel hoog gepiep, had ze onze hond in z'n nekvel beet. :') Die sukkel gaat er ook elke keer bij staan/ liggen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:56

Bij Sim komt er ook al zo veel haar af, terwijl die geschoren is.
Hondje niks overgehouden aan het speelse gedrag van Vero?

Film is weer begonnen, ga gauw weer kijken.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:03

Nee, dat niet. Kwam alleen gelijk op mij afgerend, moest hij ff knuffel hebben en toen was het weer goed. Maar daarna ging ie weer aan Vero's neus likken, dus die is hardleers wat dat betreft.

Film kijkse! Ga ook de tv maar aanzetten. :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:04

Arme Hetje!

Ik heb voor T een blauwe polypad met een candyfloss randje :D

Dressuurles ging erg fijn, wel in de sneeuw :+

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:11

Annetje schreef:
Ik vind de galopfoto mooi, maar de andere twee niet. Ze zijn mooi scherp (écht heel scherp) maar de portretfoto is wel heel erg krap in het kader gemaakt (teveel ingezoomd dus) en die van het veulen vind ik nét uit een gekke hoek en de horizon is daar scheef.
Ik zou vooral leuk door hobbien. Er zijn zoveel 'fotograven' als jij en ik die hun diensten aanbieden voor nop of voor de verzendkosten... Gewoon lekker thuis dooroefenen, op de paarden van je buurman enz...

Oke :) Ja die van onze fries vind ik zelf erg mooi (maar dat is omdat ik natuurliji ontzettend van haar hou dus.. vind je vaak bijna alle foto's mooi van jou paardje :P )

Het veulen was heeeeul moeilijk te fotograferen ivm dat ze NIET wou stilstaan en telkens maar op me af kwam :') dus ik gooide (nee niet zielugh) mijn handschoen omhoog en daar liep ze naar toe (en die heb ik weggewerkt)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:25

Avond :wave:
Juk, wat een lelijke roze laarzen :r Vind roze nog wel leuk, als je het maar subtiel houdt.
Ik ben net naar de bios geweest met een vriendin, was erg gezellig :)

San: Leuk dat je op zoek bent naar een nieuw paardje. Ik moest ook gelijk denken aan Kim en Billy.
Mirthe: Die zonnebril is volgens mij voor jou gemaakt :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 22:26

Nou, ik ben weer ontwaakt :O
Het was trouwens heel leuk in Cambridge! De silent disco was echt supergaaf (staan wat foto's op FB )! Je had gewoon 2 channels en je kon hem zo hard zetten als je wilde. Iedereen was echt keihard mee aan het bleren, en dat is echt grappig om te horen als je je koptelefoon afzet :P Heb dus verder aardig bij de Primark geshopt, en lekker door Cambridge gestruind :) Mijn vlucht vanochtend vertrok om 7 uur, dus ik moest met de trein van kwart voor 5 weg. Vast even oefenen voor het crosseizoen :P Op Eindhoven ging het heel snel, stond echt in 5 minuten buiten. Met de bussen en treinen had ik ook geluk, kon alles echt net precies halen.

En roze, bah daar houd ik echt niet van! Ik heb voor Vorstin vooral dekjes in bruintinten, dat staat haar het mooist vind ik. En dan nog 2 blauwe voor het springen.

@ Sannn, joh wat spannend dat je naar een nieuwe kijkt! Als ik iets tegenkom, zal ik het laten weten :)
@ Evelien, fijn dat je zadels eindelijk terugkomen!
@ Madelene, mooie foto
@ Lau, auw voor de hoefsmid. Gelukkig was het niet Hetje :P
@ Noor, prinsesje had een goede bui dus!
@ Caro, dat is een moeilijke oefening :P
@ Corien, wat fijn dat je een zadel hebt besteld! Hoe lang duurt het ongeveer voor hij binnen is?
@ Mirthe, wennen he zo'n bril. Vond ik ook in het begin
@ Annetje, dat heb je goed aangepakt met dat meisje :)
@ TG, fijn dat je dressuurles lekker ging

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:28

@Snoekiej

Je vergeet mij |(

Hhahah

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:47

Elin_ schreef:
@Snoekiej

Je vergeet mij |(

Hhahah

En mij. :+ }:0 :roll: