Mooie dekjes Eef! Ben zelf echt te spreken over Eskadron dekjes. Goede kwaliteit en gaan lang mee. Jammer dat ze best prijzig zijn.
Sannnn
Geplaatst: 29-11-10 23:50
Mooi dat je werk je bevalt Marjan! Wat leuk Evelien dat de puppy’s geboren zijn! Foto zodra het kan Dat 1e dekje is gaaf Evelien!
Net lekker avondje tv gehad met Grey's en Gossip Girl. Moet morgen de boel net zoals Noor sneeuwvrij maken. Alleen dan in me uppie. Ipod in en dan komt het wel goed!
Om gek van te worden trouwens dat soort topics.
Ben benieuwd of Laura goed, + zonder al te veel vertraging, thuis is gekomen.
Pff, toen ik naar stal reed, stond er een file van >3 uur op de A27, maar dan de andere kant op Er zijn inderdaad een hoop irri nieuwe bokkers vandaag bezig!
Sim en mootje ga morgen even kijken Noor goed bezich geweest Jantien super dat je zusje der paard verkocht is! Evelien vind ze wel grappig die hondjes Mistid balen zeg dat je in de lappen mand zit! Ook van meno
Rest sorry ben ik vereten Ga op bed heb het even gehad... :'(
jipje_niekje
Geplaatst: 30-11-10 00:19
@Tientjeh: Wat fijn dat het paard van je zusje verkocht is! En wat voor zweetdekens hebben jullie nog @Evelien: Wat leuk dat de puppy's er zijn! Al ben ik niet zo weg van die hondjes... @Mistid: Zo te lezen heb jij ook een flinke smak gemaakt @Corien: Nog veel last van je keel? @Sim en Mootje: Jullie zijn weer lekker bezig @Sannn: Klinkt als een lekker avondje! Veel succes met de boel sneeuwvrij maken morgen @Noor: Balen dat Jer zich zo verveelt nu...
Ik ben vanmiddag bij de fysio geweest voor mijn rug, ben flink 'mishandeld' in de hoop dat ik weer wat beter kan slapen en er wat minder last van heb... Daarna doorgegaan naar ledenvergadering op de vereniging, was wel gezellig en niet zo veel bijzonders gelukkig Was dat gedeelte snel klaar in elk geval
Ik ben goed thuisgekomen, maar vond het niet bepaald leuk rijden. op snelwweg was nog wel gestrooid, maar de provinciale weg niet meer... Voetstaps gereden dus. Gelukkig geen file meer gehad.
heleenxx
Geplaatst: 30-11-10 01:50
Ik heb hier te lang niet gereageerd. Iedere keer als ik hier weer kijk lees ik wel bij, maar is er te veel om op te reageren. Sorry daarvoor. Leuke foto JN, ze doet wel haar best
Verder zie ik wel erg grappige topics voorbij komen. Er zijn een paar mensen op flinke reacties uit, geloof ik.
Leuke dekjes, Evelien.
Wij waren gisteren even met de paarden naar het strand. Ik heb met mijn telefoon een fotootje gemaakt van mijn man op Uitje:
Morning! Zit alweer even @ work. Als alles een beetje soepel loopt vandaag, ga ik hier op tijd weg en dan met Jer naar de binnenbak om hem te longeren. Wordt wel een beetje haasten allemaal, maar ik heb een strakke planning gemaakt
@ Sim: wat een topics en moest erg lachen om je reacties @ Heleen: mooie foto! @ Benthe: hopelijk heeft de mishandeling geholpen
Sim
Geplaatst: 30-11-10 08:50
Goeiemoggel! Daggie werk vandaag en daarna gelijk door naar stal voor dressuurles! Gelukkig krijgt onze auto vandaag winterbanden! Ben ik wel blij mee gezien de voorspellingen. Rijdt echt een stuk prettiger dan zonder!
Fijn dat je goed thuisgekomen bent Lau! Anous doet zeker haar best Benthe! Was in Hulshorst, niet? Noor, ik kon het idd niet laten om te regearen in die topics.
Ben al weer aanwezig op het werk..dagje helpdesk dus weinig te doen. Lag gisteren voor 22.00 al in mijn bedje en schrok vanmorgen wakker van de wekker om 6 uur. De weg was mooi schoon vanmorgen.. Geweldige topics trouwens..
Anoes krijgt i.i.g. een 10 voor haar inzet Hopen dat de fysio geholpen heeft! Lau, Mooi dat je veilig thuisgekomen bent! Heleen, Mooie foto! Is de blessure van je man helemaal over? Hoe gaat het met het jonge paard? Sim, Werk ze en succes met je dressuurles.
Het is nog nooit zo rustig op de weg geweest Vanmiddag even boodschappen doen (ik heb echt niets meer in huis behalve thee) en vanavond dressuurles!
EvelienH
Geplaatst: 30-11-10 09:38
Simm: de kwaliteit is inderdaad super! Dat bruine dekje heb ik voor 23 euro gekocht dus dat valt mee. Meestal koop ik ze op Ebay, of de goedkopere Cotton versie, die zijn kwalitatief ook erg goed. JN: hopelijk gaat het snel beter met je rug! Laura: fijn dat de file mee viel. Heleen: Leuke foto! Mo: het is nu leuk boodschappen doen, er is geen kip in de supermarkt
Ik moet werken Anders zou mijn collega helemaal alleen staan, om 13.00 komt als het goed is een andere collega en dan ga ik mooi weer naar bed.
Morgen (vanuit de trein die gewoon nog steeds op tijd rijdt )
Evelien: werk-ze! In ieder geval fijn dat het maar voor een half dagje is! Mooie dekjes Caro: ik gok op ebay.de Sim: werk-ze en les-ze vanmiddag! Benthe: leuke foto ze doet idd super haar best! Mootje: dan is het wel echt tijd voor boodschappen
Vriendje heeft gister terwijl het sneeuwde de winterbanden onder de auto gezet en mij daarnaast geleerd hoe het moet, dus nu kan ik ook autobanden verwisselen ledenvergadering had een lage opkomst, dus dat ging vrij vlot gister.
Fijn dat je heelhuids thuis kon komen vandaag Laura! Hoe is je tentamen gegaan? Leuke foto van Anoes, die doet goed haar best. Sim en Mootje succes met jullie dressuurles vanavond.
Hier sneeuwt het al weer licht... En het zou droog blijven. Hoop dat het stopt zodat ik vanmiddag of anders vanavond naar club kan.
jipje_niekje
Geplaatst: 30-11-10 10:19
Goeiemorgen! @Evelien: Balen dat je toch moet werken ondanks dat je niet fit bent.... @Noor: Succes met je strakke planning! @Sim: Was inderdaad in Hulshorst En fijn dat je weer winterbanden onder de auto krijgt! @Laura: Gelukkig ben je goed thuis gekomen gisteravond. @Vief: Hopelijk rijdt mijn trein aan het eind van de morgen ook gewoon op tijd @Caro: Een dagje wat rustiger is ook niet verkeerd toch? @Mootje: Dan is het inderdaad hoog tijd voor boodschappen
En Anoes krijgt inderdaad een dikke 10 voor haar inzet Ik zit nu op het werk, heb maar besloten dat ik een beetje administratie dingen oppak, lichamelijke activiteit zit er nu nog niet in
Sim en Mootje: hahaha er zijn een paar mensen die zich vervelen! Succes allebei met de dressuurles! JN: Anoes wringt zich inderdaad mooi over de hindernis. Ze probeert in ieder geval goed te zorgen dat je er foutloos overheen komt! Sann: het heeft hier vanacht ook nog best bijgesneeuwd. Evelien: mooie dekjes! Tientjeh: wij hebben Vivre die maat 205 of 215 heeft van dekens. Ik hoor graag wat je hebt liggen en wat je kwijt wilt. Heleen: ziet er relaxt uit zo op het strand. Caro: lekker geslapen dus. Vief: fijn dat de ledenvergadering vlotjes verliep. Ik vind het altijd zo irritant als mensen blijven doorzagen over niets.
Ik vrees dat ik vandaag geen les hoef te geven. Ik had vandaag drie lessen staan, maar die zijn allemaal buiten en dat is met die sneeuw geen doen. Onze paarden gaan zometeen wel gewoon de wei op voor een paar uurtjes. Zolang ze eten kunnen vinden en het niet te koud hebben dan houden ze zich wel rustig. Vanmiddag even kijken of ik wat kan stappen met Weltsieger in de bak. Die heeft geen ijzers, dus als de sneeuw niet te veel klontert zou het moeten kunnen.
rowo
Geplaatst: 30-11-10 10:29
Goeiemorgen
@ Vief; handig zo'n vriendje zeg En fijn dat de treinen gewoon rijden. Weer een zorg minder!
@ Heleen: mooie foto zeg. Heerlijk om met dit weer aan het strand te rijden
@ Sann: hier sneeuwde het vanmorgen ook alweer Echt niks aan.
Verder is iedereen veilig op het werk gekomen zie ik. Wie rijdt er hier met winterbanden eigenlijk?
Ik hoop vnvd ook met beide naar de manege te kunnen. Anders wordt het concours zaterdag niks
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-10 10:36
Ik heb geen winterbanden onder mijn auto... Vorig jaar was ik denk ik de enige die op mijn werk die geen winterbanden had, maar ik was de enige die niet vast was komen te zitten of geslipt was. Ik heb het idee dat de meeste denken dat ze als idioten kunnen rijden MET winterbanden Sussie, Buiten lesgeven lijkt mij geen pretje nu! JN, Succes met werken vandaag.
Ow ik ben niet zo'n watje wat dat betreft. Ik pak mezelf gewoon heel goed in en dan houdt ik het wel een paar uurtjes vol. Als ik tenminste af en toe wat warme thee krijg.
Wat betreft de winterbanden heb je volgens mij wel gelijk. Mensen denken dan dat ze toch wat harder kunnen rijden. Mijn vader vertelde gisteravond dat er her en der weer auto's in de sloot lagen. En volgens hem viel het best mee met de gladheid zolang je je snelheid maar aanpaste.
Mensen zeggen ook dat er MET winterbanden minder ongelukken gebeuren. Maar das gewoon onzin, want met winterbanden gaan mensen juist harder rijden. Dan heeft het dus nog geen zin en gebeuren er net zo snel ongelukken. Ik ga eind december samenwonen en verhuis naar Enschede. Das 15km vanaf mijn werk en de paarden. Nu moet ik 3km met de auto. Ben er wel voor aan het kijken, maar t is toch wel een mega lap geld
@ Sussie: met dit weer buiten in de bak rijden zal denk ik geen optie zijn. Scheelt wel zeg zonder ijzers... nu met dit weer twijfel ik ook sterk ze eraf te halen.