Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:Ik zit in haifa(Israël) te kijken met collega's. Is wel heel gaaf!
ben best wel wit en verbrand dus snel, dus ben wel wat gekleurd, maar heb vandaag al onder de parasol gezeten..
tis mij veel te warm allemaal..
dus daarom zon ik al niet zoveel. Ben altijd met veel te veel andere dingen bezig.
toen hem maar flink aan het werk gezet en uiteindelijk wou hij wel weer fijn lopen. Anoes was wat loperig, maar liep uiteindelijk wel lekker
), maar ik vond het een spannende wedstrijd, de mannen hebben zich in ieder geval niet van de mat laten spelen!
Toch niet voor niets gereden in die warmte

Ik ben nl vrijdag nogal ongelukkig en erg hard van Avi gevallen.. Heb een gebroken rib en een gedeeltelijke klaplong en moest daarom 2 dagen blijven. Nu weer thuis, maar t is allemaal erg pijnlijk en ik kan niks tot weinig helaas.. Ik zal er de aankomende weken wel vaker weer zijn hier, want mag niet werken, rijden of niets
(en dat lukt overigens ook niet ivm de pijn). rowo schreef:Ik meld me even snel, want ben net terug van een aantal dagen ziekenhuisIk ben nl vrijdag nogal ongelukkig en erg hard van Avi gevallen.. Heb een gebroken rib en een gedeeltelijke klaplong en moest daarom 2 dagen blijven. Nu weer thuis, maar t is allemaal erg pijnlijk en ik kan niks tot weinig helaas.. Ik zal er de aankomende weken wel vaker weer zijn hier, want mag niet werken, rijden of niets
(en dat lukt overigens ook niet ivm de pijn).
...
....
... Zo nog even mijn bedje in, kijken of ik er nog wat slaap uit kan halen.
. 
) had ik ook erg gebaald van Nederland. Nu maakt het me echt niets uit. De hele spanning is weg als je thuis op de bank kijkt.
Toen lag ik dus in het ziekenhuis... ook erg handig!
Vanavond lekker een avondje rustig op de bank!
. Ik ga werken op de afdeling Cardiologie, aan deze afdeling zit ook de CCU gekoppeld (komen bijvoorbeeld ook mensen die een hartstilstand hebben gehad (op de afdeling of hier buiten)/ze zijn gereanimeerd).. ik wil hier eerst gewoon gaan werken, ervaring op doen op het gebied van het hart, qua reanimaties die er voor komen, hart-infarcten etc.. en met een paar jaar wil ik wel de Intensive Care opleiding gaan doen en/of doorstromen naar Spoedeisende Hulp
. Ik heb dus wel een super opstap voor het doorstuderen voor IC-, spoedeisendehulp of ambulance- verpleegkundige
. 
Jeetje wat een artsen enzo daar zeg....

(naja op dit moment rijd ik helemaal niet maar goed, haha). Het is al zo warm en met beschermers wordt het zo warm onder die dingen, das echt niet goed. Alleen met longeren krijgen ze vierkant wat om en met springen.... 
Simmie schreef:Rowo, wat kl0te! Beterschap! Gebroken rib is behoorlijk pijnlijk! Hoe is het gebeurt eigenlijk? Schrok Avi?
Ik wou er eerst nog weer op kruipen maar ik kreeg geen lucht meer...