bvw schreef:beviel het wolin niet op haar logeer adresje?
Op zich wordt ze wel rustiger op stal hoor, dat went wel.. Maar het is voor mij gewoon te ver fietsen, een uur heen en een uur terug, uiteraard zit mijn rijbewijs er ook aan te komen
, maar naast mijn werk en studie in mijn laatste jaar is dat gewoon niet te doen. Bovendien zijn Wo en ik echte buitenrit liefhebbers en ja.. dit doen wij dan ook eigenlijk op het moment alleen maar
en dat kan daar gewoon echt niet eigenlijk... ja op zondagochtend vroeg, als heel gelovig Benthuizen in de kerk zit.. voor de rest gaat dat gaat niet lukken.
Bovendien is Wolin nog teveel een jonge hond en wil ze graag ravotten en spelen, dat deed ze dan natuurlijk ook heel veel op de andere stal. Ze is pas 6, dus inkakken mag ze pas van mij boven de 15
(ze zal wel streken houden tot ze 30 is ofso) en op deze stal staat ze met een paard van 21 en 27 jaar en de tinker is dan wel 13, maar die moet niet veel van Wolin hebben..
Ik ga Wolin niet een winter lang daar houden, als ik er zelf amper naar toe kan, ze met drie knorrepotten buitenloopt en op een vrij klein land staat (4 paarden, 2 pony's, ze kan nooit een zomer lang daar op lopen, dan staat er halverwege de zomer niks meer te eten).
De rust en de bak en de paddock zijn werkelijk ideaal!! En Wolin doet het eigenlijk best wel goed!! Maar ik denk niet dat we op lange termijn, echt blij zullen zijn op die stal. Zo is het een beetje hoe ik er nu tegenover sta.. Dan kan ik vooralsnog gewoon Wolin zelf doen, buiten blijven rijden en voor nu mag ze voorlopig nog met de meidengroep op het land blijven banjeren.