[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 14:54

Bedankt allemaal. Ze liep de afgelopen week eigenlijk nog superfijn, dus ze heeft echt een ongelofelijk karakter.
Mijn zadels zijn vorig voorjaar voor het laatst gecontroleerd, in juni ofzo. Het was er de laatste tijd bij ingeschoten, maar ik had hem zowiezo deze maand willen laten komen.
Ik ben blij dat het nog goed kan komen, maar als je eigenlijk verwacht dat het allemaal wel meevalt, komt dit toch redelijk hard aan ;(. Van tevoren dacht ik dat ik misschien een paar weken rustig aan moest doen, misschien de eerste wedstrijden in november afzeggen, daarna weer lekker aan de gang. Nu rijd ik (als alles goed gaat) volgend jaar in juni misschien weer een keer een wedstrijd.

bvw

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:54

jee shanouk wat triest!
Maar hopelijk is Vorstin over een halfjaar helemaal hersteld en dat is voor hem toch wel fijner. Dan kunnen jullie allebei weer gaan genieten van het rijden en waarschijnlijk ook veel beter presteren!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:02

Snoekiej schreef:
Bedankt allemaal. Ze liep de afgelopen week eigenlijk nog superfijn, dus ze heeft echt een ongelofelijk karakter.
Mijn zadels zijn vorig voorjaar voor het laatst gecontroleerd, in juni ofzo. Het was er de laatste tijd bij ingeschoten, maar ik had hem zowiezo deze maand willen laten komen.
Ik ben blij dat het nog goed kan komen, maar als je eigenlijk verwacht dat het allemaal wel meevalt, komt dit toch redelijk hard aan ;(. Van tevoren dacht ik dat ik misschien een paar weken rustig aan moest doen, misschien de eerste wedstrijden in november afzeggen, daarna weer lekker aan de gang. Nu rijd ik (als alles goed gaat) volgend jaar in juni misschien weer een keer een wedstrijd.

Je zei laatst inderdaad dat Vorstin een wedstrijdvrije periode zou krijgen :j ..
Begrijp dat het schrikken is :\ !! En dat het ook balen is als je plannen had, maar het belangrijkste is dat Vorstin straks weer met plezier met jou kan knallen!! Heel veel sterkte :(:) . Geef Vorstin maar een knuffel voor haar attitude, jij ook een dikke knuffel.

Had gehoopt dat mijn laptop er al zou zijn >;) , maar nee.. nog even geduld dus..
Wolin gaat waarschijnlijk vanavond of morgen terug verhuizen naar stal de Vrijhoeve. Dus ze krijgen die rooie duvel weer terug }> , denk dat ze op terugweg heel hard zal draven := .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:33

beviel het wolin niet op haar logeer adresje?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:53

bvw schreef:
beviel het wolin niet op haar logeer adresje?

Op zich wordt ze wel rustiger op stal hoor, dat went wel.. Maar het is voor mij gewoon te ver fietsen, een uur heen en een uur terug, uiteraard zit mijn rijbewijs er ook aan te komen ;) , maar naast mijn werk en studie in mijn laatste jaar is dat gewoon niet te doen. Bovendien zijn Wo en ik echte buitenrit liefhebbers en ja.. dit doen wij dan ook eigenlijk op het moment alleen maar :o en dat kan daar gewoon echt niet eigenlijk... ja op zondagochtend vroeg, als heel gelovig Benthuizen in de kerk zit.. voor de rest gaat dat gaat niet lukken.
Bovendien is Wolin nog teveel een jonge hond en wil ze graag ravotten en spelen, dat deed ze dan natuurlijk ook heel veel op de andere stal. Ze is pas 6, dus inkakken mag ze pas van mij boven de 15 :P (ze zal wel streken houden tot ze 30 is ofso) en op deze stal staat ze met een paard van 21 en 27 jaar en de tinker is dan wel 13, maar die moet niet veel van Wolin hebben..
Ik ga Wolin niet een winter lang daar houden, als ik er zelf amper naar toe kan, ze met drie knorrepotten buitenloopt en op een vrij klein land staat (4 paarden, 2 pony's, ze kan nooit een zomer lang daar op lopen, dan staat er halverwege de zomer niks meer te eten).
De rust en de bak en de paddock zijn werkelijk ideaal!! En Wolin doet het eigenlijk best wel goed!! Maar ik denk niet dat we op lange termijn, echt blij zullen zijn op die stal. Zo is het een beetje hoe ik er nu tegenover sta.. Dan kan ik vooralsnog gewoon Wolin zelf doen, buiten blijven rijden en voor nu mag ze voorlopig nog met de meidengroep op het land blijven banjeren.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:28

Kom hier nog eens binnenvallen om Shanouk een dikke :(:) te geven! Wat balen joh!
Zou het eventueel ook daardoor komen dat ze vaak verzet gaf in de cross?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:12

He Shanoek wat balen zeg!!! ;(
Goed dat ze het daar zo uitvoerig bekijken.

Sterkte!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:27

Wat een tegenvaller Shanoek :(:) Dat is wel heel erg balen zeg. Gelukkig maar dat je haar op tijd hebt na laten kijken, wie weet wat er was gebeurt als je er voorlopig nog niet was achter gekomen. Hopelijk kunnen jullie na het gehele behandelproces weer lekker gaan rijden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:31

:(:) Jeetje snoek!!! balen meid, hoop dat alles weer goed komt en dat je dan weer lekker kan gaan knallen!!!!

Lotte jij ook zeg balen, maar je denkt wel aan je paardje!

Zo ik heb lekker gereden :)
Morgen ochtend alle spulletjes in pakken en weg :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:32

Ze heeft ook twee hele goeie dierenartsen, heb precies dezelfde voor Wolin en ik wil nooit meer andere :n . Heel zorgvuldig, zeeeeer deskundig, geïntresseerd en vriendelijk naar mens en paard :j . Ze heeft 'geluk' met deze artsen :) .

Wolin was vandaag een heel stuk rustiger en relaxter op stal!! Ze stond hooi te knabbelen en lekker naar buiten te kijken, stond niet meer te springen en de boxdeur eruit te rammen.
Even lekker gepoetst, morgen gaan we daar in de bak rijden := , ik ben toch wel benieuwd hoe dat gaat. Ik wacht dus nog even een paar dagen... Ik vind het echt VRE-SE-LIJK dat ik zo'n twijfelkont ben wat dit betreft :\ , getverdegetver
Die ouwe van ons, was echt str0nt en str0ntvervelend bij de hoefsmid -:(- , 27 jaar oud en dan zich zo onopgevoed gedragen, hij kreeg dus nog even een spoedcursus, want hij misdroeg zich ernstig (hij sleurde me zo heel het erf over, daar gingen we in draf :oo ). Waarna hij zich bekeerde en zich weer als vanouds gewillig liet bekappen en als een doetje stond te kroelen. Zal morgen wel spierpijn hebben := .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:36

Zoals ik al smste vind het echt sneu vor Vorstin Shanouk. En mn aanvbod bertreffende Amati staat nog steeds, als je lekker wil rijden kom je gewoon een keer op hem zitten.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:44

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 20:54

Bedankt allemaal

OMG, Lotte, ik zit hier echt te schateren! Het ziet er zo hilarisch uit! Alleen arm paard :\ Gaaf beest is het wel trouwens

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:56

Jah vond ik ook Shanouk, paard doet het allemaal maar.. maar oeehhh.. die vent is volgens nu echt onvruchtbaar, kan niet anders := . Arm dier.. " En ik VLIEEEEEGGG!!"
Kom hier ook niet meer bij :)) .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:58

Shanouk: Weet hoe het voelt als je je plannen allemaal moet doorstrepen.
Wel super dat Vorstin nog zo haar best voor je heeft gedaan al die tijd dat ze er al last van had.
Hoop dat de ontsteking snel afneemt. Geef haar maar een knuffel :(:)

Bizar filmpje :wow:
Dat het paardje nog springt zeg :n

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:18

Jemig, wat een paard om nog zo te blijven springen :wow:
Maar die vent... ;(
Ik heb er niet om kunnen lachen eigenlijk, dat dat bestaat!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:23

Flimpje had ik vamorgen al gezien..

Dacht dat ik een slechte stijl had :o hahah die wint het _O-

Sorry hoor, maar die moet echt stoppen met rijden :( paard gaat naarmate hij verderkomt in het parcour steeds kwader kijken :(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:33

Dat filmpje... werkelijk waar, wat een arm dier. Dat die nog afgaat zeg! Dat die kerel zere ballen heeft is alleen maar goed.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:33

Je snapt eigenlijk niet dat er niet een jury is of zo die die man van zijn paard af haalt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:34

Nee idd zeg... maar sowieso hebben 'normale' ruiters toch ook les ofzoiets. Wie laat zo iemand uberhaupt het parcours in gaan? Kan me niet voorstellen dat het thuis beter zou gaan als wat ie hier laat zien :n Eigenlijk gewoon dierenmishandeling :j

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:13

Balen zeg Snoekiej! Ik ken je gevoel van frustratie, wel goed dat het nu zo is uitgezocht. Ik vraag me idd ook af of het verzet in de cross er niet mee te maken had, zou heel goed kunnen.

WL, ik snap wel dat je twijfelt. Je wil toch het beste voor je beessie.

Filmpje vond ik behalve schandalig toch ook wel hilarisch.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:18

Het verzet in de cross zal daar waarschijnlijk wel mee te maken hebben gehad. Het is natuurlijk een zwaardere belasting voor haar rug. En misschien ligt het springzadel ook wel slechter dan het dressuurzadel. We zien het vanzelf als ik weer mag crossen..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:20

Jeetje wat een rotnieuws zeg Shanouk :\ Echt balen! :(:)

Je kon me echt opvegen na dat filmpje. :o Arm arm paard, maar toch ook wel hilarisch. := :=

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:02

Dat filmpje...., ik vind het echt zo zielig dat ik er niet eens meer om kan lachen :n, die ruiter zouden ze echt van zijn paard af moeten sleuren _-:( , en dat dat brave paard maar gewoon bleef springen :(:)

Nu ik het nog en keer bekeken heb, moet ik eerlijk zeggen dat het toch best hilarisch is := , die man krijgt zijn verdiende loon :j :
een castratie een gebroken neus en een hersenschudding ineen (alhoewel ik denk dat hij die hersenschudding al met losrijden heeft opgelopen, gezien zijn rijstijl.... :+ )

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:52

Het is ook wel echt schandalig hoe die man rijdt, paard krijgt nog een paar klappen toe ook voor de stomme fouten die de man maakt. Je ziet ook wel aan het paard, dat dit niet de eerste keer is... :\ ..Paard loopt ook wel heel de tijd met oren in de nek. Maar ergens moest ik er ook een beetje om lachen, puur omdat het te schandalig voor woorden is, het is gewoon echt belachelijk!! Heb een beetje plaatsvervangende schaamte, het zou gewoon niet mogen.
Maar ik denk ook wel dat die man inmiddels blauwe en gekneusde ballen heeft, wellicht praat ie ook wat hoger... ;)

@Lielle: Jep, je wilt het beste voor je paard.. keuzes, keuzes, keuzes.. *zucht*.. is dit een bepaalde fase ofso? Hoop dat het snel over is.. hoop dat ik de juiste keuze kan maken voor Wo :) .