Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hilde_ schreef:Intussen 4 puppy's
3 teefjes, en 1 hele mega dikke reu.
Arm beest, dat ie zo al genoemd word haha.

. 
Hilde_ schreef:Ja nou, hij kon er amper uitkomen
Hijs echt 2 keer zo groot als die andere
rowo schreef:Hilde_ schreef:Intussen 4 puppy's
3 teefjes, en 1 hele mega dikke reu.Arm beest, dat ie zo al genoemd word haha.
) en dan ook nog eens erg omslachtig (aangezien ik op dat moment in het cwi gebouw was): via internet formulier invullen, dan bellen naar het cwi, dan wordt je teruggebeld om een afspraak te maken ... vervolgens krijg je te horen dat je pas over 2 weken op gesprek kunt komen
Neeee, heel handig. 

), gelukkig heb ik met hen nog nooit iets meegemaakt. M'n zusje wel trouwens: die volgt op het AOC een 4 jarige opleiding, na hun 3e jaar krijgen ze een deelcertificaat (hebben ze niveau 3 ofzo gehaald). De IBG meende dat de opleiding afgerond was en wilde geen studiefie ed meer geven .. terwijl ze toch echt een 4 jarige opleiding heeft doorgegeven en de einddatum op al die brieven die je van hun krijgt staat ook 2008. Moest ze alle gegevens (onderwijskaart oid) weer opsturen en nog wilden ze het niet geloven
Hoe moeilijk is het nou te begrijpen dat haar opleiding pas na een jaar zou worden afgerond. Enfin, uiteindelijk is het gelukt.
!
. Springles, Het ging erg goed, beter dan ze verwacht hadden van een Fjord in ieder geval en ik schuif alweer door naar de 4e les. Kijk dat streelt toch wel een beetje je ego !

en natuurlijk daarna de foto;s