echt cool, een rijbroek (van 10 jaar geleden, goede kwaliteit dus) die ik niet meer paste en weg had gegeven paste daar ook niet maar ondertussen ben ik zoveel afgevallen, dat die broek nog nooit zo ruim heeft gezeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
reeskees schreef:klinkt goed van Cheeka, Gomir, maar nu krijg je het nog drukkerrrrr....![]()
Wil je bij divoza een paar springschoenen meenemen? merk Supratex, kleur blauw, maatje L
Mag ze wel langsbrengen in Leeuwarden(koffie staat klaar
)
Anders had ik het best voor je willen doen 
Kon niet eens zien waar ik reed 
Het is ook nog steeds een mooi paard en ze springt ook greppels 
GvdT schreef:Was nogal een spontane actieGoed nieuws Gomir, echt super.
Jammer dat je je divoza actie niet wat eerder heb angekondigd, ik moet nl spul hebben om mijn waterdichte deken te repareren.
Ben niet eens geslaagd dus morgen alsnog naar de ruitersportzaak hier voor een wedstrijdblouse
Heb wel foenegriek, ledervet, een zadelhoes en 4 fleecebandages voor een tientje voor de merrie. Had ik ook allemaal wel nodig, maar ik ging vooral voor een blouse. Citaat:Ik weet iig al een datum voor je van de indoorcross bij Ronald. 21 jan is de eerste en dan nog 1 in februari, zal wel niet het weekend van de RK zijn dus blijven er nog maar 3 zondagen over
Misschien dat ik otje dan nog wel een keer laat lopen daar, vindt hij wel grappig
(als ik geen weekenddienst heb met co-schappen, dat hoor je altijd nogal laat...)
Mijn pup komt dus tegen januari richting noord-holland, die mag eerst nog twee maandjes de schuur in bij de opfok
Vond de suggestie van Oscar ook nog niet zo slecht als die echt acceptabel blijken te springen.
(uno zelf zou ook kunnen, maar die strooit zo in de maat...) Unaniem lijkt maat mee te geven en de viento uno's vallen me ook niet tegen, maar zijn wat teer in het beenwerk.
). En Unaniem heeft een nakomeling die Belinda heet, zou het een teken zijn haha
Wie weet
Commercieel totaal niet interessant, maar ze lijken allemaal fijn te bewegen en ze hebben maat voldoende
(al blijft dat altijd wat afwachten met oudste jaargang van 2,5 natuurlijk. Maar krimpen doen ze iig niet meer
)
Het vervelende is dat ik ook niet echt kan zeggen waar het nou zit.
Er zijn iig geen enge bomen onder weg
Moest zelfs terug naar zijn 2 en ik heb 8 versnellingen. Dat laatste kan ook met mijn geweldige conditie te maken hebben
en dan moet ik me teveel concentreren.
Graag gedaan hoor. Mn vriendje komt de meeste lof toe. Hij heeft onze les op film gezet en het knippen en plakken van de film zelf heeft hij ook voor het grootste gedeelte gedaan...
(gomir, je moet snel een x buurten hoor!!)
. Daar lag nog wat voer van vanmorgen en dat had ze zo op. Nieuwe brok erbij en dat wilde ze ook wel.
) gaat eerst mama spelen en pas rond september/oktober aan het werk
Dan ben ik inmiddels wel bang door al jullie verhalen!