http://home.tiscali.nl/antoinederksen/p ... prong2.jpg
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:
Onide schreef:Is die stijn schaars dan zo leuk? Ik ken hem helemaal niet!
Ik vind robben zo schattig!
waarom crossen dat soort mannen niet!
SGWukkie schreef:Ik heb gisteren ook lekker getraind in Renswoude. Ik zat in de les van Michiel om 15:30. Was warm toen![]()
Erg lekker gereden moet ik zeggen en ik moest ook over die diepe greppel achter de nieuwe heuvel met op- en afsprongen op de steeple baan. Uit stilstaand gedaan. Waahh. Maar wel gedaan![]()
En daarna ook heerlijk met zijn allen en de paardjes gezwommen.
Hebben we weer een hoop lol mee gehad
Altos schreef:Gisteren nog selectie dressuur gehad. Kan eigenlijk maar 1 conclusie trekken: Daar was het veel te warm voor. Wel nog 180 en 185 punten. Net geen prijs. 1 voordeel, als de selectie niet goed genoeg gaat komt de oefencross in Vlietland steeds een stukje dichterbij
miss_jumpy schreef:Leuk! Heb je ook die nieuwe heuvel gedaan? Die zag er ook wel leuk uit!
Talida schreef:Ik heb echt zo verotte spierpijn, ribje gaat wel als ik niet nies, volgens fysio was alles beetje opgerekt en moest het gewoon weer tot rust komen.
miss_jumpy schreef:SGWukkie schreef:Leuk! Heb je ook die nieuwe heuvel gedaan? Die zag er ook wel leuk uit!
Talida schreef:Welke was de nieuwe heuvel? Lielle?![]()
Heb dat blok nergens gezien, maar dat was misschien een meer gevorderd hoekje ofzo
AnneMieKe_89 schreef:Er waren wel 3 heuvels