[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SGWukkie

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 09:32

Ja, ik heb de foto's alweer even bekeken. Ze zijn hetzelfde als vorig jaar. Alleen in een andere volgorde dus wat dat betreft moeten we het weer aankunnen
Alleen die vervelende boot zit er weer in maar ik denk dat hij vorig jaar de zijkant eng vond door de schaduw en het gat eronder. Als ik hem van voren aanrijd is hij misschien niet zo eng.
We gaan maar duimen dat hij het doet!

Ik heb er wel al weer zin in!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 10:07

Ik ga niet naar Leidschendam, wie gaan er allemaal wel?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 11:14

viefdepief schreef:
Ik ga niet naar Leidschendam, wie gaan er allemaal wel?

Ik (nog wel even onder voorbehoud van hoe het met Djinny gaat).

jimny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 12:48

als Ed King voorspoedig opknapt..... ik zowiezo.... met of zonder Edje

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 13:17

De startlijsten voor de oefencross in Wieringerwerf staan online op startlijsten.nl. De startlijsten voor de officiele cross nog niet.

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 13:19

Ja, ik had het vernomen.
Ik zit in groep 9 om 11 uur. Heerlijke tijd. Hoef ik tussendoor niet zo lang te wachten.

Zijn er nog meer bokkers aanwezig op de oefencross te Wieringerwerf?

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 13:21

Foutje! Groep 8 bedoel ik.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 13:50

Ik niet, heb net een leuke site gevonden
Weet niet of jullie hem al kende http://www.funshirtshop.tk/
Vind sommige wel leuk bedacht.. (verveel me een beetje )

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:12

Ik doe ook mee in Leidschendam (laatste keer B). Ik heb gister weer een scan laten maken van de pees van Oeste en deze is helemaal goed bevonden! Er was zelfs geen littekenweefsel meer te zien. Ik kan dus met een gerust hart verder.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:22

missmuts schreef:
Ik doe ook mee in Leidschendam (laatste keer B). Ik heb gister weer een scan laten maken van de pees van Oeste en deze is helemaal goed bevonden! Er was zelfs geen littekenweefsel meer te zien. Ik kan dus met een gerust hart verder.

Super fijn zeg!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:29

heey ik ben er weer. was gister té moe om mn verslag te typen van mn wedstrijd in nokere belgie. het was echt supergaaf maar erg vermoeiend. Hier mn verslag... Lang verhaal hoor!!
Vrijdag al om kwart voor 8 wegrijden met onze veewagen met caravannetje erachter. We zouden om half 9 in nunspeet samen met sanne platte en moeder verder rijden naar brede waar we met een hele groep hadden afgesproken. De groep waar we mee trainen met gert boonzaaijer. Op de parkeerplaats in breda stond dus gelijk de hele boel vol met trailers vrachtwagens, campers enz. We noemde het maar circus boonzaaijer... Na wat zelfgemaakte saucijzenbroodjes door de moeder van julike prozee gingen dan weer op pad naar onze bestemming. Na wat tegenslagen door verkeerd rijden en bijna ongelukken en een auto met pech kwamen we daar toch nog allemaal heel huids aan. We waren een van de eerste en na wat overleg met onze belgische vriend konden we allemaal bij elkaar staan op een veldje en hadden we een hele rij boxen ernaast voor onszelf. Na de paarden verzorgt te hebben ging iedereen aan de slag om het kamp op te bouwen. Het veldje stond propvol met al onze tenten, caravans en campers en in het midden een paar partytenten. Gezellige boel dus. Toen hebben we met de hele groep de cross verkend. De cross was op een ander terrein op het landgoed van de barron. Heeeel mooi!!! Het was een pittige cross met een paar flinke sprongen maar wel te doen.
's avonds hebben zijn we uit eten gegaan op het wedstrijd terrein en daarna hebben we nog de paarden gereden. De volgende dag waren de dressuur en spring onderdelen. Ik rij normaal in het M met beide maar omdat het in belgie allemaal net iets anders is rij ik daar L. maar het lijkt op elkaar dus. De dressuurproef was erg kort. maar 11 onderdelen en je hoefde alleen maar af te groeten... ik reed met beide wel een redelijke proef. met ice had het wel beter gekund maar dat was mn eigen zenuwen. Ik stond met lamour 20e en met ice 12e. Toen direct daarna het springen. Ik had ze dicht opelkaar maar gelukkig had ik een hulpje die gráág wou rijden. dus dat ging allemaal mooi. Ik had ze allebei foutloos gelukkig. Na het springen stond ik met lamour 12e en met ice 7. Niet geheel kansloos dus. Toen direct maar weer de cross lopen. 's avonds met de hele groep lekker geBBQd en gezellig het gehad tot in de late uurtjes.
Zondag dus de cross. De paarden weer op de wagen en naar het cross terrein gereden. Eerst een paar B ruiters gekeken en daarna rustig aan mn paarden klaargemaakt voor de cross. Eerst moest ik met ice. De cross met ici beau ging echt super!!! kon hem echt heel fijn rijden. ik was iets te snel dus wachte ik op het eind in het bos even op de tijd dat ik niet te snel zou zijn. net een seconde te lang gewacht want nu was ik er een buiten de tijd, maar het maakte voor de uitslag gelukkig niet uit! Ik had echt een fijne cross gereden. Toen snel lamour klaargemaakt voor ons allerlaatste rondje... Het ging ook echt heel goed. In het begin zaten ook nog een paar hoge hagen maar ze spring er echt heel lekker overheen. Bij het water moesten we eerst over een huis en dan het water in en in het water direct de bocht om over een boom springen. Ik kreeg twee stops op het huis. gelukkig ging het de derde keer wel goed maar omdat ik geen ritme had weigerde ze ook voor de boom. Verder geen strubbelingen meer en we waren ook maar een klein beetje buiten de tijd. Maar we waren we afgezakt naar de 27e plaats. Maar dat geeft niet, heb wel een lekker rondje gereden. Met ici werd ik uiteindelijk 4e!! echt superblij
Toen weer een lange weg naar huis. we waren er pas om 1 uur snachts weer ofzo. blegh! maar het was het wel waard want het was een heel leuk weekend!! ik heb ook nog foto's, zal eens proberen of ik er wat opkrijg...

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:44

Klinkt als een lange, leuke dag Jiska! Dat was dus de laatste keer met LAmour. Jammer van de stops, maar wel fijn dat het verder goed ging.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:52

het was meer een lang weekend haha! ja was idd de laatste keer met mn moertje. vond het ook echt heel erg... maar ja het is wel beter zo. en we zijn gefinishd dus helemaal top!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:35

Missmuts: fijn dat je met Oeste weer vol aan de gang kan en dat de pees zo mooi genezen is!

Jiska: gefeliciteerd met je 4e plek. Goed gedaan.
Hoe zit dat nou ook al weer precies met die klasses in Belgie? Ik weet dat ze daar heel veel verschillende klasses hebben en dat dat anders loopt dan in Nederland.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 16:18

Gefeliciteerd Jiska, super gedaan!

En Missmuts, ook gefeliciteerd met Oeste, is weer een hele geruststelling he!

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 16:38

Jiska, van harte gefeliciteerd met deze mooie eindklassering!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 18:05

super jiska!!

ik heb trouwens vandaag via de mail het vraagprogramma van Vasse gekregen...jullie ook?!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 18:55

reddytobias schreef:
super jiska!!

ik heb trouwens vandaag via de mail het vraagprogramma van Vasse gekregen...jullie ook?!

Yep, ik ook. Zal er alleen niet rijden dit jaar. Heb IJsselsteyn en Diepenheim al op het programma staan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 19:09

uit Siena en ik ben toch bruin

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 20:03

Simmie schreef:
De startlijsten voor de oefencross in Wieringerwerf staan online op startlijsten.nl. De startlijsten voor de officiele cross nog niet.

De starttijden voor de 27ste en 28ste komen 16 aug. online.
Je kon je tot 8 aug inschrijven.
Ik weet ook wie de technisch gedelegeerde is in Wieringerwerf en het is helaas niet Pleun vd Marel zoals in het vraagprogramma stond.
Het zal me niet verbazen als er een arbitragecommissie aan te pas moet komen hoewel ik hoop van niet.

Ik rijd ook B in Vlietlanden.

Lielle schreef:
uit Siena en ik ben toch bruin

Jaloers, ik ben alleen maar nat en dus ook nog steeds heel wit
Ik heb nog geen vakantie dus zo erg is het ook weer niet.

Jiska, gefeliciteerd.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 20:19

Goed gedaan Jiska!
Super hoor, fijn dat je laatste rondje met L'amour ook fijn hebt uitgereden.

Jah, hier in Nederland word je dus echt niet bruin, is alleen maar bewolkt geweest..
Niet dat ik anders wel bruin wordt ofzo

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 20:26

Wie dan GvdT?

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 20:35

zomaar een vraagje ... wat vonden jullie van de droomprinsen uit bit ??

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 22:36

Welkom terug Lielle, tussen alle witte mensjes!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 23:20

Simmie schreef:
Missmuts: fijn dat je met Oeste weer vol aan de gang kan en dat de pees zo mooi genezen is!

Jiska: gefeliciteerd met je 4e plek. Goed gedaan.
Hoe zit dat nou ook al weer precies met die klasses in Belgie? Ik weet dat ze daar heel veel verschillende klasses hebben en dat dat anders loopt dan in Nederland.

Ba, Bb, Bo
J (jonge paarden)
La, Lb, Lo
Ma, Mb
Z, Zo
PL, PM, PZ (geen pony beginnelingen)

De o reeksen is voor als je paard al in hogere klassen heeft gecrossd of de ruiter zelf
de a en b heb ik geen idee