Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kun je niet klagen bij de bond?
.
in dressuur bereken je altijd hoeveel tijd je nodig hebt en al je dan nog veel langer moet inrijden dan verwacht dan ja ben je vaak over het punt dat je zelf denkt van nu zitten we goed. Ik heb het deze winter ook vaak gehad, ik kon het telkens wel krijgen als je 10 of 20 min langer moet inrijden dan verwacht dan zijn ze meestal ook hun kaars wat af. Als de jury dan al geen intresse toont in uw proef dan is de kous helemaal af
in elk geval al positief dat hij mee werkt.

Wel meegelezen! Beetje druk gehad met stage! Maar deze zit er nu op, nu enkel nog stageboek afwerken en maandag indienen.
(p.s.: 'k blijf af en toe voor V*L*P werken
)
Maar vandaag mocht ik voor het eerst weer stappen (heb via sms gevraagd aan dierenarts, want Luxor begon beetje ongeduldig te worden
). Maandagavond de draadjes eruit en controle.
In de omgang begon Luxor als een klein kleuter te gedragen. Beetje speels en brutaal.
Maar bleef wel braaf. Onder het zadel stappen superbraaf dus vandaag! Maarja heb vroeger al ondervonden dat galop pas de echte test is.
Braaf beest maar hoh totaaaal mijn ding niet. Steek dan liever mijn energie in Luxor. 
Daarom had ik ook aan de dierenarts gevraagd of hij alweer mocht werken. En ik heb gehoord dat ik alleen mocht stappen. Maar dat denk ik voornamelijk omdat de dierenarts de wonde zelf nog niet heeft gezien. Bij de vorige controle paar dagen na de ingreep stond het gezwollen. Nu helemaal niet meer, ideaal!
Dus ik vermoed wel dat ik vanaf morgenavond weer rustig mag opbouwen.
Ik was dus ook in Minderhout gisteren. Had eigenlijk heel veel spijt dat ik niet 90 ingeschreven had. Springen stond niet aan de maat en in de cross mocht je dan toch kiezen tussen de hindernissen van 90 en 80. Cross was ook superfijn opbouwend, makkelijkere sprongen in het begin, verderop pittiger. Pony liep dus zoals ik al een beetje verwachtte met twee vingers (hoeven) in de neus rond. Springen was nog het lastigste. Als meneer nu aan iets een hekel heeft is het blauwe waterbakken
lag er toch wel eentje onder zeker
goeie training. Met een welgemikte eeeejj en tik van de zweep voor het eerst ooit denk ik een waterbak gesprongen op wedstrijd, zonder drama
haha. Wel jammer dat ik niets van commentaar kreeg
vriend nog speciaal verplicht om te filmen. Zei hij helemaal niets... Ok hij deed het wel flink maar toch
Was sowieso een beetje een soep ook met starttijden. Winnie ook kort gezien aan de springpiste denk ik. Had je iets lichtblauw aan?
Maar was idd niet aangegeven dat je ook andere sprongen dan je eigen reeks mocht doen...
) Ben nu door alles heen van 'gewone' bitten, dus watertrens/bustrens/D trens, zowel enkel als dubbel gebroken, zowel dik als dun, alles geprobeerd. Nu begin ik aan de speciallekes van baucher/myler.