Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leek toch wel een zware cross, veel combinaties ook. 1 zware val gezien op een trakhener dacht ik van een Fransman. Die bleef toch even liggen, cross werd ook even stilgelegd toen.
. Con.stant zal wss in zijn vuistje lachen
! Ik reed terug negentig dus andere dressuurproef weer. En stress voor uitgesloten te zijn in jumping
. Stond uiteindelijk gedeeld eersten adressering
! Voor de derde keer dit seizoen, me verrrrrrry happy
! Kdacht eerst dak tweede was, ik heel blij en dan zag ik gedeeld eerste haha
!
! In het inrijden twee keer gestopt. Parcours gelukkig genoeg gereden en uiteindelijk een balkje. Cross stond goed gebouwd met toch paar stevige sprongetjes vond ik. Kwas goed vertrokken, nr hindernis drie toe, da was zo langs de tent en tweede water mr wel nog ver er van eigenlijk. Kweet niet wat het was, maar ze sprong heel op zij, glipte weg, dus volte gereden, mij weer goed gezet en dan over drie. Kdacht da ze dat als weigering gingen rekenen mr ze hebben da toch nie gedaan. Twas nog redelijk veel vr de hindernis en twas idd nie voor de hindernis da ze weg liep. Mr toch, achter Heusden haha
. Op hindernis vier moest ik ook nog ferm rijden! Was thans ne stomme groene oplopende bak. Dan op het eerste water, toch ook weer een stopje als vorig jaar. Tweede keer er wel over. Wad idd zo sprongske die in het water lag. Dan de volgende beetje verder was zo wit kerkje uit de bocht en plots in die bocht stond ze stil, te staren naar zo ne berg die mee zwart Plastiek ovetrokken was
. Zucht, dusja tempo kwijt, heb ferm mogen duwen dan voor de huis die juist uit de bocht was. En dan op het einde van de cross bijna was er nog een water, waar ik vorig jaar gevallen ben dus haha stress. Maar zowaar, het ging feilloos
! Echt suuuuper blij! Twas terug boompje inspringen zo als in heusden, ze leert dus toch bij
.
.
.