Loetie84 schreef:Ik heb vandaag eindelijk mn set weer 100% compleet! Weer een blauwe zweepyeeahhhh! heb om t te vieren gelijk mn nagels maar in mn crosskleuren gelakt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loetie84 schreef:Ik gebruik nooit tape, dus geen idee!
Ik heb vandaag eindelijk mn set weer 100% compleet! Weer een blauwe zweepyeeahhhh! heb om t te vieren gelijk mn nagels maar in mn crosskleuren gelakt.
muts_marijke schreef:oke, 1 + 1 = 2... Mirthe gaat dus met haar 70 potjes nagellak, de nagels lakken van SUE!
marleeentje schreef:Loetie84 schreef:Ik gebruik nooit tape, dus geen idee!
Ik heb vandaag eindelijk mn set weer 100% compleet! Weer een blauwe zweepyeeahhhh! heb om t te vieren gelijk mn nagels maar in mn crosskleuren gelakt.
Dus inmiddels weer helemaal je motivatie terug gevonden Loetie?
Loetie84 schreef:Hahaha nee! dat zei ik niet tochOp zich wel veel zin in Maarsbergen komende week (en denk dat ik de cross ook gewoon lekker in mn blauwe set ga starten ipv in uniform). Rij de dressuur wel in mn nette jasje, maar wil te graag mn setje aan
. Heb me wel opgegeven voor Renswoude vandaag. Dat wordt dan ws mijn tweede en laatste cross van het jaar. Als ik nou erg veel zin krijg ineens kan ik ook nog naar Hoogenweg, daar is als het goed is geen wachtlijst voor militairen. En anders tja, blijft mn set in ieder geval wel mooi en schoon voor volgend seizoen!!