Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sannnn schreef:Komt idd vanzelf Sarah!Ik vind hele brave paarden niet leuk, moet wel wat pit in hebben zitten. Wat me wel opvalt is dat mensen vaak bij de lastigere paarden zeggen goh die is makkelijk te rijden en andersom. Altijd wel grappig..
Citaat:Zit nu toch goed te twijfelen of ik wel op pad ga morgen. Net naar het dorp geweest en ze hebben niet zo goed als normaal de weg schoongemaakt en gestrooid.Morgen maar even kijken dus voordat ik op pad ga.. Baal flink, want kan dan nergens heen. Denk ook niet dat ze het dan later nog schoon gaan maken... Anders wordt het dus wachten tot de dooi in gaat.
Heb hem net zo lekker in conditie en alles.
_Sim_ schreef:Ha ha ha, ja, dat heb je met What ook; dat mensen denken dat het zo'n makkelijk paard is. Ze moeten eens weten.
Citaat:Balen Sannnn. Ik zit natuurlijk met hetzelfde. En de auto gaat volgende week ook naar de garage voor reparatie dus kan ik helemaal niet meer met de trailer weg dan. Zijn 'm zowiezo een aantal dagen kwijt en de auto die we als vervanger krijgen mag geen 2 paards trekken helaas.
Evony schreef:jammer dat je de foto's niet mooi kan uitvergroten;
http://www.melissen.nl/nl/photos/search ... de+2001%22
onderste 5 foto's zijn mijn gestoorde knapperd