_Sim_ schreef:Ha ha ha, ja, dat heb je met What ook; dat mensen denken dat het zo'n makkelijk paard is. Ze moeten eens weten.

Dat hoor ik idd over What super vaak. Zeg ook niet dat What de lastigste is, maar zo makkelijk als sommigen denken nou ook weer niet. Kan daar af en toe echt chagrijnig om worden dat mensen dat dan tegen je zeggen.
Citaat:
Balen Sannnn. Ik zit natuurlijk met hetzelfde. En de auto gaat volgende week ook naar de garage voor reparatie dus kan ik helemaal niet meer met de trailer weg dan. Zijn 'm zowiezo een aantal dagen kwijt en de auto die we als vervanger krijgen mag geen 2 paards trekken helaas.
Als de weg goed is kan je ook met ons mee met de vrachtwagen. Zijn nu praktisch buren dus dat is kleine moeite.. Maar ik weet niet zeker of ik het wel aandurf, wacht morgen af. Maar geld ook voor later deze week, kan je toch rijden.
Vind het gewoon ronduit belachelijk dat de wegen zo slecht zijn... Het is gewoon aangekondigd dat het zou gaan sneeuwen. Hadden ze toch wel die weg van te voren te strooien. Snap het probleem niet..
Ik heb wel het 1 en ander gehoord van Ukkie, dus ik denk dat ik wel een goed vermoeden heb.