Aha. Ik ben er nog nooit geweest, dus kon het ook niet vergelijken. Al met al ziet het er nu al gaaf uit. Oh en dan moeten we nog 3 maanden wachten..........
Sannnn
Geplaatst: 01-01-12 18:37
Net ook even gespiekt op de site van Etten Leur! Maar idd, dan is hij andersom! Wat leuk, zit me alleen af te vragen hoe ze het water dan gaan doen.. Wel eerst de bult zeg maar of nu vanaf de andere kant en de bult op het einde?
Blijf het wel irritant vinden dat je je zo vroeg moet opgeven. Hoe moet ik nu al weten wanneer ik naar het M wil. Geef alles maar L op en dan zie ik het wel. Heb er wel zin in al! Hoop dat de regen gauw stopt zodat we weer beetje met trainen kunnen beginnen.
Fatal_Flower mijn wp springen is nog niet binnen maar ik houd me maar vast aan de gedachte dat ik nog tot eind februari heb om die te halen. Ik kan Chaam makkelijker afzeggen dan ertussen komen
Vivre
Geplaatst: 01-01-12 18:50
Drie jaar geleden heb ik hem linksom gereden (dus zoals die mogelijk dit jaar is). De waterbak is dan gewoon vanaf de andere kant, dus de bult na de waterbak. Er stond toen ook een stijlsprong vlak voor de waterbak, waardoor enkele nog onvrijwillig zijn afgestapt. Ik vond de cross persoonlijk zoals die de afgelopen 2 jaar was (rechtsom) fijner.
Ben benieuwd hoe de cross wordt dit jaar, had al gehoord dat ze het weer hadden omgedraaid. Vind het opzich wel fijn dat de waterbak weer aan het eind is.
Ik denk dat ik naar markelo ga ipv etten-leur. wil er opzich wel graag heen (ben er nog nooit geweest), maar 3 weekenden ver rijden zou wel niet goed gekeurd worden. (2 weekenden Chaam)
Zephyr
Geplaatst: 01-01-12 21:05
Ik heb me ook ingeschreven voor Chaam
esterb
Geplaatst: 01-01-12 22:18
Bevestiging gehad van Chaam.
Sannnn
Geplaatst: 01-01-12 22:21
Standaard bevestiging van inschrijving inderdaad.. Volgens mij wil je niet weten hoeveel mails ze gehad heeft vandaag.