Dat krauwen is idd lief
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
ge wedstrijd op onze rijvereniging. Ik ga met Uitje een dressuurproef rijden (M1), met Olivier rij ik de springclinic mee. Je moet toch wat!
omdat de kachel uit was.. 

.. Mensen bleven ook wel opvallend lang zitten bij de aftiteling
.
, ik ga er nog een keer heen, met mijn jongste broertje
.Snoekiej schreef:Ik kan helemaal niet rijden momenteel. Maar je hebt gelijk, wij hebben een 20x40 binnenbak en dat is echt super! Er ligt een goeie bodem in, maar ondanks dat is hij nu toch een beetje bevroren (maar wel rijdbaar!). Het binnenbakje waar we los mogen gooien is even groot als een longeercirkel. In de binnenbak mogen ze niet los. Lief altijd he dat krauwen
. 
. De weg was nog wel wit. Maar rustig gereden met de auto en het was prima te doen.
. Nog een 3e prijs! Tweede parcours ging nog fijner. Deden nog minder mee dan het eerste parcours dus was snel aan de beurt. We waren foutloos met een snelle tijd. Goed genoeg voor een 1e prijs
!
. 

Zou het niet durven, met sneeuw weg met de trailer
...
!!
, flink zitten tikken aan verslag wat nu gelukkig af is.. Moet er nog heel wat
.. Ik ga zo eerst maar eten en dan richting stal
. Vanavond weer verder aan de studie
.
, maar aangezien ik nu uit de studiedip begin te klimmen komt er weer vaart in.. en ik moet bekennen, het is wel weer lekker om een opstapje te hebben en van hieruit weer aan de bak te kunnen, heb er tegen aan zitten hikken
..