[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:51

Ja ik weet niet, denk een combi van beide. Ze heeft wel iemand nodig die haar met inspringen op de vingers tikt en die doorzet.

Dat krauwen is idd lief :+: !

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 23:29

Iedereen is lekker bezig met andere dingen dan rijden, lijkt wel! ;)

Ik wilde vanmiddag rijden met Olivier. Ik dacht, ik probeer het weer eens in de bak. Haha, dat werd 30 seconden, hij zakte tot over zijn kogels in de sneeuw. Ik heb hem gauw weer afgezadeld en in de wei gezet. Ze zijn toch gaan rennen in de wei! . Jemig, ik hield mijn hart vast. Gelukkig zijn ze niet onderuit gegaan, ze zijn handig!
Morgen is er een onderlin := ge wedstrijd op onze rijvereniging. Ik ga met Uitje een dressuurproef rijden (M1), met Olivier rij ik de springclinic mee. Je moet toch wat! ;)

Vanmiddag heb ik lekker geschaatst op de ijsbaan in het dorp. Was leuk en gezellig! Schaatsen jullie ook? Ik alleen op natuurijs.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 23:34

Ik ben vandaag de hele dag op de frieze hengstenkeuring in leeuwarden geweest, wat een schitterende dekhengsten zitten daar toch bij zeg.
We hebben zowat de hele collectie gezien en twee mooie kampioenen zijn gehuldigd.

De terug reis was wat minder......achter 3 sneeuwschuivers aan over de A7 van Joure naar lelystad......hahaha...op zich wel een keer leuk hoor...maar nu ben ik het wel zat.. , maar wel weer veilig thuis.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 00:53

Zo eindelijk weer stroom!! alles was om 8 uur uit gevallen :+
Was zelf nog op HvN en op rtl4 :+

Ik ben die sneeuw ook wel zat van mij mag het best - 20 zijn maar zonder sneeuw en ijzel.

Ga nu lekker naar bed, tis hier behoorlijk koud :+ omdat de kachel uit was..

Bianca jammer dat de kleine van me vriendin net even te jong is anders waren we ook gegaan (behalve met dit weer natuurlijk)

Vief gelukkig veilig thuis gekomen!!

Kim wel fijn dan die 3,5 jarige? al foto's :P

Heb ook nog even geschaatst allen er was zo veel wind dat ik ben om gekeert en lekker bij de kachel ben gaan zitten met een beker chocomel :)

Truste :z

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 10:50

Goedemorgen
Straks pony kijken :D

wel klut dat de stroom uitviel corien
Kim@Foto's :):)
en de rest sorry,heb weet het niet echt meer :=

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 11:14

Goedemorgen!

Welke pony ga je bekijken Marit?

Dat is echt heel erg vervelend Corien :(:)

Kim *-:)

Ja, zo'n Friese hengsten zijn wel echt showbinken, vindt ze ook erg leuk om naar te kijken :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 11:44

Goeiemorgen!!

Wat een witte wereld hier toen ik wakker werd!! :P

Ik ben gister naar 'Komt een vrouw bij de dokter' geweest, heavy film, maar wel erg mooi!! Heb een behoorlijk potje zitten janken daar.. Heel de zaal trouwens, want overal hoorde je gesnif en neus snuiterij :o .. Mensen bleven ook wel opvallend lang zitten bij de aftiteling ;) .

@Evie_Bandido: Avatar is geweldig :+: , ik ga er nog een keer heen, met mijn jongste broertje :j .

Snoekiej schreef:
Ik kan helemaal niet rijden momenteel. Maar je hebt gelijk, wij hebben een 20x40 binnenbak en dat is echt super! Er ligt een goeie bodem in, maar ondanks dat is hij nu toch een beetje bevroren (maar wel rijdbaar!). Het binnenbakje waar we los mogen gooien is even groot als een longeercirkel. In de binnenbak mogen ze niet los. Lief altijd he dat krauwen :)

@Snoekiej: Dat is inderdaad bij ons het probleem.. we hebben een binnenbak, waar ze alleen maar gelongeerd mogen worden en gereden, de bodem is mega zwaar!! Voorheen hadden we een hele grote binnenpaddock, een binnenlongeerbak en nog een kleine binnen paddock en daar is die rijbak voor in de plaats gekomen.. Die paarden hebben er vrij weinig aan.. Van mij hadden die paddocks mogen blijven staan, konden ze lekker hun ei kwijt. Ik kijk maar weer of de buitenlongeerbak te doen is.. Daar zit ook al geen omheining omheen, dus je kan ze daar ook niet los longeren. Wo is gewoon niet leuk te longeren aan een lijntje. Die gaat óf volledig uit haar panty.. en dat mag ze van mij, maar dan moet ze dus wel een hoofdstel in want ze is dan gewoon te sterk, óf ze is niet vooruit te branden.. los werkt het beste bij haar :P .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 15:03

Goeiemiddag. Nog lekker rustig hier ;)

Wij waren vanmorgen om half 9 op het concours terrein aangekomen. Van de 56 hebben 32 gestart :=. De weg was nog wel wit. Maar rustig gereden met de auto en het was prima te doen.
Eerste parcours ging fijn. In de barrage mooie lijnen, maar ik werd op 1 sprong zelf wat te druk, begon wat te duwen, daardoor een balk. Maar ze sprong super :D. Nog een 3e prijs! Tweede parcours ging nog fijner. Deden nog minder mee dan het eerste parcours dus was snel aan de beurt. We waren foutloos met een snelle tijd. Goed genoeg voor een 1e prijs :D!

De terugweg naar huis waren de wegen weer zo goed als schoon.

Blijf vanmiddag lekker binnen. Lekker dvdtjes kijken O:).

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:35

Goeiemiddag!
Ik heb vandaag weer op stal gewerkt. Daarna Vorstin even gelongeerd, die was braaf :)

Lotte, de binnenbak zit dus waar je vroeger kon longeren en losgooien? In die hal gelijk als je het erf opkomt? Wat is er de laatste tijd nog meer veranderd dan? Je kunt dus nergens meer binnen losgooien. Gelukkig kun je weer buiten weer losgooien zodra het weer beter is :)
Super weer Kim :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:40

Netjes kim!!

Hier is het ook aardig wit.
Jackson lekker gereden morgen les :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:41

Gefeliciteerd Kim! Wij zijn niet geweest. Hebben ons voor dinsdag op de (wacht)lijst laten zetten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:42

Hier hebben de paarden lekker buiten gestaan en gespeeld in de sneeuw. Prachtig gezicht vind ik dat.

Die stroomstoring was niet grappig! Zelf dan geen last van gehad, maar dat soort dingen gebeurt altijd op de meest ongelukkige momenten!

Gefeliciteerd met je prijzen Kim.
Zelf ben ik niet op concours gegaan. Zou gaan springen, maar het was hier echt niet te doen om met de trailer weg te gaan. Overigens las ik vanmorgen op startlijsten dat de wedstrijd afgelast was. Parkeerterrein ingesneeuwd.....

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:05

Ja zeg dat, was gelukkig bij vrienden allen me tante belde al ongerust op waar ik was :)

Simmie licht er bij julie ook zo veel sneeuw?

Heb gister jackson gelongeert, allen lagen er nog bevroren plassen in en hij is gesleept gelukkig dus we konden wel wat als ze maar aan de buiten kant bleven! (zijn er dus al een paar onder uit gegaan)
Wij kunnen ze ook niet in de grote los gooi bak gooien dat is allemaal bevroren na de regen van paar weken terug. Dus los kunnen ze niet zou jackson ook wel even willen laten dollen in de sneeuw.

Heeft er iemand een ideetje voor een L1/L2 kur op muziek?
Kwa proef indeling zeg maar?
Ben bezig om er 1 in elkaar te zetten voor mij en jackson, muziek ideeën heb ik al allen nog een de proef zelf nog. O:)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:14

Kim: gefeliciteerd
Simmie: oh stroomstoring is idd erg vervelend!

Ben ik ook weer een keer, beetje druk gehad, van de week eindelijk iets rustiger.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:18

Gefeliciteerd Kim!
Simmie: dat is inderdaad niet grappig :n

Wij hadden gisteren eigenlijk concours maar ben toch maar niet gegaan, moest Blue om 9 uur en Gracia om 3 uur starten. Als je überhaupt goed aangekomen waren kan ik het niet over het hart krijgen om ze nog zo lang in de kou te laten staan en op en neer rijden was geen optie.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:21

Er zijn zo veel wedstrijden afgelast!
Niet normaal dit weer.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:23

Corien, bij ons ligt idd een behoorlijk pak sneeuw en het sneeuwt hier al de hele dag door lichtjes.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:25

CoriienRN schreef:
Er zijn zo veel wedstrijden afgelast!
Niet normaal dit weer.

Nee en ik ga liever met dit weer ook niet met de trailer op pad.

het sneeuwt hier ook al de hele nacht en dag.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:25

Van harte Kim! Gister vond ik het weer vreselijk, maar vandaag ging wel weer. Ook even met de trailer naar de club gereden om binnen te rijden. Wel lekker om er na anderhalve week weer op te zitten.

Stroomuitval hebben we al jaren niet gehad (klopt af) maar lijkt me ook helemaal niks. Lekker met de laptop zitten kan nog wel even, maar mijn batterij raakt steeds sneller leeg...

Ben gisteravond nog wel als VIP naar de dressuuravond van Zwolle International geweest (uitnodging van een leverancier). Was erg leuk moet ik zeggen. Kleine klasses dus niet saai en tussendoor een clinic van Edward met Totilas. Ik vond hem niet zo fijn voorgesteld, maar wat een wereldpaard zeg. Echt niet te filmen met hoe veel gemak en lossigheid hij beweegt. Wel leuk om naar te kijken.
Laatst bijgewerkt door yvetjes op 10-01-10 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:32

Aha tis behelpen met dit weer :)

Totilas is echt een geweldig paard...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:34

:wave:
Hier is niet heel veel sneeuw gevallen gelukkig alleen door de wind wordt er allemaal sneeuw de wegen opgeblazen. Ik zou vandmiddag nog even naar de manege gaan om te rijden, maar op de weg er naartoe schijnen allemaal sneeuwduinen te liggen. Sommigen zijn zo'n 40 cm hoog dus daar ga ik maar even niet door heen met trailer. Hopelijk is het morgen beter zodat ik wel naar les kan.

Gefeliciteerd Kim!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:40

Goeiemiddag!!

@Shanouk: Nee, die 'koepel' dat is nu allemaal opslag. Waar vroeger de oude stallen in waren is nu de rijbak geworden..
@Kim: Gefeliciteerd! ;) Zou het niet durven, met sneeuw weg met de trailer :o ...
@Simmie: Leuk zeg, dat spelen in de sneeuw :D !!

Ik zit hier al de hele middag aan de studie :) , flink zitten tikken aan verslag wat nu gelukkig af is.. Moet er nog heel wat :o .. Ik ga zo eerst maar eten en dan richting stal :wave: . Vanavond weer verder aan de studie -:) .

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:44

Anthea: groot gelijk dat je daar niet door heen gaat, vindt het met de auto al rot door zulke sneeuwduinen.
Wl: goed bezig ja! Ach het is wel weer voor om binnen te zitten :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:49

Ilse, heb mezelf wel heel wat schoppen moeten geven :o , maar aangezien ik nu uit de studiedip begin te klimmen komt er weer vaart in.. en ik moet bekennen, het is wel weer lekker om een opstapje te hebben en van hieruit weer aan de bak te kunnen, heb er tegen aan zitten hikken ;) ..

Anthea, begrijpelijk dat je dan niet gaat! :j

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:54

Lotte: kan me voorstellen. Als je eenmaal bezig bent, dan wil het wel weer. Maar om te beginnen :Y)