Ik durf nog niet teveel te plannen voor het najaar, want ik weet niet of m'n paard dan weer fit is... Wieringerwerf zit wel op de post, ik wil niet het ricico lopen dat mócht ik kunnen starten, de wedstrijd al vol zit.
oh.. ben echt aan het twijfelen of ik zou gaan starten in WW.. het is namelijk 180 km rijden (ong. 2 uur) me ouders vinden het te ver maar ik wil zo graag haha..ze hoeven niet mee..
Amber_
Geplaatst: 11-07-09 20:59
xxitsmexx schreef:
oh.. ben echt aan het twijfelen of ik zou gaan starten in WW.. het is namelijk 180 km rijden (ong. 2 uur) me ouders vinden het te ver maar ik wil zo graag haha..ze hoeven niet mee..
Dat klopt, want ik ga met je mee
Ibonn
Geplaatst: 14-07-09 10:51
Wilde net Gorssel inschrijven, zit dat al vol toch maar opgestuurd en dan afwachten hoeveelste ik op de wachtlijst kom te staan ...
Maar heb wel alternatieven gevonden in Belgie. Ga eind augustus in Beverlo starten en Theux staat eind september op het programma. Dan nog Ysselsteyn en Bathmen en misschien begin november nog een LRV wedstrijd (kalender 2009-2010 is er nog niet) en dan is het seizoen al weer voorbij ...
Misschien promoveer ik in Ysselsteyn naar het M maar dan moeten de wedstrijden ervoor goed gaan. Indien niet, probeer ik gewoon in het L Limburgs Kampioen te worden Heb ik ook geen last van Eventinggek en WendyBasten in het M
TeeGee
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-09 10:52
Ik heb 7 juli opgegeven en sta als 16e op de wachtlijst, L paarden