Hier wel een beste laag sneeuw. Was onderweg naar weg om kwart voor 8 maar stond 10 km file dus ben weer naar huis gegaan. Zo nog maar een keer proberen.
Goeiemorgen! @LZ: Gefeliciteerd met je mooie punten en prijs! @Rowo: Gefeliciteerd met je winstpunten.
Hier is ook aardig wat sneeuw gevallen en is het ook behoorlijk glad. Vanmorgen om 7.15 bij huis weggegaan en ik was om 9.00 uur op stage Alles zat tegen en baalde dus ook behoorlijk. Ik ga waarschijnlijk ook weer naar de instructieweken, ga dan naar de week van de allround paarden. Vanavond ook nog naar Ermelo, ga weer naar het oefenspringen daar.
LZ je zou op zich wel kunnen goede ervaring, ben toen ook met united gegaan en deed gewoon de lessen die ik leuk vond en ging maar 1 x op een dag naar de les. is echt goed te doen..
Corien: ja precies, het is ook een goede ervaring, maar als ik zie zo jong mijn paard nog is que beweging enz. Weet niet of het dan te zwaar wordt, houd hem graag heel. Hij is al zo nuchter en vindt alles al leuk enz. ( water, boomstammen) Dus denk dat het verstandiger is om nog even te wachten. Wil vant zomer wel een paar keer een crosstraining volgen.
Ja idd dat weet ik dus niet.. meisje van me stal ging toen ook mee met der gupy, en deed ook alles mak aan heeft maar 4 lessjes gereden, en rest lekker aan de hand gestapt. Tis idd wel dat je dan te veel wil omdat het leuk is. Cross training is ook leuk toch
Ik ben ook al 7 jaar achter elkaar naar Ermelo geweest. Helaas dit jaar niet, ivm aankoop huis. Mn vriend en ik gaan samenwonen en dat kost ook veel centjes!
Met Undercover ben ik 2 jaar geweest. Ook toen hij nog niet zo lang zadelmak was. We hebben daar een hoop geleerd, maar niet alle lessen meegedaan. Achteraf denk ik dat ik het wel zo weer had gedaan, voor alle ervaring wat ik en Undercover daar hebben opgedaan!
Ja precies, het is een boel geld en wil dan echt goed wat leren, dus dan maar een jaar later, dan werk ik ook ( als goed is haha) dus dan wordt het wat makkelijker
Corien: je nieuwe aanwinst is leuk Gave naam ook! BV: balen zeg, is niet zo slim van Remember LZ: gefeliciteerd met je wp's! Rowo: fijn dat het springen fijn ging! Kim: balen dat je nog ziekjes bent beterschap! Ik heb ook die 1000 smsjes voor 10 per maand, ben er heel blij mee (zit er alleen al wel vaak voor die 30 dagen doorheen ) en verder krijg ik als ik mijn btg opwaardeer 50 gratis smsjes.
Bleh ik heb echt een pechdag vandaag Omdat er sneeuw ligt ging ik dus met de bus naar school (ga normaal altijd op de scooter). Was ik eindelijk al glijdend bij de bushalte aangekomen, had ik me oude ov nog bij Kon ik weer terug... Dus de eerste bus gemist en de 2e bus was veel te laat. Uiteindelijk dus ook de stadsbus gemist en maar gaan lopen Was 10 min te laat in college dus viel nog mee. Maar ben niet gevallen Gelukkig vandaag maar een kort dagje, maar moet nog wel veel doen om me project eind van de week af te hebben... Vanavond me eerste theorieles voor me rijbewijs
Me dagje niksen gister was veranderd in een middagje schaatsen in het bos met me vriendje
Gisteravond de cranberry met witte chocolade koekjes van PB geproefd (mama had ze gemaakt ) Ze waren echt heerlijk
Lekkeeeerrr!! Moet Woll btw naar de tandarts?
Ik wil al twee keer op vakantie met Wolin, dus zo'n instructieweek lijkt me ook wel weer te veel van 't goeie, zeker als ik ook nog wat wedstrijdjes wil starten en wellicht crossles wil volgen.... Wat zijn dan de precieze kosten van zo'n week..? zal inderdaad best duur zijn! Gister vriendin van mijn moeder aan de telefoon gehad, zij woont aan de grens van Duitsland en heeft een enorm bos achter haar huis , ze vroeg of ik het leuk vond om dit jaar met Wo wilde komen logeren bij haar. Ze heeft de broer van onze tinker.
Ik heb met Wolin lange-lijnen les gehad.. was best lachwekkend, ik met die lijnen in mijn handen , zag er volgens mij niet uit. Wolin deed haar best, al is ze altijd wel plannetjes aan het smeden, ik hoor haar hersens kraken als ik achter haar loop. Ik moet dan ook verplicht anderhalve achterbeen lengte achter haar lopen, vanwege losse voetjes soms . Een paar keer is ze met mij er vandoor gegaan, even op de achterbenen gestaan en toen gingen we weer vrolijk verder .Ze vond het wel leuk, oortjes erop, de stukken dat het goed ging, danste ook wel lekker door de bak , volgende week weer!
Mijn moeder is nu naar het ziekenhuis, bij de chirurg voor haar teen. Hij gaat beoordelen wat er mee moet gaan gebeuren. Aangezien de foto's er niet al te best uitzagen. Ik ben benieuwd, arme mama .
iedereen die ziek is beterschap..! gefeliciteerd met de winstpunten.!! heb een mooi paard voorbij zien komen .. en alle menen die op zomer instructie week gaan.. veel plezier.. het lijkt mij ook wel een x wat..
ik heb nu ff pauze.. mag met vlinder woensdag middag om 2 uur naar de DA voor een controle / echo.. ik hoop dat ik het verlossende woord krijg dat ik weer mag gaan rijden.. duimen jullie allemaal heel hard voor me..!! ? ik hou jullie op de hoogte..
@Mariëlle: Jij bent ook weer in het land , succes bij de dierenarts!!! @Corien: Dat ik daar gewoon overheen kijk ... Leuk dat je nieuwe topper er is!! Heel veel plezier samen!!
Hmmm ... hier helemaal geen sneeuw Alleen heeeeel veeeel ijs ... of het nou ijzel op opgevroren regen is weet ik niet, maar d'r ligt overal gewoon wel bijna een halve cm. ijs Was nog best avontuurlijk om vanochtend de paarden van en naar het weiland te brengen Gelukkig heeft pa het erf gestrooid, dus was het nog wel enigszins te doen. Maar zie ik hier een strooiwagen komen om op de buurt te strooien?! Neeeeheee, die komt pas over 3 dagen wanneer het niet meer nodig is ... en wat moeten wij buurtbewoners dan de hele tijd met die ijslaag dat niet weg gaat ... *zucht* soms is het niet handig om op een plattelandsbuurt te wonen Ik zou vanavond eigenlijk naar les, maar zal zo eerst maar ff met de personenauto de wereld verkennen
@ Ilse ... dat was ook de reden dat ik dit jaar niet met Bandit heen geweest ben, die was toen ook nog maar 4 en had dat lang niet allemaal vol gehouden ben ik bang. En voor dat geld wil je toch wel aan alles mee gaan doen @ Marielle ... spannend @ WL ... dat tripje Duitsland klinkt ook erg leuk! Hopelijk valt het mee met de teen van je moeder @ Tezzz ... heeft toch ook wel wat die ijsavonturen op weg naar school Heb je ook al een praktijk autoles gehad? @ Vief ... de cranberry hoeft van mij niet, maar WITTE chocokoekjes? Nog nooit van gehoord/gezien?
Aaahw arme mama inderdaad Lotte.. Hoop dat het meevalt Woll hoeft niet naar de tandarts. Mag over een halfjaartje weer. Ze krijgt zo over een halfuurtje wel een enting van de DA
Hilde: Das wel heel fijn even snel op en neer naar school. Wat leuks gespot bij de Makro?
Tessa wat balen zeg Succes vanavond met je theorieles!
Corien: leuk paardje! LL: tijdens de tandheelkunde cursus hebben we de mondsperder ook bij shetjes van 70cm omgehad. Past prima, we moesten alleen wat gaatjes bijmaken .