Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alles zat tegen en baalde dus ook behoorlijk.

is echt goed te doen..

Kan mijn geld goed gebruiken!

. Blijf vandaag lekker thuis. Kan ik goed met de opdracht bezig. En gewoon 2 paarden rijden
.
.
haha
)
.
. Maar niet echt fit. En nou ik toch nog heel veel voor die opdracht moet doen kwam het wel goed uit
.
Gave naam ook!
beterschap!
(zit er alleen al wel vaak voor die 30 dagen doorheen
) en verder krijg ik als ik mijn btg opwaardeer 50 gratis smsjes.
Omdat er sneeuw ligt ging ik dus met de bus naar school (ga normaal altijd op de scooter). Was ik eindelijk al glijdend bij de bushalte aangekomen, had ik me oude ov nog bij
Kon ik weer terug... Dus de eerste bus gemist en de 2e bus was veel te laat. Uiteindelijk dus ook de stadsbus gemist en maar gaan lopen
Was 10 min te laat in college dus viel nog mee. Maar ben niet gevallen
Gelukkig vandaag maar een kort dagje, maar moet nog wel veel doen om me project eind van de week af te hebben... 
viefdepief schreef:Morgen
Gisteravond de cranberry met witte chocolade koekjes van PB geproefd (mama had ze gemaakt)
Ze waren echt heerlijk
Lekkeeeerrr!!
, ze vroeg of ik het leuk vond om dit jaar met Wo wilde komen logeren bij haar. Ze heeft de broer van onze tinker.
, zag er volgens mij niet uit. Wolin deed haar best, al is ze altijd wel plannetjes aan het smeden, ik hoor haar hersens kraken als ik achter haar loop. Ik moet dan ook verplicht anderhalve achterbeen lengte achter haar lopen, vanwege losse voetjes soms
. Een paar keer is ze met mij er vandoor gegaan, even op de achterbenen gestaan en toen gingen we weer vrolijk verder
.Ze vond het wel leuk, oortjes erop, de stukken dat het goed ging, danste ook wel lekker door de bak
, volgende week weer!
. 
.. en alle menen die op zomer instructie week gaan.. veel plezier.. het lijkt mij ook wel een x wat..
, succes bij de dierenarts!!!
... Leuk dat je nieuwe topper er is!! Heel veel plezier samen!!

Was nog best avontuurlijk om vanochtend de paarden van en naar het weiland te brengen
Gelukkig heeft pa het erf gestrooid, dus was het nog wel enigszins te doen.

Heb je ook al een praktijk autoles gehad?

.