Goedemiddag!
Gister had ik de clubkampioenschappen. Ik heb meegedaan met B dressuur en BB springen. 's Morgens eerst dressuur. Dat ging vrij goed. Ze heeft nog wat moeite met netjes rechtuit lopen en de juiste stelling en buiging. Maar ze deed goed haar best. In de bochten trok ze soms behoorlijk op de hekjes af, één keer dacht ik echt dat ze erover wou
Zaten natuurlijk nog best veel fouten in en de 2e middendraf gaf ze een mega bok (kreeg k een 3 op met als commentaar: paard ontploft
) MAar voor de rest was ik super tevreden en we hadden ook nog 179 punten 
Toen 's middags springen, ik had van te voren gevraagd hoe hoog BB was en ze zeiden 80 cm. Maar dat parcours stond echt flink aan de maat. De meeste hindernissen stonden op goed 90 cm en de laatste was een brede oxer van 1m. Behoorlijk heftig vond ikhet voor een eerste parcours. Losspringen ging goed, ze ging niet eens na de sprong bokken gelukkig. Toen het parcours in, ze was behoorlijk overdonderd en kon haar niet lekker laten galopperen. Was uiteindelijk uitgebeld op de laatste. Mocht gelijk 2e rondje en toen sprong ze super, vanaf hindernis 1 al lekker voorwaarts en fijn te rijden. Had alleen een pechbalkje op 9, ze was best moe en werd wat vlak. Maar was supertevreden, kreeg 51,5 punt voor stijl, vond ik best hoog voor de eerste keer
. Iedereen zei ook dat het 2e parcours een heel mooi parcours was. Maar ze heeft heel veel geleerd gisteren en ik was ook super tevreden. Uiteindelijk nog 5e voor de clubkampioenschappen (deden ook maar 8 mee ofzo
) maar ik had verwacht dat ik laatste zou worden omdat ze nog niet zolang onder het zadel is.
Daarna nog met zn allen pizza gegegeten en nog naar Skopje geweest. Was wel gezellig alleen Skopje was vet rustig