Goeiemorgen 
Gister dagje geshopt in Utrecht. Redelijk kunnen slagen maar beiden hadden we het om 5 uur wel gezien. WE zouden nog een hapje eten maar hadden beide geen honger. Naja toen waren we dus om 7 uur alweer thuis. ZAterdag avond maar ff uiteten bij de Italiaan hier.
Ben wel een vest, trui en tas rijker. Eindelijk 
En verder weet ik eigenlijk niet meer wat hier allemaaal verteld is..
Ga zo wel ff Gomirs filmpje bekijken.
Gister avond nog ff bij de paarden gaan kijken en Calypso lag alweer in zijn stal. Echt niks voor hem. Toen stond ie op en ik zag direct dat er iets niet goed was. Hij wou niet op zijn ene voorbeen staan. Ik schrok me rot want zijn been leek super dik. Ik heb hem uit zijn stal gehaald en hij wou niet lopen. Toen ie eenmaal vaststond zag ik wat het was; zijn linkervoorijzer was aan 1 kant losgegaan waardoor die naar achter was geschoven en de lip helemaal in zijn hoef en leven zat
Snel mijn pa gebeld en die is terug gekomen en hebben we het ijzer eraf gehaald. Hij keek ons zo dankbaar aan. Toen we alle nagels eruit hadden zat het ijzer gewoon nog muurvast, met die lip dus in zijn hoef. Vandaag maar snel de hoefsmid bellen en ff ontsmetten.