Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben nog helemaal niet bijgelezen maar wilde toch even wat nieuwtjes met jullie delen.
. Hij wist meteen dat het een hernia was en was zo eerlijk om te zeggen dat hij het twee consulten zou proberen. Als hij daar geen resultaten mee krijgt moeten we terug het reguliere circuit in. Maar goed, die man aan de gang. Eerst met zijn handen, daarna met hamers en andere enge dingen. Toen moest Frank even blijven liggen en toen hij opstond had hij al de helft minder pijn! Hij liep ook al wat rechter, zag er dus goed uit! Vrijdag mag hij weer, hij is echt helemaal happy! (en ik ook trouwens
).
. We deden dus anderhalf uur over een stukje van 36 km. Toen we er eindelijk aankwamen zagen we drie trailers met ingevlochten paarden naast een aardappelschuur staan. Geen mensen! Gelukkig kwamen de Utra mensen kijken en die wisten dat de manege aan de andere kant van de weg lag, achter een woonwagenkamp. Echt een hele manege op een ministukje gefrut. Losrijden in een 20x 60 binnenbak was warm, maar wel lekker rustig. Onze eerste binnenbak ervaring opgedaan en hij vond het wel spannend maar was toch redelijk braaf. Proef was in een gewone, omheinde buitenbak. Met aan een lange zijde een hoge heg waarachter ze aan het crossen waren met brommertjes. Aan de andere kanten ook allemaal "rare"dingen en een hele grote blubberplas in de (toch al slechte) bak. Proef ging helemaal niet goed, veel spanning, een paar uitglijders en een enkele "ik ga niet meer door die gladde plek"-actie. 182 punten (te veel dus). Tweede proef ging beter. Heb heel voorzichtig om de blubber heen gereden en had toen nog 193 punten (ook meer dan we verdienden). Er waren er maar 2 gestart van de 6 die op de lijst stonden. Het andere meisje stond daar op stal en had gewoon een braaf beestje dat alles daar al kende. Ik was dus twee keer tweede van de twee (en nog maar met een puntenverschil van ongeveer 8
) maar we hebben wel weer veel geleerd. Onder andere dat ze mij daar nooit meer terug zien!!! Was wel trots op Tezz en mezelf dat we het saampje gered hebben!
En hij heeft de hindernissen deze zomer met kamp in Ermelo met mijn zusje toch al gezien/gesprongen). 
Ik wil gewoon rustig aan wat trainen en kijken hoe het met haar vertrouwen is voor Vlietland. Antwoorden mogen ook via pm
Wel goed voor het vertrouwen, als ze daar lopen lopen ze overal 

) is altijd nog spannender

Heb me rotgelachen, ging hij met zijn hoofd bij zijn knieën, oren er strak op, in draf door dat pad heen. En ik maar duiken voor al die takken 
Hij maakt zich toch wel lichtelijk zorgen... Canter schreef:Wordt het toch een crosspaard Gomir.![]()
Ben nog zoekende Scum, maar het wordt pittig voor zaterdag.
sorry.... had niet ver genoeg terug gelezen en me er toch mee bemoeid... sorry