Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tot 4 uur dus!

Heb hele erge buikpijn, hopen dat het straks wa minder is als ik in een lekker warm bad ben geweest en een paracetamol in heb genomen! 
Eerst ging het toch heel goed met os ?Je hebt ook van die rubbers die ze tussen het ijzer en de hoef doen, die beschermen tegen van alles!
maar wanneer ga je naar de mosten? 
!
Hahaha! Maare ben wel benieuwd hoe Ultra springles oppakt! Springen zo gaat wel goed he
!
)
!
) en dan nog geschiedenis + nog een pauze... oew nog lang! Maar goed!
, wij mogen niet zovaak op intrnet
! Maar valt eigenlijk wel mee hoor Vieva
!
! Moeten nu in groepjes een spel gaan maken en ik zit bij 2 goeie: oftewel niks doen
hahaha!!
!
!

Errugh lang weggeweest!! ook veel gebeurd wat allemaal niet zo te vertellen is haha..
Paarden heel erg mis..Mn opleiding met dieren daar wel iets bij helpt maar ook steeds meer laat zien hoe erg ik t omgaan met de paardjes mis!
Foei mag niet..

L0ve schreef:mocht iemand nog stalling zoeken voor p'hage?
Ik zit er 5minuten vandaan en heb nog een container met 2 stallen leeg.
Hooi, weiland is aanwezig en het is super dichtbij.
Geen luxe, maar wel alles wat je nodig hebt (bos aan de overkant, binnenbak in de buurt)
GvdT schreef:MJ, Rabette hoest niet meer. Ik ben alleen niet zo handig om 18.00 met de ventipulmin begonnen. Dat spul moet om de 12 uur gegeven. Betekent dat ik ook 's ochtends om 6.00 de klos ben.
Mijn pony liep ook altijd gevoelig op steentjes ed. Hij heeft in het cross seizoen altijd een leren zooltje gehad. Zijn zool is erg dun, zonder ijzers is bij hem ook niet mogelijk.