Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arm paard! hij lijkt ook niet bijster blij!
_Sim_ schreef:Arme, arme Het! Compleet met HH peesjes (wat heb ik een hekel aan het woord peesjes, maar bij deze moet ik het gewoon zeggen)![]()
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0513_n.jpg ). Kan dat licht haast niet verdragen.

Die hoef ik dus echt niet op buitenrit tegen te komen hoor. Mooi op de foto, maar verders.... brrr...
Ik vind je dekje leuk, heb ook zo'n kleurtje van HH liggen. Ik vind rose (vooral lichtrose) bij mijn paard wel mooi. Ik heb ook echt dekjes in alle kleuren. Heb voor onder de dressuur nog maar 2 dekjes (voorheen enkel VZ-zadel gehad) een bruine van HH en een grijze PK-pad.
Heb het kind dat niet durfde zo gek gekregen om op de kleinste van stal te rijden en niet op de pony waar ze persé op wilde. Kind durfde niet op pony A en vond dus dat ze op pony C mocht (moest zeg maar
) maar dat zag ik niet zo zitten. Toen een ander meisje liet vallen dat de kleine pony mijn lievelingspony was, vond het kind het toch wel heel erg bijzonder om zomaar op de lieveling van de juf te mogen!
Haha