[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:01

Ik denk dat, dat ook wel paarden mensen eigen is. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:01

Goedenavond!
Vandaag weer 2 paardjes gereden, gingen allebei heel lekker!
En hier ligt ook sneeuw -O- Ik hoop dat Ermelo verplaatst wordt morgen, want ik heb echt geen zin om zo lang te rijden met die sneeuw! Mij te gevaarlijk!

TG, Muesli krijgt Vorstin al, maar olie nog niet idd! Lekker dat je zo fijn gesprongen hebt!
Heerlijk uitgeslapen dus Sim!
Fijn dat Anoes zo goed ging Benthe!
Gelukkig is Avi toch goed Rowo
Welkom terug Mirthe!
Balen dat je niet kan rijden Noor!
Fijn dat ie verkocht is Tientjeh!
Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt Caro
Leuk dat de puppies er zijn Evelien!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 21:02

Caro, Balen dat je al zo lang hoofdpijn hebt!
Eef, Leuk dat de puppies geboren zijn <3 Het zijn ook niet mijn type honden, maar alle puppies zijn leuk!
Marjan, Wat een mooie punten zeg! Gefeliciteerd :D

Toen ik mijn paard uit de molen haalde, was alles wit :oo Paard is het wel gewend, want hij is in Scandinavie geboren ;) Gelukkig is het nog niet zo glad, maar dat zal morgenochtend wel anders zijn!
Laatst bijgewerkt door Mootje op 29-11-10 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:02

EvelienH schreef:

Wij zijn bikkels :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:03

Sinds het NK SGW, waar Meno in het springparcours in een hindernis gleed en ik eraf lag, kan ik niets meer met hem beginnen. Heb daarna nog 2 springwedstrijden met hem gehad, een competitiewedstrijd (M) waar ik het ene parcours was uitgebeld en het andere er weer naast lag, en vorig weekend in Exloo (L) (waar Caroline jury was). Toen was hij het eerste parcours uitgebeld, tweede parcours ook, en ik dacht dat het handig was nog een hindernis in het parcours te springen, maar tijdens de afzet sprong hij niet, maar steigerde hij scheef, en is tijdens het omhoogkomen met zijn benen tegen de zijvleugel van de hindernis geklapt. Toen is hij zijn balans verloren en zijn we samen onderuit gegaan. Niemand heeft duidelijk gezien of hij op mij is gevallen en ik ben dat stukje zelf ook kwijt. Ben meteen weer opgestaan en merkte toen dat ik geen adem had, maar toen was ik ook al zo'n beetje weer bij de uitgang. In de auto kreeg ik er hele rare buikpijn bij, en steken in mijn rug, maar de pijn in mijn borst was het ergst. Volgende dag toch maar naar de dokter, en die drukte op mijn rug en ik ging zo'n beetje door de grond. Moest meteen naar het zkh voor foto's van mijn rug. Het bleek gelukkig niet gebroken, maar is dus wel gekneusd. Van de rest heb ik geen last meer, spierpijn is ook weg.

Het is gelukkig al wel weer aan de beterende hand, maar als er een bepaalde druk op staat doet het heel erg pijn. Op school is het wel handig, ik mag nu tenminste op fatsoenlijke stoelen zitten en niet op die houten dingen :+ . Zondag stap ik weer op Ultra, Meno hangt een beetje van de ostheopaat af, die kan donderdagochtend gelukkig al komen mailde ze me net.

Netjes Marjan, en super dat je mag blijven bij je baan!
Leuk Evelien! Wij krijgen rond oud&nieuw pups :)
Fijn dat je bak onder de sneeuw wel dooi is Mandy! Ik zou in eerste instantie ook niet aan een winterstop doen :+ . Maar jij hebt ook pas al een stop gehad, dus kan me wel voorstellen dat je gewoon door wilt blijven rijden!
Ik heb al te vaak iets gebroken :o
En idd, je leeft maar 1x!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:07

Mistid: wat balen dat Meno zo in de stop is gegaan na het NK! Hopelijk kan de osteopaat wat vinden en gaat het daarna weer beter. Jullie gingen wel lelijk samen onderuit zo te lezen.
Mootje: vandaar dat hij van die dikke haren aanmaakt :D Corion denkt nog in Scandinavië te zitten!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:07

Ik heb afgelopen jaar amper gereden en al bijna helemaal geen wedstrijden. Nu die tijd dus maar inhalen.

@ Mootje: de molen is dus nog wel sneeuwvrij? Hoeveel is er bij jou gevallen?
Overigens een heel andere vraag: Hoe heette het behang van jou ook alweer waar je het van had?

@ Mirte: ik las het verhaal idd al. Klinkt niet bepaald prettig. Sindsdien niet mer gereden dan? En is Kino al verkocht?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 21:09

Wat een heftig verhaal, Mistid.
Sussie, Dat zou best eens de verklaring kunnen zijn, al blijft hij nu aardig kaal :D
Rowo, Ik heb Eijffinger behang!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:10

Misted: klinkt inderdaad niet goed. Hopelijk kan de osteopaat wat vinden en kan je weer lekker verder. Doe zelf ook maar rustig aan, een gekneusde rug lijkt mij erg pijnlijk.
Ik heb ook geen wedstrijdstop, wij hebben een binnenbak dus ik kan lekker door trainen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:11

Mootje schreef:
Rowo, Ik heb Eijffinger behang!

Thanks, k ga eens ff googlen :D Jou behang vind ik nl erg stoer!

En ik wil ook een binnenbak -O- Helaas groeit er hier geen geldboom in de tuin.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:19

rowo schreef:
@ Mirte: ik las het verhaal idd al. Klinkt niet bepaald prettig. Sindsdien niet mer gereden dan? En is Kino al verkocht?

M'n moeder doet me wat als ik erop stap :+
Kino is nog niet verkocht, daar gaan we een veulentje bij fokken. We hebben al een hengst uitgezocht, een forester die wat langer gelijnd is, groffer type, ook kan springen (heeft internationaal gelopen) maar het ook goed doet in de dressuur. Heeft een wat rustiger karakter. Mijn kleinste zusje gaat er dan over 2 jaar op rijden, dan is ze nog niet oud.
Er komt geen hond op haar af, heb haar 2x voorgereden aan buitenlanders en er is 1x een meisje wezen kijken. We vroegen er helemaal niet veel meer voor, dus dan kunnen we haar beter houden, we hebben de ruimte toch.

Ik wil ook graaaaag een binnenbak. Zal vandeweek eens pijlen hoe de bak van de buren is, anders zal ik toch moeten wachten met oppakken tot het ergste weer weer voorbij is/de boel is stukgevroren. Of een een land een deel sneeuwvrij maken, de grote landen zijn namelijk vrij vlak.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:40

Mochten er hier trouwens nog mensen zijn die interesse hebben in grote winterdekens, fleecedeken e.d in maat 215. De dekens van mijn zusjes paard komen vrij. Evenals een mooi zwart rondgenaaid hoofdstel en een K&K bitje maat 13,5. Hoofdstel is een maat xtra full.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:47

rowo schreef:
EvelienH schreef:

Wij zijn bikkels :D

Over bikkels gesproken: we (mijn moeder, ik, stalgenootje + haar vader en stalhoudster) hebben net het hele pad sneeuwvrij gemaakt zodat we met de paarden kunnen wandelen. De bak was al mooi glad gesleept dus daar is een paddock uitgezet waar ze vandaag allemaal ingestaan hebben. Omdat we zo lekker bezig waren, hebben we die ook meteen sneeuwvrij gemaakt. Als het goed is, krijgen we hier vanacht geen sneeuw en kunnen ze morgen lekker naar buiten :D
Was wel even lekker na een hele dag op kantoor, even flink de handen uit de mouwen :) En hoef ook niet meer naar de sportschool vandaag ;)
Jer was alweer behoorlijk baldadig tijdens het wandelen, die verveelt zich alweer dood volgens mij. Is al flink terug in het voer. Als ik het allemaal red qua werk en de wegen goed zijn, ga ik morgenmiddag op tijd weg van mijn werk en dan naar de binnenbak om te longeren. 's Avonds moeten we namelijk weer naar de keukenmevrouw.

@ Karen: fijn dat het springen goed ging! :)
@ Mirthe: dat klinkt niet fijn zeg! :(:)
@ Caro: ook voor jou :(:)
@ Mootje: overdekte molen? Dat lijkt me nou echt een luxe!!
@ Evelien: leuke hondjes :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 21:50

Ja, wij hebben een overdekte molen. Het dak van de overdekte longeerkraal ligt klaar, maar daar doet de gemeente moeilijk over :z
Balen dat Jer zich zo verveelt. Het zou mooi zijn als je morgen wel op pad kunt. Ik mag morgen aan de bak met dressuurles!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:51

Hij is altijd erg lief, maar niet als hij er tekort uit komt ;)
Bij ons is donderdag oefenspringen, daar hoop ik stiekem wel heen te kunnen. Maar dan moet ik dinsdag en woensdag wel wat doen, aangezien ik zaterdag voor het laatst gereden heb!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 22:35

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:37

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 22:38

Dat is dezelfde die haar hond 10 choco lolly's per dag geeft :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:41

Ja, die heeft tig accounts waar ze dat soort topics mee opent. Mods hebben het er druk mee.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 22:42

Owow, de eigenaar is boos in mijn topic _O-

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:44

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 22:46

Haha, en dat voor een ex-teamie }>

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:48

Ach, kan ik ook eens los.... :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:54

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 23:22