[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sussie85

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:10

Zo heb even snel bijgelezen:
Kim: Gefeliciteerd met je verjaardag en fijn dat je paarden zo lekker gaan! Ook gefeliciteerd met je eerste plaatsen.
Mo: ook gefeliciteerd met je punten.
WL: Hopelijk kun je wat meekrijgen van de WK finale. De patienten zijn vast ook allemaal aan het kijken.
Billy: Ik vind het ook een enorm fout jurkje. Maar daardoor ook weer wel leuk!
Billy: leuke site!
Anthea: Balen dat je zelf niet goed tegen de hitte kon. Heb er zelf ook last van. Was dus ook blij dat ik vandaag als eerste kon starten ipv de oorspronkelijk geplande laatste startplaats.
Corien: fijn dat Jackson weer goed loopt!

Ik las verder nog iets over mobiele sproeiinstallaties. Die luxe hebben wij hier niet. Zag vandaag op concours dat alle vrachtwagens ook de mogelijkheid tot afspuiten hadden. En daar werd veel gebruik van gemaakt.

Over het noodweer van gisteravond en vannacht: hier is 25 millimeter gevallen. Alle droogte is in één keer weg. Er stond zelfs water op onze bak vanochtend. Maar het is nu al weer flink aan het drogen.

Dan nog over het WK: mij boeit het niks. Ik hoor aan het lawaai vanzelf wel wat ze gedaan hebben.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:11

Sussie goed gereden dus, jammer dat je hc reed ;)

Simmie,pb ene Jiska ros

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:15

Sussie, Waarom reed je HC?

Ik ga vanavond lekker naar stal, oftewel ik ben geen voetbalfanaat :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:17

Mensen veel plezier en succes nog vandaag!

Ik ben weg :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:19

Goedemiddag.
Kim: Gefeliciteerd met je prijzen en met je verjaardag natuurlijk.
Pb: Zo jij was wel heel vroeg actief :+ .
JN: Fijn dat je gewoon extra kan werken bij je huidige baas, en dat je gelijk je hart hebt kunnen luchten tegenover je baas.
Mootje: Jij bent wel streng voor jezelf, ik zou zelf liever buiten voor het eerst starten met een jong paard, dan heb je vaak wat meer ruimte.
Billy: die foto's aan de bovenkant vind ik erg leuk, ik heb eiegnlijk niet echt tips, behalve mischien ook een dressuurfoto bovenin?
Sussie: Fijn dat Pancho het zo goed deed op cc en dat je moeder hem nu lekker kan gaan starten.
Corien: Super dat het zo goed gaat met Jack :D .

Ik had oorspronkelijk niks meegekregen van de weesrverwachting }:0 , en s'avonds een Barbeque bij ons thuis voor de verjaardag van mijn oma. Dus ik heb gisteren tijdens de storm "lekker" ( :+) in het kleine binnenbakje gereden...

edit:
Volgens mij heeft ze met Pancho Z1 gereden mootje, ik ga vanavond ook naar stal, maar daar gaan we lekker Barbecueën en voetbal kijken met de beamer in de binnenbak :Y) .

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:32

Klopt ik heb met Pancho Z1 gereden. Op dat niveau is hij nog lang niet terug. Mist nog de kracht. Ik weet ook niet of hij nog op dat niveau terugkomt. Hij is op zijn karakter naar het Z gelopen en we zijn bang dat er weer blessures komen als we hem nu weer op Z niveau gaan trainen. Voorlopig mag hij dus met mijn moeder op L1 wedstrijd.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:33

Evie_Bandido schreef:
Goedemiddag.
Billy: die foto's aan de bovenkant vind ik erg leuk, ik heb eiegnlijk niet echt tips, behalve mischien ook een dressuurfoto bovenin?

Er staat al een dressuur foto bovenaan ;) Ik heb daar nl bewust een dressuur spring en crossfoto gedaan ;)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:04

@Billy: dan zal het wel aan mijn computer liggen dat ik bovenaan geen kopje contact zie hoor, vandaar de tip.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:39

Bij mij doet het knopje contact het wel :j

Dorien,
De eerste foto van 'Dirty Harry' en 'Entertain You' laad alleen als ik de foto aanklik, terwijl bij de anderen de eerste foto al meteen in beeld komt.
Bij Mythy's Bid krijg ik de volgende foutmelding:
Citaat:
ATTENTION: the path of image folder indicated in the menu item parameters
images/oziogallery2/Mythy
is not correct. Please control if you have created the folder. If the folder exists control, and eventually modify, the path in the menu item parameters.

Je bent gecertificeerd masseur, is dit op een site (net als bijv. ICREO.com) terug te vinden? Dan is het handig om hier naar te verwijzen.

Pff, Ik moet nog mijn hele huis aan kant maken en boodschappen doen, maar het is zo enorm warm... Als ik 5minuten iets doe, moet ik een kwartier uithijgen. Om 4 uur gaat de supermarkt open, dus moet zo toch echt wel iets gaan doen :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:41

CoriienRN schreef:
Simmie,pb ene Jiska ros

Die ken ik wel!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:45

Hoi!
Nog niet bijgelezen, sorry. Heb een strak tijdschema ;)

Warme dag op de kampioenschappen gehad! 's Ochtends eerst dressuren, toen viel het nog mee met de hitte. Eerste proef uitgestrekte draf verknald en nog een paar kleine foutjes. Tweede proef had ik een hele fijne aanleuning maar ook een paar rommeltjes. Moeten straks nog terug voor de punten, hebben eerst Jer lekker naar huis gebracht. Ook nog een rondje gesprongen, hij was echt super ontspannen (en ook wel een klein beetje moe denk ik), 2 balkjes maar super tevreden. Paard lekker uitgebreid afgesponst dus die ging weer blij de trailer op.

Net nog even de stallen gedaan, nu even snel douchen en wat kleren inpakken voor de grote oppas-10-daagse.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:46

Leuk dat je gaat oppassen Noor, heb je vrijgenomen van je werk, of doe je het erbij. Hoe dan ook, een pittig weekje denk ik :D
Gisteren had ik ook eerst mijn paard thuisgebracht. Wel zo eerlijk met dit weer :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 16:07

Ik ben ook terug van CC. 1e parcours kon ik mooi de tips die ik van Lammert had gehad gebruiken en had ik 1 pechbalk.Verder een super fijn parcours gereden. 2e parcours ging super tot H6 de dubbel vanaf de uitgang. Op het moment dat ik aan kom rijden, komt net de volgende de ring in en blijft daar lekker plakken. Normaal reageert mijn paard absoluut niet op anderen en de uitgang maar voor ik het wist stond ik opeens 90 graden de andere kant op en vloog zij naar dat paard. Diegene bleef lekker voor mij lopen dus paard wilde niet weg. Ik even boos geworden en gewoon weer aangereden :( . Mevrouw zwaar beledigd en 6a,6b en 7 eraf dus maar verkeerd parcours gereden. Moet nu ook een nieuwe zweep na 2 ferme tikken in tweeën

Wel leuk concours, weinig vliegen en een windje. Gelukkig paard niet gewassen want die was naderhand zwart. De paarden thuis vonden het natte zand ook heerlijk want ik heb nu 2 zwarten ipv schimmels en een bruine :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 16:36

Balen van je tweede rondje Caro!

Zo, net boodschappen gedaan. Het leek de DDD wel :oo Ik ga nooit meer op openingstijd naar de Bas!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:09

Na een enting, moet je dan altijd rustig aan doen? Want Elvis wordt maandag of dinsdag geënt en dan heb ik woensdag crosstraining...

nu bijlezen :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:09

Fijn dat je met de tips van Lampje aan de slag kon Caro! Zonde van je 2e parcours idd!

Wel bijgelezen, maar vluchtig dus niet veel onthouden, solly.

Was het druk bij de Bas Mootje? Iedereen nog de laatste bier, chips en popcorn aan het inslaan voor vanavond?

Ik ga lekker BBQ-en zonder tv.

Mijn concours was wel lucratief vandaag! Warmte viel mee, we hadden ook een fantastische parkeerplek in de schaduw. Rondje BB was foutloos en 5e prijs. B ging lekker maar 1 balkje door mijn eigen fout.
Tussendoor lekker afgespoten en laten grazen toen tijd voor de dressuur. Had maar kort losgereden, want de temperatuur liep inmiddels was op. Tussen de proeven door even een fles water over Sim d'r hals gegoten om op te frissen, dat vond ze wel lekker. Elke proef een wp en een 3e prijs. Lekker afgespoten en naverzorgd en thuis kon ze daardoor meteen de wei op.
Nog een kleine boktmeeting, want Ruud_O stond naast ons met de trailer en Yvetjes tegenover ons.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:12

Nette resultaten, Simmie! Gezellig zo'n meeting :))
Damelza, Ik zou dan zorgen dat hij maandag wordt geënt. Ik doe persoonlijk niet zo moeilijk met enten, maar direct de dag erna crossen zou ik niet doen. Ga je aankomend weekend op cc, want er moet min. 6 dagen tussen de enting en een wedstrijd zitten!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:23

en als hij dinsdagochtend wordt geënt en woensdagavond crosstraining? Ik zal ik iedergeval proberen het voor elkaar te krijgen dat hij morgen wordt geënt. Ik deed meestal zelf wel een paar dagen na de enting rustig aan/niet zweten etc.. Heb dit weekend geen CC, omdat ik 19 juli op KNHS-kamp ga :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:24

billy1, ik vind de opmaak leuk :) en leuk jurkje!

AfbeeldingKim gefeliciteerd!Afbeelding
en ook met je eerste prijzen ;)

Mo, haha, lekker streng voor jezelf ben je :P

Sussie, netjes gereden dus :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:06

@ damelza de DA raadt mij altijd aan om de dag na de enting alleen licht te trainen omdat een paard toch reactie kan krijgen na een enting
@ Simmie de tips werkten goed. Hij komt wrs vaker en ga er dan ook weer heen. Een frisse blik is altijd fijn. Gefeliciteerd met je wp's en prijzen

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:06

oke, dan ga ik vragen of hij morgen al geënt kan worden. Dan ga ik dinsdag gewoon even rustig een buitenritje ofzo maken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:08

Kim: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Sim: goed gereden dus. Gefeliciteerd met de punten.
Caro: jammer van je tweede parcours.
Damelza: ik zou ook proberen maandag te enten, dan kun je woensdag wel crosstrainen hoor!
Mootje: ik moet een paar dagen werken en neem ook wel wat vrij. Inderdaad een druk weekje, staan hier nu 7 paarden, 4 honden en 2 katten :D Ik vermaak me dus wel!
Billy: leuk jurkje!!! Ik trek straks mijn dutchie weer aan ;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:17

oke, ik zal het gewoon even proberen of dat kan :D

Ga jij ook nog woensdag Noor?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:13

PB @ wat lees ik nou steeds....?? van je paard af kukelen stop je er nu mee ?? :D
BILLY @ gaaf jurkje , die heb je gevonden of zelf gemaakt ??

Ik ben net terug uit Scheveningen dus moet zo wel ff snel weer opfrissen om naar de stad te gaan.. :D Het was in ieder geval heerlijk, lekker hotel, uitgaan Crazy paino's heerlijk gegeten en strand gelegen. Kort maar krachtig, uitstekend vermaakt.. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:36

Bianca, Leuk dat je weekend zo geslaagd was. Ben je een beetje bijgekleurd?

Net even bij mijn paard geweest. Ik heb alleen zijn stalletje gedaan. We hebben weer een drukke week voor de boeg!