viefdepief schreef:Ingrid: Hoop dat je nog optijd komt. Werk-ze!
Hoe staat het er nu eigenlijk voor met Vol?
Zo gaat hard hier
ben weer thuis, was 10 minuten te laat op m'n werk
Nouja is niet zo erg
Ja der is niet echt wat nieuw nieuws over Voll, Er gaan nog steeds brieven van advocaten heen en weer.
En ze proberen gewoon zo veel mogelijk tijd te rekken,
ook laat antwoorden op brieven enzo echt heel vervelend zo schiet het echt niet op.
Dus nouja ik zorg iedergeval dat Voll elke dag 3 uur buiten komt en soms longeer ik hem ook.
Maja hij word wel steeds vervelender ook met longeren.
Dan vliegt ie opeens mijn kant op ofzo en dat staat ie weer bijna in de longeer lijn.
Dat soort dingen ook onwijs bokken en steigeren aan de longe.
Was gister ook was opzich wel gaaf. Ik ging hem alleen met halster longeren.
En nouja hij liep echt te klieren en telkens bijna in die longeerlijn dus had hem er af gehaald.
Kwam die de hele tijd op me afstormen en dan bokken enzo.
Was blij dat ik een zweep in me handen. En normaal doe ik daar niet zoveel mee en ligt die alleen maar op de grond.
maar vond het nou wel beetje gevaarlijk worden dus denk ik pak hem maar ff.
En toen kwam die voor de zoveelste keer op me af stormen en toen dacht ik nou zal ik je is krijgen.
Dus ik til opeens die zweep op. echt vlak voor me neus steigerde die zo.
Was echt zo'n gaaf gezicht. stond gelukkig wel op veilige afstand.
Maar wow was egt zo hoog helemaal met ze voorbenen zwaaien enzo was wel gaaf om te zien.
Nouja hij word wel steeds vervelender maar probeer alles gewoon met gedult op te lossen.
Je kan wel staan schreeuwen enzo maar daar bereik je ook niet echt veel mee denk ik.
Ik hoop niet dat het nog lang duurt, wil liever zekerheid, het is nu telkens misschien. Een rechtzaak kan wel 3 jaar duren dus dan zit je elke keer in onzekerheid wat het nou word enzo. Ik hoop ook niet dat Voll nog erger word. Ik blijf wel bij consequent zijn. Wat de eerste keer niet mag mag daarna ook niet. Maja hij komt telkens met wat anders, en ik kan wel nee blijven zeggen schiet ook niet echt op.