tientjeh schreef:ik had een witte, met een hals die je er ook af kon halen. Die zaten vast door middel van lusjes, dat was wel fijn. Verder was hij wit met blauwe singels
Waar maak je die lusjes dan aan? Ik snap er niks van...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tientjeh schreef:ik had een witte, met een hals die je er ook af kon halen. Die zaten vast door middel van lusjes, dat was wel fijn. Verder was hij wit met blauwe singels
De vliegen waaien hier weg 
Wordt iedere keer een stukje beter 

goeiemorgen 

oh oh.

Hier is het gelukkig droog met een zonnetje alleen waait het heel hard.
andrea16 schreef:Lado schreef:ziet er gaaf uit
Euuuh, wat ziet er gaaf uit?
en gewoon alweer (zonder longeercircel
). Ze is nu heel braaf. Ook al wat sprongetjes gedaan
. 
Maar is ok wel logisch. Papa met zijn acties ok
.

. Hij liet lekker los, lekker ontspannen. En hij mocht voor het eerst weer ff springen (na z'n vakantie). Dat wou die wel
haha, hij had er echt zin in. En sprong alles heel fijn
)
En de anderen zijn ook niet echt mooi geworden helaas. Ik heb nog helemaal geen mooie foto's van Kameel
. Ik moet hem dan wel bij me houden, maar als ik dat teveel doe pikt ie dat niet.
.
oren naar voren en gaan met die banaan dacht hij. Maarja dat mocht dus even niet. Dus eerst wat voltens gegallopeerd tussen de hindernissen, nou ziet hij een hindernis en trekt er al wat op aan. Dus eerst lekker voltes gereden. En toen pas naar de sprong gereden, en dat ging echt heel fijn. En indd hem in 1 tempo laten gaan. En niet in de wending met mijn handen gaan sturen en nog willen regelen. En dan komt hij gewoon goed uit, en als hij niet helemaal uitkomt dan red hij zich wel. Maar als ik hem bij de kop beet heb dan laat hij indd al zijn benen hangen.
En dan kom ik ook altijd goed uit (want ja ze kunnen het zelf passend maken, en als ik ze bij de kop heb nieT).