[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:46

tientjeh schreef:
ik had een witte, met een hals die je er ook af kon halen. Die zaten vast door middel van lusjes, dat was wel fijn. Verder was hij wit met blauwe singels

Waar maak je die lusjes dan aan? Ik snap er niks van... Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:47

Ik heb geen vliegendeken nodig Clown De vliegen waaien hier weg Tong uitsteken

Ben echt trots op Urby, beeld op de video was ook alweer fijner dan vorige week. Heb af en toe nog wel zijwind in de wendingen, maar dat komt wel goed Knipoog Wordt iedere keer een stukje beter Ja

Super Teegee, hij is gewoon te groot en staat precies met zijn staart tegen de klep aan te schuren. Zelfs op dat stukje van een kwartier heeft hij al weer staan schuren Bloos

Ik wilde nog iets zeggen, maar dat ben ik even kwijt. Ga maar weer doen alsof ik aan het werk ben Clown

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:08

Woooh Gomir, netjes zeg van je 1e prijs! Gefeliciteerd!

Veel plezier in Utrecht rowo!

Ik ga vanmiddag even kijken hoe met de achterbeentjes is, nog maar even niet rijden denk ik en dan morgen even kijken hoe ze onder zadel loopt en een paar kleine sprongetjes maken. Misschien kan ik woensdag nog wel starten.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:26

Gefeliciteerd Gomir!

De witte vliegendeken met blauwe singels is van de Harry's Horse fly protection set. die heb ik ook. Ik heb de hals er alleen aan als er echt erg veel dazen zijn. nadeel is dat hij niet 100 % aansluit dus dat er ook weleens een daas onder kan komen.
ook zit een een buikflapje bij Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:02

Doei! goeiemorgen Lachen
Eindelijk weer ff tijd om wat te posten Tong uitsteken
Zaterdag sliep in bij 2 vriendinnen (waren we nog uit geweest) en gister om 4 uur meteen doorgegaan naar mn werk. Was om half 11 thuis, en ben toen lekker mijn bed ingedoken.

Ik moet nu ff de stallen doen en de paardjes naar binnen. Sjemug wat een weer Verward
Ik moet zo nog rijden Nagelbijten / Gniffelen oh oh.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:22

Goedemiddag!

hahah Kim, jij zult wel moe zijn Haha!
Rowo: veel plezier vandaag!
Gomir: Gefeliciteerd met je 1e prijs Cool

Ik heb vanmorgen al gereden, lekker in het zonnetje. Daarna begon het heel hard te regenen Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:22

Rowo: Met Lipso pootje gaat het goed. Het is weer helemaal dun. En het is eigenlijk behalve de eerste 2 dagen niet meer warm geweest. Na het rijden is het zelfs nog dunner. Het is alleen een beetje jammer dat het als hij een poos op stal staat nog wat oploopt. Maar als je dan 3 minuten aan het rijden bent is dat ook weer goed. Misschien dat het oplopen ook nog een beetje met een schiefel te maken heeft. Op dat beentje zit namelijk ook echt een vrij forse schiefel net onder zijn knie. Maar dat weet ik ook niet precies. Ik blijf hem nu gewoon nog lekker wat rijden. Nog geen les, concours. En dan krijgt hij in augustus gewoon nog even lekker helemaal vrij voor 3,5 week en dan mag hij daarna weer aan de bak Knipoog

Veel plezier in Utrecht Doei!

Tientje: Veel plezier in Nijland Knipoog

Lappie_lap: Fijn dat Bandit het zo leuk vond. Nu al een echt crosspaard dus Cool

Amber: Leuke foto! Ik zou het mijn paard alleen niet zo snel leren Nagelbijten / Gniffelen
Kim: Ach gut Hier is het gelukkig droog met een zonnetje alleen waait het heel hard.
Stuur je vanmiddag nog even een PB.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:25

Vief, wat fijn dat Lipso zn voetje weer helemaal dun is Lachen

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:49

andrea16 schreef:
Lado schreef:
ziet er gaaf uit Haha!

Euuuh, wat ziet er gaaf uit? Bloos

die foto´s natuurlijK! Tong uitsteken

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:02

heey hallo

ik ben er weer, het was wel een weekend hoor, wat een natte zooi, maar erg gezellig gehad

ik zal eens even bijlezen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:10

Vief: We longeren alweer met zadel Knipoog en gewoon alweer (zonder longeercircel Tong uitsteken ). Ze is nu heel braaf. Ook al wat sprongetjes gedaan Ja.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:12

Ohw fijn dat ze het nu zo braaf doet Lachen
Zal wel een beetje overdonderd geweest zijn van alles.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:27

Denk het ok ja Nagelbijten / Gniffelen Maar is ok wel logisch. Papa met zijn acties ok Clown.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:29

Ik ga rijden Doei!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:17

Ik heb net even rustig gereden, lekker ontspannen over de rug wat gestapt en gedraafd en dat ging goed, ze was lekker los. Ze stapte achter goed onder en liep goed ontspannen dus naar mijn idee heeft ze er geen pijn aan. Morgen even kijken hoe het springen gaat, gewoon wat lage sprongetjes en dan maar even bekijken of ik woensdag nog kan starten.
De wond is al dicht alleen er hangt nog een lapje vel los zeg maar, zal wel een litteken worden.

Vief: fijn dat Lipso's beentje weer in orde lijkt!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:19

Fijn dat het goed ging Andrea Lachen

Ik heb net ok heel fijn gereden Lachen. Hij liet lekker los, lekker ontspannen. En hij mocht voor het eerst weer ff springen (na z'n vakantie). Dat wou die wel Nagelbijten / Gniffelen haha, hij had er echt zin in. En sprong alles heel fijn Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:20

Mooi zo Kim! Hij is echt al een stuk braver met springen (en in het algemeen) of niet? (*afkloppen Knipoog )

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:26

Kim en Andrea: fijn dat het rijden bij jullie zo goed ging

Ik heb net even mijn foto's van Westerbork bekeken en ze zijn best lelijk geworden. Één foto is van de hindernis waar we die balk op hadden en je ziet de balk ook door de lucht vliegen Clown En de anderen zijn ook niet echt mooi geworden helaas. Ik heb nog helemaal geen mooie foto's van Kameel

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:29

Ja hij is eigenlijk wel heel braaf met springen. Alleen in de lessen is hij nooit zo fijn te rijden. Hij wil gewoon iets te graag. En daar kan ik dan niet zo goed mee omgaan Clown. Ik moet hem dan wel bij me houden, maar als ik dat teveel doe pikt ie dat niet.
Maar kijkerig ofzo is die eigenlijk niet. Wel eens natuurlijk. Maar niet vaak Lachen.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:31

Dat herken ik wel een beetje. Ik wil altijd teveel controle hebben bij het springen terwijl ik haar eigenlijk gewoon in 1 tempo moet laten lopen en verder niet aan de mond moet zitten. Ik hoef maar iets aan de mond te zitten en dan komt ze terug of laat de benen hangen. Gelukkig begin ik het nu een beetje door te krijgen Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:35

Haha, nou vandaag ging het dus wel goed. Echt ik was aan het stappen en ik nam de teugels op maat en hij gallopeerde al aan Clown oren naar voren en gaan met die banaan dacht hij. Maarja dat mocht dus even niet. Dus eerst wat voltens gegallopeerd tussen de hindernissen, nou ziet hij een hindernis en trekt er al wat op aan. Dus eerst lekker voltes gereden. En toen pas naar de sprong gereden, en dat ging echt heel fijn. En indd hem in 1 tempo laten gaan. En niet in de wending met mijn handen gaan sturen en nog willen regelen. En dan komt hij gewoon goed uit, en als hij niet helemaal uitkomt dan red hij zich wel. Maar als ik hem bij de kop beet heb dan laat hij indd al zijn benen hangen.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:36

oh dat heb ik ook met springen
wil soms iets te veel dressuurmatig rond rijden haha
met sgw geen last van, maar met springen wel

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:37

Indd, met SGW laat ik de paarden ook altijd wel gaan Clown En dan kom ik ook altijd goed uit (want ja ze kunnen het zelf passend maken, en als ik ze bij de kop heb nieT).

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:40

Juist inderdaad, dat bedoelde ik ook. Teveel dressuurmatig willen rijden in het parcours. Terwijl eigenlijk het enige wat je moet doen is je paard aan het been hebben en licht contact met de mond. En daarbij ritme houden (tenminste, dat werkt bij die van mij het beste). Goh, wat is het toch eigenlijk simpel hé! Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:45

haha ja het lijkt heel simpel zo Tong uitsteken