Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GvdT schreef:Heb vandaag ook een poging gedaan om te springen. Wist alleen niet zo goed hoe ik mijn teugel vast moest houden![]()
1e parcours een balk op 1
2de parcours deed mijn hand wel heel erg zeer en ging ze een beetje aan de hol.
Ik had 2 balken op de 2 laagste hindernissen![]()
Ze sprong wel in 1 keer over de sloot, die was facultatief.
Iedereen gefeliciteerd met de winstpunten en prijzen.
Gomir ik was bij SPA. Was nog iemand met zijn vrachtwagen door het bos gekomenover voet en fietspaden
MJ ik heb het stukje van Sam gezien.
Jaap Knape ken je wel. Is een onwijze rouwdouwer met rijden. Volgens mij reed ie in Chaam 2 of 3 voorons. Hij heeft een donker paard.
Talida schreef:Dus ipv dat ik bij voorbaat mn wedstrijd al had opgegeven, hebben we mooi 2 winstpuntjes binnengehaald![]()
Scum schreef:Gomir; success in het Z. Wanneer gaat het gebeuren?
GvdT schreef:Jammer van die balken, maar wel super dat ze de sloot deed.Gomir ik was bij SPA. Was nog iemand met zijn vrachtwagen door het bos gekomenover voet en fietspaden
marieketencate schreef:Nee, ik ben nog niet naar bed. Lag er al wel in, maar weer eruit gekomen.....heb een soort bult op mijn onderlip die is opengebarsten en nu is daar een korst op aan het komen. Is geen koortslip, want het zit vrij aan de binnenkant. Het doet alleen zo ongelooflijk zeer dat ik gewoon met tranen in mijn ogen in bed lag....dus dan maar even bokken als afleiding.
manic schreef:Hey, top! Was je in Nieuw Vennep? Reden nog 2 stalgenootjes van me mee, ook alletwee in de L1, alletwee op zwarte paarden. Was wel fijn gejureerd toch?
Citaat:Over het algemeen liep hij erg fijn. Zitten nog een paar foutjes in waarvan ik weet dat ze beter moeten (voornamelijk het galop werk) en 1 keer verrastte hij me heel erg gruwlijk toen hij vertrok met de middendraf. Dat beest gaat zo groot, da's echt wijs. Ik was er alleen niet echt op voorbereid.
Moet eerlijk zeggen dat ik al 2 maanden niet meer gestart heb en ook zo'n week of 4 a 5 bijna niet gereden... Dus was eigenlijk best heel trots met mijn 166 (spanning) en 178 punten. Nog niet helemaal lekker eraan, maar ik sta ook niet helemaal voor lu..l in deze klasse, dus dat was wel een fijn gevoel. Beestje deed goed zijn best en gewoon een lekkere dag gehad. Super
reeskees schreef:@Vief, jammer van je wedstrijd, stout sampje. Heb vandaag Dries ook voorbij zien komen. Dat jongetje rijdt hem erg goed!! En Driesje kon echt HARD!! Hij had iig een tweede prijs erbij vandaag.
Canter schreef:Leuk Lielle, doe je best!
Jee Simmie, je schrikt je rot na alles wat je net hebt meegemaakt!
Hebben jullie in de Hoefslag het verhaal van Judith Scholte gelezen? Ik wist niet eens dat ze ziek was, wat een heftig verhaal.