Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar ik wilde graag weer even een update plaatsen van mijn kant.
Tempo gaat omhoog, oortjes erop en hij is veel minder kijkerig naar de hindernis en zal dus minder snel stoppen. Afgelopen zondag op Bussloo was dat al helemaal zo. Ik reed daar achter een vriendin aan, van wie de pony ook een goede vriend is van mijn pony. Ik kon Dylano niet meer houden, hij werd zo heet! Het springparcours was zelfs voor het EERST in 1x foutloos
Tijdens de cross reed ik bij de meeste hindernissen een aantal meter achter mijn vriendin aan en dan galoppeert Dylano harder dan ik het hem ooit heb voelen doen (wil zijn vriendje inhalen natuurlijk) en hij springt als een kanon. Rijd ik voorop, dan moet de hindernis eerst even geïnspecteerd worden natuurlijk
Vorig jaar op Bussloo ging dit trouwens precies hetzelfde, daar reed ik met dezelfde vriendin en nog iemand anders. Zo blij heb ik Dylano nog nooit gezien tijdens een cross. Bij een bepaald stuk waar we gingen draven liep hij ook gewoon heel ontspannen met een lekker tempo aan de teugel, waar hij thuis met het bakwerk altijd stilvalt als hij zijn kaak los moet laten. Leek ineens wel een heel andere pony!
Wel ervan uitgaande dat ik mijn pony aan kan houden tijdens het studeren, dat zal uitproberen zijn.

Wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook zo zou zijn bij jullie hoor! Ik zou idd ook vooral tijd aan lessen investeren en dan ook privé lessen meepakken zodat hij alleen wat zekerder wordt! Gave foto’s !!

Foutloze cross gereden, maar nu dus geen winstpunten (ipv de 2 waar ik recht op had).