Margriet: Gelukkig is het allemaal goed afgelopen! Mirthe: Echt weer een plaatje voor jou Marijke: Wat leuk dat je al zo'n goed beeld van de baby hebt gezien! Noor: Gelukkig lijkt het mee te vallen met Jer z'n mond
Noor, ik heb net besloten dat onze Toos volgende week zaterdag loops is, lijkt me een goed idee.
viefdepief
Geplaatst: 11-04-12 08:49
Morgen
Ik zal zo eens naar de uni voor de bespreking van een paper. Ik ben benieuwd, was best een mooi stuk geworden alleen 3.500 woorden te weinig Daarna maar gelijk door naar stal, want dan ben ik al halverwege
Wel leuk bericht toen ik wakker werd. Als er in Westerbork 20 B-ruiters op zondag kunnen starten komt er een extra rubriek bij! Hou maar gewoon goede hoop dat Wolles dan weer fit is
_Noor
Geplaatst: 11-04-12 08:50
MargreetW schreef:
Noor, ik heb net besloten dat onze Toos volgende week zaterdag loops is, lijkt me een goed idee.
En dan niet gaan bedoel je? Misschien geen slecht idee, want WB zal ook wel weer een vroegertje worden (of in ieder geval een lange dag).
Foto's komen morgen denk ik, er is een nieuwe lens onderweg en die wil ik graag uittesten.
viefdepief
Geplaatst: 11-04-12 09:43
Karen: Haha T had vast een geweldige nacht Woll durft dat niet als het donker is Hilde: Gefeliciteerd met je veulie. Vorige jaar hadden ze bij ons op stal ook een veulen van Apache. Plaatje was dat!
TeeGee
Geplaatst: 11-04-12 09:47
Ik heb waarschijnlijk de stal niet goed dicht gedaan dus hij is bij het hooi geweest, bij de voerton, op het erf, bij de kipjes, alle viooltjes en plantjes uit de plantenbakken, allemaal rol plekken in de buitenbak.
Naja is ie ook voor het eerst los geweest in 9 maanden
Haha die T wat zal die een lol hebben gehad vannacht
texelse
Geplaatst: 11-04-12 09:52
Hij heeft genoooooooten!!!! Nou, en als hij er dan niets aan overhoudt, dan is de schade wel te overzien
AntheaV
Geplaatst: 11-04-12 09:55
Hilde: Gefeliciteerd!! Ben heel benieuwd naar de foto's TG: hahah kan me goed voorstellen dat T zich prima vermaakt heeft
Mister T
Geplaatst: 11-04-12 10:43
hahaha wat een boef! T heeft zich dus prima vermaakt!
_Noor
Geplaatst: 11-04-12 10:45
TeeGee schreef:
Ik heb waarschijnlijk de stal niet goed dicht gedaan dus hij is bij het hooi geweest, bij de voerton, op het erf, bij de kipjes, alle viooltjes en plantjes uit de plantenbakken, allemaal rol plekken in de buitenbak.
Naja is ie ook voor het eerst los geweest in 9 maanden