[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 21:06

Die is inderdaad ook leuk, Lau!
Evie, hij is inderdaad lekker vol. Type bodybuilder en daar hou ik van :)
Floor, ik weet inderdaad wat ik aan Jer heb, maar hij is nu 8 en ik vind het toch het allerleukst om een jong beest netjes op te leiden. Maar ik heb nog steeds voldoende uitdaging in Jer in het springen, SGW en zeker ook nog in de dressuur dus daarom grote twijfels ;) Maar goed, àls ik hem wil verkopen moet ik natuurlijk nog 2-3 jaar wachten.
Snoek, ik heb dan evengoed 2 paarden in de kost hè, KJ & Jer (of een ander) dus dat is qua kosten mans zat.

Corien, ik zag dat we concullega's zijn zondag ;) En Eef trouwens ook :)
Evie, jij hebt ook wel aardige tijden toch?

Schoonzusje heeft nog een keer onder toeziend oog gereden, ging weer goed. Dus die kan Jer volgende week een keertje van me overnemen. Ik ga donderdag nog dressuurlessen en dan vrijdag een rustig rondje WW en dan moeten we er wel klaar voor zijn (hoop ik).

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:06

BENTHE @ jeetje...het zit je echt tegen he met die hand...
SANN @ kan je niet in Oudkarpsel starten ?? of mag dat niet in jou planning ivm aantal sgw's ed....
EEF @ das balen zeg...kwakkie te laat..
NOOR en MARGREET @ dikke knuffel nogmaals.. :(:) gecondoleerd..
RUUD @ top gedaan jullie..
EEFBAM @ leuk een nieuw jasje.. ;)
LAU @ is verliefd.. <3 kan ook bijna niet anders met die geweldige bokken onder je kontje.. :D

Uggs zijn niks voor mij...veel te duur..

Voor diegene rondom Putten wonend. Ik ben op zoek naar iets van een bakhuisje of zo om te huren of stacaravan. Wil graag uit Lelystad weg, dus ga het huis hier verhuren als iemand op mijn pad komt (wil liever geen overall advertentie nog zetten, eerst via via). Verkoop is echt drama en ik ben er nu een beetje zat van. Je staat nu gewoon met je rug tegen de muur, helemaal financieel. Heb de laatste tijd steeds vaker "dipjes" met mijzelf dus tis beter dat ik daar eens verandering in ga brengen......zucht.......

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:14

Noor ja leuk! gezellig! :)
Zal je pb even beantwoorden!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:22

Sannn,ik meld me af. Insemineren wordt waarschijnlijk rond het weekend en dan nog 18 dagen tot de scan. Als die positief is weer fanatieker aan de gang

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 21:23

Snoek, heel veel succes/sterkte alvast morgen!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:24

Snoekiej: Alvast heel veel succes morgen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 21:25

Voor de geïnteresseerden: 24 juli is er een training van Tim en Martin Lips in Baarle Nassau. Zie de site.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:46

Leuk Noor, die ga ik even in mijn achterhoofd houden!
Ik heb wel fijne tijden inderdaad, overnachten zouden we sowieso doen en nu zijn we lekker vroeg klaar :) .

Snoekiej: Heel veel succes morgen!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:47

bianca1980 schreef:
SANN @ kan je niet in Oudkarpsel starten ?? of mag dat niet in jou planning ivm aantal sgw's ed....

Voor diegene rondom Putten wonend. Ik ben op zoek naar iets van een bakhuisje of zo om te huren of stacaravan. Wil graag uit Lelystad weg, dus ga het huis hier verhuren als iemand op mijn pad komt (wil liever geen overall advertentie nog zetten, eerst via via). Verkoop is echt drama en ik ben er nu een beetje zat van. Je staat nu gewoon met je rug tegen de muur, helemaal financieel. Heb de laatste tijd steeds vaker "dipjes" met mijzelf dus tis beter dat ik daar eens verandering in ga brengen......zucht.......

Ik wil nog wel keer trainen voor mijn L debuut bij Rob, puntjes op de i zetten. Ook vind ik Vlietland een mooiere cross. Daarbij komt dat Oudkarspel vorig jaar mijn 1e cross was met Vero en ik Vero waarschijnlijk eind deze week of volgende week moet laten inslapen. Dus zit ook nog emotioneel tintje aan waardoor ik geen zin heb om met What in Oudkarspel mijn L debuut te maken.
Zal het in de gaten houden voor je Bianca, je moet als je opweg bent naar Bull is keer bij supermarkten stoppen. Daar hangen vaak aantrekkelijke advertenties.

Jammer Roos dat je je af moet melden. Maar het risico is wel te groot anders.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:54

shanouk succes morgen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:56

Nou zeg wat wij net hadden...
Hadden vrijdag klanten voor Trakkie. Ging super en mensen heel erg enthousiast en gaven eigenlijk aan dat ze hem wilden kopen. Afspraak gemaakt voor dinsdag (morgen). Ze belden net nog of de afspraak iets eerder kon, geen probleem. Ze waren nog steeds entousiast, sms'en ze 10min daarna dat ze twijfelen en niet meer komen!!
Dus mijn moeder en ik waren echt verbouwereerd. Hebben ze even terug gebeld en wat was het argument, er zat volbloed achter (gut dat zit bij iedere warmbloed) en hij was heet en onbetrouwbaar (Trakkie is doodbraaf en dat heeft ze zelf ondervonden toen ze erop reed). Ze waren gewoon echt onbeschoft!
Hebben echt al heel veel meegemaakt met paardenverkoop, maar dit is echt wel 1 van de meest bizarre en onbeschofte dingen.
Mijn moeder was echt heel erg link en geloof me dan is mijn moeder echt niet leuk :P

Klanten zijn momenteel zo gruwelijk vervelend en onbeschoft. Horen het ook van andere handelaren dat het nu wel echt heel erg begint te worden.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:58

klinkt leuk lau _-:(

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:59

Dat is wel heel bizar en onbeleefd zeg, raar ook dat ze eerst wel heel erg enthousiast zijn :?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:59

Pffff niet te geloven Lau! Trakkie mag morgen dus gewoon mee?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:02

Ja hoor Trakkie gaat morgen gewoon mee. Ben ik blij nog niet afgebeld te hebben.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:03

Raar lau zulke klanten. Gewoon echt niet meer grappig zo een paard verkopen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:10

Rare jongens, die romeinen zei Obelix, maar in dit geval "rare jongens, die kopers", Lautje!
Kop op, aan zulke mensen wil je je paard toch ook niet verkopen.
Wij kregen hier een mailtje met maar 1 vraag, en dat was "wat is de uiterste prijs". Nou daar gaan we ook niet serieus op in.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:10

Joki: Hou maar op. Momenteel is het zo dat van de 10 paarden die je 'verkoopt' je blij mag zijn als de helft ook daadwerkelijk verkocht wordt. 1x gehad dat mensen die een pony hadden gekocht gewoon niet zijn komen opdagen op de afgesproken dag dat de dierenarts kwam om te keuren en zij hem op zouden halen.... Nooit meer wat gehoord en niet te bereiken via de telefoon.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:14

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:15

wow dat is een mooi jasje!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:17

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:19

die is inderdaad ook super mooi!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:28

Lau heeft altijd genoeg te doen lees ik. Genoeg paarden te rijden, in te rijden, door te rijden en te verkopen. Gaaf als je dat kunt.
Bizar verhaal van die kopers trouwens.

Snoek veel succes morgen. Joki succes met verhuizen.

Floor wel een aparte uitspraak :D Een mooie dag gehad, met een paard met koliek... haha. Ik zou dat ook niet kunnen trouwens. Ik word al licht in mijn hoofd als Vies geënt wordt. :o Jaar terug moest een paard een spuit tegen koliek. Komt die man me toch aan met een groot apparaat! En voor ik het wist zat het erin! Natuurlijk nog een schimmel ook, dus er kwam zo'n heerlijk zichtbare bloedvlek. Nou toen moest ik toch wel heeeel snel gaan zitten hoor! En die DA maar lachen!

Ik wil eigenlijk ook nog een keer naar Baarle-Nassau, lijkt me zo'n gaaf terein! Hebben ze daar ook een vaste instructeur? Ik ben namelijk meer van de privéles.

Leuke jasjes komen hier steeds langs!

Ik heb net echt een heerlijke springles gehad! Heel erg lastig voor ons en ik heb super hard moeten werken, maar ik ben trots op ons. Dit keer niet in de hoogte in gegaan, maar echt puur basis en stuurwerk moeten doen. In het begin ook zo verzameld mogelijk over balkjes moeten galoperen en dan tussenin in draf en vlak voor de laatste weer in galop. Ik dacht Vies echt onder controle te hebben, maar terug naar draf was toch heel lastig :D
Daarna hindernissen op de volte gereden en vooral geoefend op kleine wendingen. Voor mij is dat echt super lastig, wij vliegen altijd de bocht uit. Goede oefening dus! Op het laatst ook nog een redelijke hindernis (oxer) en daarna moesten we een haakse bocht maken naar links, over de boomstam en dan voor alle hindernissen langs galoperen en zo een volte van ongeveer 10 á 15 meter draaien. Vies deed dat goeeehoeoeeed! We vlogen over de oxer, mooi over de rug (doet hij anders niet) en perfect scherp naar links door. Stiekem kan hij het dus wel!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:37

Annetje: sorry voor de opmerking, af en toe heb ik dat niet door dat het enthousiasme in het zien van ziektebeelden er iets verkeerd uitkomt wat niet altijd even taktisch is. Ik kan me nog een scene herinneren in de tv-serie de co-assistent waarbij die blonde meid naar een rontgen foto kijkt en zegt (in bijzien van de eigenaar): 'Oh gaaf, een tumor!' %) Dat viel bij mij ook wel in het verkeerde keelgat en ik probeer goed op mijn woorden te letten, maar soms heb ik ook wel zo'n momentje :x (alleen niet zo erg dan..) en ik kan me ook goed voorstellen dat anderen dat vreemd vinden! 8)7

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:45

ik zit ook in de medische wereld en ik herken het wel een beetje! Gelukkig zie ik geen patienten, hoef wat dat betreft ook niet op mijn woorden te letten ;)

Anne fijn dat vies het toch blijkt te kunnen!