[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:26

Hoi

@ Rowo Als hij nog steeds bij dezelfde vent is dan weet ik wel wie het is. (vriendje van A.Z jong ventje) Hij is al een behoorlijke tijd van de boys :D
@ Margriet en Kim Mooie foto's
@ Noor die persoon heeft wel lef om dat te vragen. Proberen kan altijd. Lekker een spoedoverleg om 730 in de ochtend. Hoeven ze bij ons niet mee aan te komen :D
@ Mirthe welcome back...
@ Jantine mooi dat hij goedgekeurd is en verkocht

Lees verder nog een boel uitslagen..
Hier weinig te melden. Net naar de fysio geweest in de hoop dat mijn hoofdpijn wegging maar helaas. Vrijdag naar de HA. Heb nu al 4 weken bijna onafgebroken hoofdpijn aan de linkerkant van mijn hoofd en oog. Heel irritant...
Verder ligt hier een heel dun laagje sneeuw en is het vooral :brr: :brr: :brr: :brr: :brr: :brr:

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:27

Tientjeh: wat fijn dat het paard van je zusje verkocht is!
Mistid: welkom terug!
Vief: fijn dat het treinen goed ging.
Sim: inderdaad heel NL staat vast nu. Sneeuw in NL en alles loopt vast. Om 18u 900km file.
Kim: gave foto's!
TG: volgende week weer? Dat is wel snel achter elkaar.
Sann: leuk is dat leedvermaak, totdat je zelf de sloot in glijdt. Ik heb bruine spoorbeschermers nooit zien liggen in de winkel. In het leer moeten ze er wel zijn. Rubberen niet volgens mij.
Margriet: auw dan komt zo'n stang toch hard aan. Fijn dat je lekker binnen hebt kunnen rijden.
Caro: balen van je aanhoudende hoofdpijn!

Vanochtend was onze bak nog goed, maar nu met de sneeuw die valt vrees ik het ergste. Als het zo hard gaat vriezen als ze zeggen dan wordt thuis in de buitenbak rijden de komende week toch niets. Ik heb zaterdag dressuurconcours dus baal er wel van. Hopelijk kunnen we dan nog ergens binnen gaan rijden. Anders vrees ik dat we zaterdag hard gaan.
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 29-11-10 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:27

@ Jantine: mooi dat hij goedgekeurd is!

Vriendje belde net met een verbod om met de trailer te gaan rijden ;) Had ik zelf dus ook al bedacht.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:28

Karen, mijn zusje gaat volgend jaar Maart kijken voor een ander paard. Zolang heeft ze Uk in ieder geval nog te rijden en meer dan 1 paard komt ze met werk/studie e.d ook niet aan toe. Daarna mag ze wat mij betreft ook rustig wat wedstrijdjes blijven rijden op Uk als ze dat leuk vind. want ik kom er vast niet meer elke week aan toe om op wedstrijd te gaan. ( en dat wil ik dan ook helemaal niet). Maar we zullen zien hoe het loopt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:32

Balen dat je hoofdpijn nog niet weg is Caroline!
Hopen dat iedereen een oplossing kan vinden voor het rijden!
Lief dat je vriendje om je denkt Noor :D

Ik zal zo even de paarden voeren :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:35

@ mistid ik heb een hele goede oplossing. Ik heb al winterstop sinds de wedstrijd in exloo. Ga woensdag wrs even met 1 paard naar de manege om te longeren..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:41

Hoofdpijn sucks!
Gefeliciteerd met de verkoop van het paard Jantine! Misschien wil je zusje Uk wel overnemen van je. Kan jij straks op zoek naar een ander paard.
Sussie, hopelijk wordt je bak beter. Ze voorspellen iig pas wat dooi vanaf het weekend....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:48

caro29 schreef:
@ mistid ik heb een hele goede oplossing. Ik heb al winterstop sinds de wedstrijd in exloo. Ga woensdag wrs even met 1 paard naar de manege om te longeren..

Ik heb helaas ook al een winterstop vanaf toen. Mam zegt dat het de tijd van het jaar is. Hoor van alle kanten rare dingen met de paarden en mensen die ze maar even een stop geven.
Morgen komt de tandarts voor Meno, en heb net de ostheopaat gemaild. Misschien is er toch iets verschoten in Hattem. 3x op rij op wedstrijd ernaast is ook niet fijn. En de laatste keer vond ik toch echt beroerd.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:51

Top dat het met de treinen goed gegaan is Vief!
Die avondspits is niet normaal man! Hoorde net op 2vandaag dat het de drukste van allertijden is. Nou, zoveel sneeuw ligt er toch ook weer niet?
Hoe is dat gekomen je gekneusde rug Mirthe? Ik heb 2 keer mijn ribben gekneusd gehad, was geen pretje.
Fijn dat het paard van je zusje verkocht is Tientjeh.
Balen Noor. Wel lief dat je vriendje zo aan je denkt! :)
Haha Sussie, hoe je dat zegt. Anders vrees ik dat we zaterdag hard gaan. :))

Ik hoop wel dat het echt gaat dooien na dit weekend. en ook dat het niet meer terug komt Ben die sneeuw nu al zat. :brr:

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:54

Aanstaande zaterdag is ook de laatste wedstrijd van mij. Ik haat het gedoe om toch te kunnen rijden in de winter als het vriest of sneeuwt (of heel hard regent). Vandaar maar een winterstop tot maart. Vorig jaar hebben we de paarden uit nood ook stilgezet tijdens de 2 maanden dat er sneeuw lag.

Mistid: balen dat je zo'n last hebt! Hopelijk kan de osteopaat wat voor je doen!

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:18

Zo hallo allemaal, ik heb 29 pagina's bij te lezen maar daar heb ik nu even geen tijd voor omdat ik zo springles heb.
De nieuwe baan bevalt in elk geval goed, is hard werken maar de tijd vliegt voorbij. Maar heb daarvoor veel minder tijd om te bokken, onder werktijd kan het sowieso niet.
Heb vandaag mijn einde proeftijd gesprek gehad en ze zijn tevreden en mag blijven!!

Gisteren heb ik wedstrijd gehad. Had 193 punten en voor de eerste keer een 7 voor de impuls. Was ik erg blij mee omdat tot nu toe steeds opmerkingen heb gekregen over te weinig impuls en nu helemaal niet!!
Ben dus helemaal happy.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:22

Helemaal goed Marjan! Super dat het zo goed gaat met je. :) Veel plezier met je springles.

De puppys zijn geboren *\o/* Er zijn 3 teefjes van de 4 pups dus we hebben nog keus ook. We gaan er volgende week eentje uitzoeken, nu eerst nog een naam verzinnen...... Moeilijk!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:23

Marjan: dat is fijn dat het werk van beide kanten bevalt! Gefeliciteerd met je 193 punten, netjes hoor!
Evelien: Leuk dat jullie Pupje geboren is!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:24

@ Kim: wow gave foto's zeg! Sofie doet goed haar best zeg op het hout en heeft nog steeds lucht genoeg over :D

@ Caro: dan ben ik wel benieuwd wie het is. Vind hem niet echt een type voor een jong ventje :+
En wat balen van je hoofdpijn zeg. Zit er toevallig niet iets vast in je rug/nek?

@ Mirthe: welcome back :D En van mij mag je je rustig melden hoor. Las op hyves dat jij ook goed hard gevallen was?

@ Vief; fijn dat het met de trein goed ging! Als ik de radio zo hoor is dat niet overal zo :=

@ Jantine: gefeliciteerd met de verkoop van het paard van je zusje. Wel erg fijn of niet? En kan zij mooi op Uk door tuffen.

@ Marjan: wat fijn dat je nieuwe baan bevalt! En gefeliciteerd met je punten.

@ Sussie: Je pols gaat nog steeds niet zo goed lees ik? Lijkt me met rijden ook niet bepaald prettig :\

Nou ik baal ook als een stekker wat betreft het weer. Net ff in de bak geweest en die is gewoon ontdooid onder de sneeuw. Eens zien of ik iig een hoefslag en volte vrij kan krijgen ofzo. Anders morgen, woendag en vrijdagavond (kan pas vanaf half 9 terecht :( ) naar de manege. Heb zaterdag ook wedstrijd.
En winterstop doe ik niet aan. Blijf gewoon concoursen rijden (mits we er kunnen komen). De wedstrijden zijn dan gewoon tevens een dagje training :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:27

@ Rowo ik pb je ff. Ben benieuwd of je dat ventje kent. Vind het niet zo netjes om dat zo neer te zetten. Nee er zit niks vast in mijn nek. Hoofdpijn komt niet uit mijn nek. Heb wekelijk fysio dan wordt mijn nek en schouders al bewerkt ivm mijn afwijkingen :D
@ evelien leuk puppies. Ik heb geloof ik alleen gemist wat voor soort puppies

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:32

Afwijkingen? Zo erg zal het toch wel niet zijn? :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:39

schouder links sleutelbeen met een plaat en 6 schroeven en schouder rechts sleutelbeen met afgescheurde band. Die staat niet zoals hij hoort te staan. Verder vallen de afwijkingen wel mee qua schouders hahaha. Van links heb ik geen last maar rechts helaas wel :(
Heb nog wel meer lichamelijke afwijkingen maar zolang ik op paard kan zitten en kan werken valt het allemaal wel mee (al is mijn arts niet blij met mij)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:40

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:41

@ Caro: oh ja je schouder. Dat klopt ook! Wel onwijs balen zeg... Kan me enigzins voorstellen dat een HA ook niet blij is iemand zo vaak te zien in een jaar. Ook voor jou is het natuurlijk helemaal niet fijn.

@ Evelien: schattige beestjes, maar persoonlijk vind ik ze lelijk :o

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:45

Evelien: toen ik woensdag bij de DA was voor vlooienmiddel voor de kittens waren daar ook twee franse bulldogjes. Ze waren allebei een beetje enthousiast en opgewonden en dan gaan die beestjes toch gekke snurkgeluiden maken. Alleen daarom vind ik ze al niet zo leuk. Vond het ook wel sneu want het leek of ze niet zoveel lucht kregen.
Caro: jij hebt niet echt geluk met je schouders! HA en andere dokters zijn meestal niet zo blij met mensen die eigenwijs blijven doorgaan. (ik ben er ook zo eentje. Al heb ik wel beter leren luisteren naar mijn lichaam. Eerst ging ik door tot ik nok ging.)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:49

Mijn huisarts kent mij eigenlijk niet. Ga er vrijdag voor de 2e keer heen.. Ik loop bij een reumatoloog ivm mijn gewrichtjes en pezen. Mijn arts heeft wel door dat verbieden niet werkt. Zolang ik braaf bloed kom prikken (1x per 2 mnd) en braaf mijn medicijnen gebruik mag ik doen wat ik wil. Mits ik naar mijn lichaam luister. Ik werk 36u per week en rij 2 paarden. Heb meer last van mijn schouder en hoofdpijn dan van de rest. Verder ben ik kerngezond en nooit ziek. Heb ooit 1x wat in mijn leven gebroken qua botten en heb nooit griep o.i.d..(klop ik snel af)
@ evelien die zijn wel schattige. Bullies...

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:49

Klopt, daar hebben er veel last van. Als je een goede fokker hebt, hebben de hondjes dat niet. Wij hebben er al eentje en die is nooit benauwd.
Heel veel mensen vinden ze lelijk, ik ben er helemaal weg van. Zijn hele vrolijke en gezellige schoothondjes. :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:51

Ze zijn idd wel 'a-la-schoothondje'-formaat :D Dat is onze (Heidewachtel) dan weer niet.

@ Caro: naja hoe je het ook went of keert. Je hebt iig van teveel dingen last als ik het zo lees.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:54

ja veel te veel haha.. ik ben ook heel blij met de winter. Ik laat mijn leven er niet door beiinvloeden. Doe wat ik wil en merk later de consequenties wel (niet altijd handig haha maar je leeft maar 1x)

@ Evelien ik vind ze wel leuk vooral hun geknor haha

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:56

Dat vind ik ook: je leeft maar 1x. Ik zal ook niet snel iets niet doen omdat ik ergens last van heb. Zat tenslotte met een nog gebroken rib zo weer op het paard :D